Gå til innhold

Dere som ha prøvd flere bleiemerker

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvilken er dere mest fornøyd med og hvorfor?

Anonymkode: 9b655...5f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

REMA 1000 sine er de jeg har vært mest fornøyd med, eller anglamark på coop😊 de som har passet best og holdt tett best. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Libero touch passet best på min gutt, var bare lekkasjer på alt annet. Tror det er forskjellig fra baby til baby, de er jo forskjellige med størrelse på lår, mage, rumpe osv. :) 

Anonymkode: 43496...286

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Libero touch. Fikk utslett av alt annet, dessverre. 

Anonymkode: 35115...9f8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Libero tøtsh og rema 1000 sine er gode mtp passform. Alle andre blir jo dratt opp i rumpa stakkars. 

Anonymkode: 5f4c4...0be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Änglamark sine fra Coop var det jeg likte best. Myke og sitter godt rundt rumpa. Men det kommer sikkert an på formen på babyen din. Siste babyen min var veldig smal, så han trengte noe som satt veldig godt. Søstera kunne bruke hva som helst, for hun var litt rundere i formen. Hun brukte som regel libero som jeg kjøpte i sånne big box. 

Anonymkode: af09f...1fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Pampers frem til 1 års alder, og libero up n go etter det, har prøvd alt unntatt rema 1000 sine, må kanskje prøve de også nå.

Anonymkode: 0bd45...91f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

På storebror har vi brukt anglamark nesten hele tiden. Rema passer like bra, men vi handler oftere på Coop. Libero passer også greit, men et dobbelt så dyrt.

Lillego og pampers er for smale, så da blir det lekkasjer 

Vi har ikke testet buksebleier i noen merker, for vi er fornøyde med teipbleier og likerraske bleieskift på tur.

Til lillesøster er det foreløpig bare libero som passer, for de er små i størrelsen. 

Anonymkode: 7e6b9...f29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker Rema 1000 sine, Libero touch og lillego.

Bruker litt om hverandre ut i fra om en størrelse er for liten. Da feks lillego opplever jeg som smalere/mindre enn feks Libero.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det kommer helt av på babyen og dens anatomi. 

Anonymkode: cd133...94f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Til den første passet libero comfort best, med den ble det mest sjelden lekkasje oppetter ryggen. Med nr. to har vi foreløpig aldri hatt noen problem med slike lekkasjer. Vi bruker rema 1000 sine bleier, fordi vi har en remabutikk i nærområdet og de er billigst der. 

Anonymkode: 0c66f...d02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Libero touch er favoritten her. De sitter best på kroppen, og blir sjeldent sår osv.

Anonymkode: 67d7c...4f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker best libero touch og komfort + anglamark (om det skrives slik) til Coop.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EmKay

Libero og Rema sine er vi mest fornøyd med, spesielt til baby. Änglamark har også vært gode. Har forsåvidt ikke hatt store problemer med noen bleiemerker, men synes spesielt pampers lukter vondt når det er kommet litt urin i dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Eldste brukte mest Lille go. Yngste funker anglamark (han er lang og slank)

Anonymkode: bd998...234

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Libero funket best her. Først touch og deretter comfort. 

Änglamark lakk som en sil, Pampers luktet helt forferdelig urin hele tiden og LilleGo gav utslett. Rema har vi ikke i nærheten så de er ikke prøvd :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er heeelt umulig å gi et standardsvar på. Alle barn er forskjellige med forskjellig kroppsform. Den bleien som passer en, passer ikke en annen. 

Anonymkode: b3ccf...211

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...