Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så sykt frustrert over meg selv og hva jeg føler for kjæresten min. Jeg har en liten stund nå vurdert å gjøre det slutt med han min fordi jeg er usikker på om jeg har følelser for han eller ikke. 

En dag kan jeg kjenne at jeg har følelser for han, neste dag føler jeg at følelsene er borte og jeg forstår ikke hva dette er for noe. Jeg kan plutselig en dag begynne å gråte av tanken på å miste han, mens neste dag kan jeg tenke at nå bør jeg gjøre det slutt..Magefølelsen min skifter hele tiden. 

Jeg har aldri opplevd noe lignende før, så jeg forstår ikke hva det er som går av meg. Kan noen forklare meg hva dette er for noe? Hvordan skal jeg klare å finne utav hva jeg egentlig føler? 

Anonymkode: 40c2e...fa4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja det kan virke som at du er i en prosess som omhandler dine følelser for ham men slikt tar tid og du er neppe klar for å ta avgjørelsen. Du vil nok ut av forholdet men de dagene du gråter og ikke vil miste ham så kjenner du på de følelsene du fortsatt har for ham men i tillegg så kommer omgivelsene, familier, venner etc og disse menneskene er du jo fortsatt glad i og noen vil forsvinne mens andre vil måtte dele seg osv. Dette er selvsagt ikke kjekt og når du kjenner på disse følelsene så tolker du det som at det er han du ikke vil miste mens det i realiteten er ting som følger ed på kjøpet i et forhold.

Kjenn litt mer på det og gjør deg klar for å bryte ut. Du finner ut av alt til slutt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...