Gå til innhold

Sex som tjukk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har prøvd å ha sex med mange kvinner, men magen kommer stadig i veien. er det noen som har ærfaring med dette?

trenger hjelp

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du er så tjukk at magen kommer i veien, kan du aller først utdype hva du mener med "prøvd å ha sex med mange kvinner"? 

Vet de om det?

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

har hat mange damer oppigjenom årene, men liksom hver gang jeg skal putte den inn i holet, så stopper magen min det.

er litt vanskelig å forklare

har ca 8 cm lang penis, hvis det er til hjelp

• Hjerte 1
Skrevet
Ove Berry skrev (2 minutter siden):

har hat mange damer oppigjenom årene, men liksom hver gang jeg skal putte den inn i holet, så stopper magen min det.

Dette er bare fordi du ikke er kreativ og prøver andre stillinger. Finn den som fungerer for deg, du må tørre å prøve

• Hjerte 1
Skrevet
Ove Berry skrev (1 minutt siden):

Du får søke tilbake i historikken på tråder her på kg. Du er ikke den første fleskete mannen som hevder ha et slik problem etter å ha opprettet profil her, det skjer imponerende ofte. Det kan godt hende dere burde samles, om ikke annet for å utvikle en bedre fantasi.

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Ove Berry skrev (7 minutter siden):

Jeg har prøvd å ha sex med mange kvinner, men magen kommer stadig i veien. er det noen som har ærfaring med dette?

trenger hjelp

Har du prøvd å gå litt ned i vekt? Kanskje fastlegen kan hjelpe med et opplegg rundt kosthold og fysisk aktivtet f.eks?

Anonymkode: f91db...0c6

• Liker 1
Skrevet

okei takk skal du ha, har et lite dilema, bor nemlig i vardø i finnmark så regner med det sikkert ikke er så mange som har det samme problemet. Her har alle giga kølle. 

Har brukt opp alle damene her også, kanskje det er på tide med gjennbruk? 

• Hjerte 1
Skrevet

okei takk skal du ha, har et lite dilema, bor nemlig i vardø i finnmark så regner med det sikkert ikke er så mange som har det samme problemet. Her har alle giga kølle. 

Eller en slankekur😉

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

1/10

Anonymkode: f43b3...210

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye har du prøvd da? 

Samboeren min er ganske overvektig med stor mage (jeg er normalvektig). Han har litt lenger penis enn deg, så misjonærstillingen funker til en viss grad - men han kommer ikke særlig langt inn. Stillinger som f.eks. Bakfra i skje er også veldig utfordrende.

Stillinger som doggystyle, eller at jeg rir han derimot - fungerer helt utmerket og vi har et strålende sexliv. Man må bare være pittelitt mer kreativ når det gjelder stillinger. Kjøp deg boka Kamasutra for inspirasjon hvis dette er vanskelig. 

Overvekt er intet hinder for god sex :) 

Anonymkode: 19f09...56d

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Ove Berry skrev (2 timer siden):

Hvordan er egt livet med 8 cm tiss? Må være hardt?

Anonymkode: 9e7db...ccb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Samboeren min er ganske overvektig med stor mage (jeg er normalvektig). Han har litt lenger penis enn deg, så misjonærstillingen funker til en viss grad - men han kommer ikke særlig langt inn. Stillinger som f.eks. Bakfra i skje er også veldig utfordrende.

Stillinger som doggystyle, eller at jeg rir han derimot - fungerer helt utmerket og vi har et strålende sexliv. Man må bare være pittelitt mer kreativ når det gjelder stillinger. Kjøp deg boka Kamasutra for inspirasjon hvis dette er vanskelig. 

Hvor liten penis har han?

AnonymBruker
Skrevet

Fett spiser kuk. 

Anonymkode: f43b3...210

Skrevet

Forsøk med normalvektige damer. En mage mindre ivegen. 

Ulike vektklasser passer bra sammen seksuelt, etter min erfaring. 

AnonymBruker
Skrevet

1/10 for forsøket. Du må lære deg at voldsomme overdrivelser ikke skaper en god trolletråd 

Anonymkode: 5f616...013

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Om Boogie2988 klarte å ha sex selv når han var på sitt mest ekstreme så ser jeg ikke hvorfor du skulle ha noe problem. Legg deg på rygg, og er det slik at magen ikke bare dekker synet ditt av penisen din fette nærmest ligger slik at den dekker over penisen. Put en sofa puta under rompa slik at graviteten gjør det slik at fettet legger seg bakover slik at hun kan ri deg.

På annen note respekt for at du klarer med halve størrelsen på penis, og dobbel størrelse enn meg på mage å finne dammer som er interesserte. Kanskje skulle dratt på ferie til Vardø. 

Anonymkode: 7cc33...c9e

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

1/10 for forsøket. Du må lære deg at voldsomme overdrivelser ikke skaper en god trolletråd 

Anonymkode: 5f616...013

Hahahaha, kunne nok tenkes, men dette er et problem jeg sliter med😄

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Hvordan er egt livet med 8 cm tiss? Må være hardt?

Hvor langt er gjennomsnittet? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Et par 5 ganger kanskje

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...