AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #1 Skrevet 23. mai 2022 Tok blodprøver for 2 uker siden. Ikke hørt noe fra legen. Sendte melding via helsenorge til legekontoret om at jeg ønsket å se resultatene. ikke fått svar. I fjor hadde jeg høye leververdier, ønsket også å sjekke langtidsblodsukkeret for å se hva det ligger på ettersom jeg har dårlig kosthold og er overvektig. Kunne jo tenke meg en form for respons, evt bare få se prøvene selv, men ikke hørt noe.. Blir jo litt bekymret også, hva om han slurver og har glemt meg av. Fastlegene er jo overarbeidet i disse tider. Anonymkode: 9f570...5f5
Mezzosoprena Skrevet 23. mai 2022 #2 Skrevet 23. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tok blodprøver for 2 uker siden. Ikke hørt noe fra legen. Sendte melding via helsenorge til legekontoret om at jeg ønsket å se resultatene. ikke fått svar. I fjor hadde jeg høye leververdier, ønsket også å sjekke langtidsblodsukkeret for å se hva det ligger på ettersom jeg har dårlig kosthold og er overvektig. Kunne jo tenke meg en form for respons, evt bare få se prøvene selv, men ikke hørt noe.. Blir jo litt bekymret også, hva om han slurver og har glemt meg av. Fastlegene er jo overarbeidet i disse tider. Anonymkode: 9f570...5f5 Høyst sannsynlig viser blodprøvene dine ingenting, og det er derfor du ikke hører noe. Når det er sagt, kunne noen gjerne ha sendt deg resultatene siden du har spurt om det.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #3 Skrevet 23. mai 2022 Du kan vel se prøvesvarene på furst/laboratoriet? Eller under prøvesvar på helsenorge? De burde være tilgjengelig et sted elektronisk i hvert fall. Legen pleier ikke å ringe hvis det ikke er noe negativt/uvanlig. Anonymkode: f1b3a...ca6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå