AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #1 Skrevet 23. mai 2022 Hei Sønnen min har sendt ut ( jeg gjorde det) bursdagsinvitasjon via sms til foreldre. 8stk har svart mens 2 ikke har. Pgs forberedelser har jeg satt frist for svar innen 23.mai. invitasjon ble sendt ut 19.mai. Skal jeg mase på de 2 som ikke har svart? Eller er det fy fy? Anonymkode: e3669...691
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #2 Skrevet 23. mai 2022 De har jo dagen på seg på å svare da? Mas i morgen Anonymkode: 9aab9...08a 3
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #4 Skrevet 23. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De har jo dagen på seg på å svare da? Mas i morgen Anonymkode: 9aab9...08a Jeg mente fristen var igår. "Innen 23mai". Betyr da Før 23mai. Anonymkode: e3669...691
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #5 Skrevet 23. mai 2022 AthenaRavenLuna skrev (1 minutt siden): Hadde tolket det som de ikke kom. Jeg tolket det og. Men sønnen vil veeldig at de kommer. Derfor er det viktig å få svar fra dem.. Anonymkode: e3669...691
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #6 Skrevet 23. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg mente fristen var igår. "Innen 23mai". Betyr da Før 23mai. Anonymkode: e3669...691 Om de svarer i løpet av dagen, er det innen 23. Anonymkode: 9aab9...08a 9 1
Veggdyret Skrevet 23. mai 2022 #7 Skrevet 23. mai 2022 Bare å mase, tror ikke noen tar det tungt opp. Jeg har selv lett for å glemme å svare, siden jeg gjerne må sjekke kalenderen + høre med mannen min om det passer før jeg svarer, og da er det så lett å glemme å gi beskjed tilbake. Dessverre. Vi har også gått glipp av selskap fordi vi ikke hadde fått med oss invitasjonen (utdelte kort i barnehagen), så da hadde det vært fint med et spørsmål! Og når vi inviterer selv, så er det en del barn med skilte foreldre der forelder #1 (forhåpentligvis) har gitt beskjed til forelder #2, men #2 enten ikke har noe telefonnummer å svare til eller ikke har fått med seg delen om "vennligst svar" siden beskjeden ble overlevert via annet medium. Men ingen vil jo at barna deres skal gå glipp av et selskap, så alle blir glade for en purring 1
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 23. mai 2022 #8 Skrevet 23. mai 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg tolket det og. Men sønnen vil veeldig at de kommer. Derfor er det viktig å få svar fra dem.. Anonymkode: e3669...691 Da ville jeg sendt en melding.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #9 Skrevet 23. mai 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hei Sønnen min har sendt ut ( jeg gjorde det) bursdagsinvitasjon via sms til foreldre. 8stk har svart mens 2 ikke har. Pgs forberedelser har jeg satt frist for svar innen 23.mai. invitasjon ble sendt ut 19.mai. Skal jeg mase på de 2 som ikke har svart? Eller er det fy fy? Anonymkode: e3669...691 Bare send en melding og spør, "Hei, kommer X til Søns bursdag (tid, dato)?" Anonymkode: 3e72c...79d 3
Arkana Skrevet 23. mai 2022 #10 Skrevet 23. mai 2022 Bare send en melding. Min erfaring er at de som ikke svarer kommer fordi de antar at man kun gir beskjed hvis man ikke kommer.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #11 Skrevet 23. mai 2022 Hvis jeg ikke hadde svart på en invitasjon hvor det ble bedt om svar, så hadde det vært fordi jeg aldri hadde sett invitasjonen. Og barnet hadde blitt veldig lei seg for å gå glipp av en bursdag, så jeg hadde satt pris på å få en melding. Regner ikke med at alle tenker likt, godt mulig noen blir irritert av å bli purret på (selv om jeg ikke kan forstå hvorfor). Men jeg har nå uansett sendt melding til de som ikke har svart i de tilfellene vi har trengt å vite nøyaktig antall eller hvis det er mange som ikke har svart. Anonymkode: 17df8...c3b 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #12 Skrevet 23. mai 2022 Jeg ville sendt en melding i kveld "hei, kommer xx til bursdag blablabla?" Anonymkode: 3e42f...6b0
GammelKaktus Skrevet 23. mai 2022 #13 Skrevet 23. mai 2022 Er vel ingen som blir sure om de får en melding så om det er viktig for sønnen din å vite om de kommer så sender du en melding. 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #14 Skrevet 23. mai 2022 23. mai varer til kl 24 i kveld. Det er innen 23. mai. Vent til i morgen. Begynner du å mase nå så virker det bare litt hysterisk. De har sikkert glemt det, og i morgen passer det med en påminnelse Anonymkode: 56cd6...f29 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #15 Skrevet 23. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei Sønnen min har sendt ut ( jeg gjorde det) bursdagsinvitasjon via sms til foreldre. 8stk har svart mens 2 ikke har. Pgs forberedelser har jeg satt frist for svar innen 23.mai. invitasjon ble sendt ut 19.mai. Skal jeg mase på de 2 som ikke har svart? Eller er det fy fy? Anonymkode: e3669...691 La de få ut dagen! Men desverre en del som aldri klarer å svare og dukker opp..eller ikke! Anonymkode: a8ee2...cc9
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #16 Skrevet 23. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): La de få ut dagen! Men desverre en del som aldri klarer å svare og dukker opp..eller ikke! Anonymkode: a8ee2...cc9 Det som er dumt er at pappservice er i 8deler pr pk ofte. Så om.8 kommer holder det med en pk av hver.Men dukker de andre opp må du ha 2pk feks.. Så greit om folk klarer å svare.. Koster så lite å sende en mld.. Anonymkode: a8ee2...cc9
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #17 Skrevet 23. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det som er dumt er at pappservice er i 8deler pr pk ofte. Så om.8 kommer holder det med en pk av hver.Men dukker de andre opp må du ha 2pk feks.. Så greit om folk klarer å svare.. Koster så lite å sende en mld.. Anonymkode: a8ee2...cc9 Om åtte kommer i en bursdag, og det er åtte tallerkner i en pakke med papptallerkner, så må man jo kjøpe to pakker... Plutselig skjer det noe med en, og det er en unge som ikke har tallerken lenger. For å ikke snakke om at det kanskje ikke er det mest ønskelige å ha kake på en tallerken full av ketchup og sennep. Nei, det å skylde på papptallerkner for grunn til at det blir krise blir bare for dumt. Fortsatt har ikke fristen gått ut for å svare, fristen var kort i utgangspunktet. Nå vet ikke jeg når bursdagen er men. Men send gjerne en hyggelig melding i ettermiddag til de to som ikke har svart Anonymkode: dc785...7ab
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #18 Skrevet 23. mai 2022 "Innen 23. mai" er i mitt hode ut dagen i dag. Det kan godt hende at de tenker at de kun skal gi beskjed hvis barnet ikke kommer også. Eller de kan ha glemt det. I morgen kan du sende en hyggelig melding, men ikke i dag. Anonymkode: 2e290...ed8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå