Veggdyret Skrevet 23. mai 2022 #1 Skrevet 23. mai 2022 Fikk så utrolig lyst på sure føtter, sånne fargerike i løsvekt som de solgte overalt frem til for 10-15 år siden: Sist jeg kjøpte fant jeg dem på én butikk på svenskegrensen, i tillegg til at de kunne bestilles online fra godtekungen eller noe sånt. Nå finner jeg ingen online butikker, og å reise helt til svenskegrensa etter godteri sitter langt inne... Noen som har sett disse i en fysisk butikk eller online i det siste, som kan gi meg tips?
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #3 Skrevet 23. mai 2022 Hvis du ikke finner føtter, kan du kjøpe sånne sure hjul isteden? De pleier å ha poser med salte eller sure på Spar. Jeg husker ikke akkurat hvordan føttene var, men om de ikke er helt like hjulene så ligner de i hvert fall. Anonymkode: 4a97f...732
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #4 Skrevet 6. februar 2024 Noen som vet hvor man finner disse? Anonymkode: 8fda5...7e2
Daisy-love Skrevet 7. februar 2024 #5 Skrevet 7. februar 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Noen som vet hvor man finner disse? Anonymkode: 8fda5...7e2 De har jeg ikke sett på evigheter på hverken Norgesgruppen, Rema eller Europris. Trooor ikke Coop heller, men de har ikke så digg smågodt så handler lite der. Jeg tror jeg hadde prøvd å se etter en godtebutikk med smågodt, og mulig de har der. Mange byer har sånne butikker, og der har de ofte ting de ikke har andre plasser.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #6 Skrevet 7. februar 2024 Såvidt jeg kan se er du ute etter de som heter "supersure føtter". Sure føtter er sure cola-føtter. Fant litt informasjon her fra grossist: https://www.sg.no/produkter/snacks__godteri/Smågodt/supersure-fotter-900stk/ Anonymkode: e4f6d...104 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #7 Skrevet 7. februar 2024 https://www.partyking.no/lutti-sure-fotter-i-pose-49885.html Disse? Anonymkode: d3397...4f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå