AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #1 Skrevet 23. mai 2022 Må man være vaksinert for å reise på ferie i Tyrkia? Anonymkode: 4aa57...ab9 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #2 Skrevet 24. mai 2022 On 5/23/2022 at 1:48 PM, AnonymBruker said: Må man være vaksinert for å reise på ferie i Tyrkia? Anonymkode: 4aa57...ab9 jepp. se eks regjeringens reiseråd google "tyrkia innreise koronavaksine", får faktisk gode treff - eks regjeringen.no's reiseråd som vist over ...vaksine er smart ved reise uansett (om du har mulighet) - beskytter deg og landet du besøker Anonymkode: f6676...33f
Sen ve ben Skrevet 24. mai 2022 #3 Skrevet 24. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): jepp. se eks regjeringens reiseråd google "tyrkia innreise koronavaksine", får faktisk gode treff - eks regjeringen.no's reiseråd som vist over ...vaksine er smart ved reise uansett (om du har mulighet) - beskytter deg og landet du besøker Anonymkode: f6676...33f Må ikke være vaksinert hvis man skal på ferie til Tyrkia, men reiseselskapet man reiser med krever enten vaksinepass eller test.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #4 Skrevet 24. mai 2022 1 hour ago, Sen ve ben said: Må ikke være vaksinert hvis man skal på ferie til Tyrkia, men reiseselskapet man reiser med krever enten vaksinepass eller test. jepp, du har rett - leste litt fort. flyselskapet skal sjekke ja. Anonymkode: f6676...33f
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #5 Skrevet 25. mai 2022 Det holder med en test også. Ble sjekket ved innsjekk i Norge. Anonymkode: c872b...116
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #6 Skrevet 26. mai 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det holder med en test også. Ble sjekket ved innsjekk i Norge. Anonymkode: c872b...116 Hæ? Norge opphevet jo alt, men du sier du ble sjekket. Skjønner ingenting. Anonymkode: 4aa57...ab9
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #7 Skrevet 26. mai 2022 Ja, flyselskapet sjekket om vi hadde koronapass da vi sjekket inn på Gardemoen. Ellers hadde vi ikke kommet med på flyet. Ble ikke sjekket for Norges del, ble sjekket fordi Tyrkia krever det. Hjem igjen fra Tyrkia var det ingen kontroll ang koronapass. Dette var for en mnd siden og såvidt jeg vet gjelder det fremdeles. Anonymkode: c872b...116
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #8 Skrevet 26. mai 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ja, flyselskapet sjekket om vi hadde koronapass da vi sjekket inn på Gardemoen. Ellers hadde vi ikke kommet med på flyet. Ble ikke sjekket for Norges del, ble sjekket fordi Tyrkia krever det. Hjem igjen fra Tyrkia var det ingen kontroll ang koronapass. Dette var for en mnd siden og såvidt jeg vet gjelder det fremdeles. Anonymkode: c872b...116 Ok, tusen takk, nå skjønner jeg bedre 👍 Anonymkode: 4aa57...ab9
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #9 Skrevet 26. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 24.5.2022 den 15.54): jepp. se eks regjeringens reiseråd google "tyrkia innreise koronavaksine", får faktisk gode treff - eks regjeringen.no's reiseråd som vist over ...vaksine er smart ved reise uansett (om du har mulighet) - beskytter deg og landet du besøker Anonymkode: f6676...33f Om jeg er vaksinert så kan jeg fortsatt bli smittet og også smitte andre.🙄 Anonymkode: 4aa57...ab9
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #10 Skrevet 26. mai 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Om jeg er vaksinert så kan jeg fortsatt bli smittet og også smitte andre.🙄 Anonymkode: 4aa57...ab9 eh, ja? men: vaksinerte er mindre utsatt for smitte enn andre vaksinerte smitter andre i mindre grad enn uvaksinerte vaksinerte blir mindre syke om de blir smittet og ang reising: man risikerer i langt mindre grad å belaste andre lands helsevesen (skjønt alt dette er vel godt kjent etter et par år med korona) https://www.fhi.no/nyheter/2021/koronavaksine-selv-om-ikke-alle-far-full-beskyttelse-er-det-viktig-at-mange/ https://filternyheter.no/nei-vaksinerte-er-ikke-like-store-smittebaerere/ Anonymkode: f6676...33f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå