Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Årets kjoletrend er som i fjor søte kommerkjoler med blonder, eller litt vintage. Hva synes dere om det? For eksempel fra ByTimo

Anonymkode: a94a9...8f2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er fint så lenge det ikke er puffermer og for mye rysjer😄

Anonymkode: 36017...77d

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er fint så lenge det ikke er puffermer og for mye rysjer😄

Anonymkode: 36017...77d

Enig med deg der.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hater det.

Ikke på andre forsåvidt, men på meg selv. 

For det første har jeg en mye mer clean og minimalistisk stil, det er i det hele tatt relativt lite farger og mønster på meg. Jeg heller også mer mot rocka enn søt. 

For det andre synes jeg nesten jeg ser litt stor ut i dem, og jeg er slank. Jeg har bare hofter og pupper og de er ofte i et uflatterende snitt synes jeg, med for mye stoff. 

Jeg har kjøpt en kjole, men hver gang jeg tar den på så tenker jeg nei.. det er bare ikke meg. 

Anonymkode: 7e821...7f5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke så mye imot mønstrene, selv om jeg personlig stort sett har ensfargede klær, men synes passformen for det meste er håpløs. Jeg er overbevist om at fast fashion-bransjen tviholder på uformelige klær med masse tekstil fordi det er mer økonomisk for dem å sy sekker som "passer" alle heller enn strukturerte plagg. 

Men snart snur vinden.

Anonymkode: 29374...724

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker slike kjoler så er fornøyd 😊

Anonymkode: bd05a...494

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Elsker også slike kjoler, men skjer ikke at jeg kjøper en kjole fra ByTimo med mindre det er til en spesiell andledning 😅 

Anonymkode: f8440...b80

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler at årets kjoletrend er laget for de uten former.

Jeg er slank men har store pupper, smal midje men med brede hofter og stor rumpe. Heldigvis mindre enn bleierumpe, men de kjolene jeg har prøvd ser forferdelig ut på meg. Uansett hvilken størrelse jeg velger. 

Kjolene ser best ut i kleshenger. 

Anonymkode: 5067e...967

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kler de ikke. Har relativt brede hofter, og volum bak. Kler definitivt best etuikjoler, eller a-linje. Kjoler som definerer overkroppen. 

Og så hater jeg ermer på kjoler. Elsker å ha armene helt fri. Men det er jo en personlig preferanse. 

Anonymkode: 31cdd...a62

Skrevet

Post noen eksempler da! Er det noe for oss som har født for ikke så lenge siden, og ikke rusher sommerkroppen? 🙂

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en rocka og mørk stil og det er selvsagt meh for meg. Pent å se på, jeg har dog ikke tenkt å gå med det. 

Anonymkode: 12548...274

Skrevet

Noen av kjolene er fine, men de fleste passer ikke meg. Rysjer, puffermer, sukkersøte mønster kler jeg dårlig. Mange av de henger rett ned, definerer ikke siluetten. For å gjøre det hele verre er de gjerne side, gjenknepte pluss lang arm. Hvis jeg kler meg i noe sånt ser det ut som jeg er tvangsinnmeldt i Smiths venner elns. 
De korte variantene av diss kjolene er nesten verre. Da må du være innehaver av solbrune og feilfrie bein, noe jeg ikke har. 

Jeg liker kjoler som definerer midjen, kan godt være side og vide ellers. Og så liker jeg å vise LITT hud, fortrinnsvis øverst på kroppen. 

Fant meg heldigvis ny sommerkjole fra Cathrine Hammel som jeg gleder meg til å bruke. Styrer unna byTimo… men fint på de som kler det!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg føler at årets kjoletrend er laget for de uten former.

Jeg er slank men har store pupper, smal midje men med brede hofter og stor rumpe. Heldigvis mindre enn bleierumpe, men de kjolene jeg har prøvd ser forferdelig ut på meg. Uansett hvilken størrelse jeg velger. 

Kjolene ser best ut i kleshenger. 

Anonymkode: 5067e...967

Samme her 🫤

Anonymkode: 8433c...bf4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...