Gå til innhold

Desperat.

Fremhevede innlegg

Gjest benedikte
Skrevet

Nå er det masse som skjer rundt meg. Det som er så rart er at jeg har fått større angst fordi det er så mye forandringer ang. behandlinga mi. Jeg skal begynne i sånn gruppe, og ny terapaut og ny støttekontakt. Og nå har jeg så mye angst og bekymringer pga. forandringer. Hvorfor får jeg mere angst? Og en annen ting er at hvis det ikke hadde skjedd noe heller så får jeg også mye angst og bekymringer hvis det ikke skjer noe. Fordi jeg vil så gjerne bli bedre, og da må det være forandringer tror jeg. Hvorfor får jeg økt angst uansett? Økt angst hvis det skjer noe? Og økt angst hvis det ikke skjer noe? Jeg er sånn desperat nå jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det er mange som gruer seg til eller er spente når de vet det kommer forandringer. Jeg betegner meg selv som frisk, men kan likevel utsette ting i evigheter fordi jeg gruer meg, eller jeg kan ha lyst til å avlyse ting som fører til forandringer som jeg EGENTLIG ønkser og gleder meg til (feks starte i ny jobb, begynne på skole et nytt sted osv). Så jeg synes ikke det er rart om du får mer angst mens du venter, tror egentlig det er ganske vanlig.

Så får du bare håpe at det blir bedre når du er midt oppi det:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...