kit-kat Skrevet 17. oktober 2002 #1 Skrevet 17. oktober 2002 Har spurt på kropp,helse-forumet,men ikke fått noe svar enda. Føler at dere gravide/snart gravide vet så masse om hormoner og sånne ting. Vet dere tilfeldigvis hva det innebærer å ha østrogenmangel?? Jeg har fått høre at jeg har det.... Så hvilke virkninger har dette. Bl.a. med tanke på å få barn. Noen som vet ting og tang? Takknemlig for svar!
Gjest Anonymous Skrevet 18. oktober 2002 #2 Skrevet 18. oktober 2002 Jeg tror at det betyr at da er det vanskelig for egge modnes hvis du mangler østrogenhormonen! Men er ikke sikker..... ska se i boka mi senere *Perser*
Ann Forup Skrevet 22. oktober 2002 #3 Skrevet 22. oktober 2002 det er aldrig bra når der er rod i ens hormoner, men du har jo mulighed for at få østrogenhomon af lægen, når du mangler hormonet kan mensen udblive, mindre æg produktion mm. men i dag kan man heldigvis gøre noet med det så ikke vær så nervøs for det men tal med din gynekolog han/hun hjelper dig
kit-kat Skrevet 23. oktober 2002 Forfatter #4 Skrevet 23. oktober 2002 Takk for svar. ...føler meg som ei gammal kjerring i overgangsalderen. Mamman min tar østrogen, men så er hun over 50 og da.... Jeg er 22... Jaja. kit-kat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå