AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #1 Skrevet 23. mai 2022 Som det står i tittelen har jeg gjort noe som jeg ikke er stolt over. Jeg skulle ønske at hun ble alt annet enn gravid. Nå må jeg vel fortelle kona om dette for jeg kan vel ikke holde dette hemmelig. Hun jeg har vært utro med er kollega fra jobben. Om kona finner ut at vi har gjort forbudte ting sammen, vil hun sikkert at jeg skal få meg en ny job. Da blir det vanskeligere å fortsatt gjøre forbudte ting sammen. Da må jeg vel finne meg en ny elskerinne. Meg og konas sexliv er helt jævlig så jeg kommer til å finne meg en ny elskerinne uansett. Hvis noen skriver i kommentarfeltet at jeg bør skille meg, så NEI. For jeg elsker henne veldig mye, bare ikke seksuelt. Akkurat nå vurder hun om hun skal ta abort eller ikke. Jeg vil gjerne at hun skal ta abort slik at konen min får aldri vite om dette. Da slipper jeg å bytte jobb, finne meg en ny elskerinne og alt det stresset! Men jeg er litt redd for at hun kommer til å beholde barnet. Om hun ikke tar abort må jeg vel fortelle dette til konen min Hva bør jeg gjøre? Noen tips? Anonymkode: 6d64a...262 1 2
Tarzani Skrevet 23. mai 2022 #3 Skrevet 23. mai 2022 Du høres jo ut som en skikkelig hyggelig fyr..😐 6 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #4 Skrevet 23. mai 2022 Gratulerer med den fantastiske nyheten, tipper du er ekstatisk over at du skal bli far! Hipp-hipp-hurra! Gleder meg på din og din kones vegne. Anonymkode: c272d...43d 7 3
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #5 Skrevet 23. mai 2022 Gratulerer så mye! Stort å bli pappa ❤️ Anonymkode: 6c442...f32 3 4
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #7 Skrevet 23. mai 2022 Dumme jævel, skal du først knulle utenfor ekteskap så må du ihvertfall sørge for at domen er intakt, fikk som fortjent spør du meg. 🤣 Anonymkode: ab98d...a47 2 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #8 Skrevet 23. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor skal hun beholde? Bare for at jeg ønsker det? Om du ønsker at hun skal beholde det er du like dårlig som meg Anonymkode: 6d64a...262 **** ikke ønsker det Anonymkode: 6d64a...262
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #9 Skrevet 23. mai 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor skal hun beholde? Bare for at jeg ønsker det? Om du ønsker at hun skal beholde det er du like dårlig som meg Anonymkode: 6d64a...262 Karma's a bitch. 🤷♂️ Anonymkode: c272d...43d 2 1
Majer Skrevet 23. mai 2022 #10 Skrevet 23. mai 2022 Først og fremst vil jeg kalle deg heldig som kan få flere kull med barn- og det ufortjent. Ingen råd. 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #11 Skrevet 23. mai 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Som det står i tittelen har jeg gjort noe som jeg ikke er stolt over. Jeg skulle ønske at hun ble alt annet enn gravid. Nå må jeg vel fortelle kona om dette for jeg kan vel ikke holde dette hemmelig. Hun jeg har vært utro med er kollega fra jobben. Om kona finner ut at vi har gjort forbudte ting sammen, vil hun sikkert at jeg skal få meg en ny job. Da blir det vanskeligere å fortsatt gjøre forbudte ting sammen. Da må jeg vel finne meg en ny elskerinne. Meg og konas sexliv er helt jævlig så jeg kommer til å finne meg en ny elskerinne uansett. Hvis noen skriver i kommentarfeltet at jeg bør skille meg, så NEI. For jeg elsker henne veldig mye, bare ikke seksuelt. Akkurat nå vurder hun om hun skal ta abort eller ikke. Jeg vil gjerne at hun skal ta abort slik at konen min får aldri vite om dette. Da slipper jeg å bytte jobb, finne meg en ny elskerinne og alt det stresset! Men jeg er litt redd for at hun kommer til å beholde barnet. Om hun ikke tar abort må jeg vel fortelle dette til konen min Hva bør jeg gjøre? Noen tips? Anonymkode: 6d64a...262 Jeg synes du skal si det til kona så snart som mulig. Holder du på lengre blir det vanskelige for dere begge. Anonymkode: 15f30...58f 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #12 Skrevet 23. mai 2022 Vel, hadde det vært meg som var kona di hadde jeg ønsket å vite det. Man trenger ikke skille seg. Men da hadde jeg sluppet å ha sex med en som putter penisen sin i andre damer. Synes du skal fortelle det, siden du elsker kona di. Anonymkode: 1d24e...ea8 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #13 Skrevet 23. mai 2022 Har du og kona barn? Anonymkode: 5164a...18c 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #14 Skrevet 23. mai 2022 Just now, AnonymBruker said: Synes du skal fortelle det, siden du elsker kona di. Anonymkode: 1d24e...ea8 Problemet hans, som han påpeker selv, er jo at da blir det vanskeligere for han å knulle rundt bak hennes rygg i fremtiden. Han elsker henne, bare ikke nok til å ikke behandle henne som dritt. Han må jo få leve og gjøre som han ønsker, uten å skulle måtte tenke på, eller ta hensyn til, andre mennesker. Er jo ikke som at hans handlinger får konsekvenser for andre enn han selv. 🤣 Anonymkode: c272d...43d 5 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #15 Skrevet 23. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har du og kona barn? Anonymkode: 5164a...18c Har 2, venter på nummer 3 kommer kanskje en nummer 4 om elskerinnen min ikke tar abort Anonymkode: 6d64a...262
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #16 Skrevet 23. mai 2022 Logg av forumet og følg med i timen, lillegutt. Troll. Anonymkode: 0e379...9b3 5 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #17 Skrevet 23. mai 2022 Det heter ikke utro med kona. Anonymkode: 81c1b...3f9 4 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #18 Skrevet 23. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Problemet hans, som han påpeker selv, er jo at da blir det vanskeligere for han å knulle rundt bak hennes rygg i fremtiden. Han elsker henne, bare ikke nok til å ikke behandle henne som dritt. Han må jo få leve og gjøre som han ønsker, uten å skulle måtte tenke på, eller ta hensyn til, andre mennesker. Er jo ikke som at hans handlinger får konsekvenser for andre enn han selv. 🤣 Anonymkode: c272d...43d Endelig noen som forstår. Jeg er ikke interessert i deres meninger om hva som er best for kona, elskerinnen eller barnet, enn meg. Men dere bare kommenterer om hva som er best for de andre. Om dere tror det eller ikke kommer jeg ikke til å forandre meg på grunn av noen brukere her på kvinneguiden. Anonymkode: 6d64a...262 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #19 Skrevet 23. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det heter ikke utro med kona. Anonymkode: 81c1b...3f9 NEI Anonymkode: 6d64a...262 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #20 Skrevet 23. mai 2022 Sukk… Hvorfor har du ikke foreslått åpent forhold for lengst? Hvorfor kommuniserer du ikke med kona di? Dette høres helt jævlig ut, for dere alle sammen. Vil du egentlig leve sånn? Nå som skaden er skjedd er det beste du kan gjøre å ta riktige valg herfra. Fortell kona di om hva som har skjedd. Fortell hvorfor det har skjedd, og fortell henne at livet med henne fortsatt er viktigst for deg (om dette er sant, da). Men, si at det er uaktuelt for deg å ikke kunne ha elskerinner, slik det seksuelle livet deres har utviklet seg. Da kan kona di velge om hun kan akseptere dette eller ikke. Kanskje hun også kan skaffe seg noen på si? Du kan umulig elske kona di om du ikke unner henne sannheten. Anonymkode: e2e81...f3f 1 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå