Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Sparetips: Husholdningsartikler, interiør & hjem 💸

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor kjøper du billigest dopapir, vasketabeletter, shampo, vaskemidler, laken, sokker osv? 
Hvilke butikker liker du å handle i pga pris? Kjenner du til et par gode kupp? 
Andre sparetips? 

Synes det er så mange butikker og merker og vanskelig å få oversikt så del tips hvis du har funnet ut av det! Hvilke verktøy bruker du for å finne det billigeste?

Anonymkode: 4855a...a70

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg holder ikke på slik. Jeg kjøper kvalitet og hamstrer ikke. Håndklær osv har jeg akkurat nok av. Kjøper nytt når det trengs.

Anonymkode: 573e9...836

Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Hvor kjøper du billigest dopapir, vasketabeletter, shampo, vaskemidler, laken, sokker osv? 
Hvilke butikker liker du å handle i pga pris? Kjenner du til et par gode kupp? 
Andre sparetips? 

Synes det er så mange butikker og merker og vanskelig å få oversikt så del tips hvis du har funnet ut av det! Hvilke verktøy bruker du for å finne det billigeste?

Anonymkode: 4855a...a70

Kjøpet klorspray på europris. Veldig mye billigere enn f.eks fra matbutikken

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Europris eller lignende kjeder? 

Anonymkode: 417db...70e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøper som regel alt fra billigmerke til REMA 1000. Men er jo selvsagt ikke alt man får taki der. Kjøper ellers kun når jeg trenger ting. Er minimalist, men orker ikke å løpe fra butikk til butikk. 

Anonymkode: 57840...c30

AnonymBruker
Skrevet

Toalettpapir og tørkepapir kjøper jeg alltid i store sekker på Felleskjøpet. Det er mykt og tykt sammenlignet med det man får kjøpt i sekker andre steder, i tillegg til at det er veldig billig.

Anonymkode: 29640...8a7

AnonymBruker
Skrevet

Toalettpapir kjøper jeg kun ett merke, men har den på 10 på topp på Æ (de endrer dette fra 6. juni). Tørkepapir kjøper jeg ikke, bruker tørkehåndkler.

Vasketabeletter er dyrt, kjøper i pulverform. Shampoo kan jeg kjøpe på havaristen og liknende om der er merke jeg liker. Laken har jeg ikke kjøpt på mange år, de holder i mange år. Trenger kun to til hver madrass (forskjellig størrelser).

Følger med på europris sin tilbudsavis, og kjøper vaskemidler som oftest der. Det er jo begrenset hvor mye en bruker av de også. Man trenger heller ikke mange forskjellige. Det man bruker på kjøkkenet kan også brukes på badet. Jeg har en felles, en til glass/speil og noe med klor til toalettet. Bruker kun ajax da jeg hater lukten av jif.

Anonymkode: 58f82...f2e

Skrevet

Det beste er rett og slett å følge med på ukestilbud, f eks via appen Mattilbud. En uke har f eks Europris knalltilbud opp vaskemiddel til oppvaskemaskin, en annen uke har Rema knalltilbud på toalettpapir.

Laken og sokker er ikke noe jeg kjøper ukentlig, men legger jo merke til når det nærmer seg fornyelse, og da følger jeg med på det. Et tips her, er å følge med på Coop Obs sine søndagstilbud. De er ofte gode.

Ellers er det vel med dette som med alt annet innen økonomi. Man må være bevisst de valgene man tar og hva som er "normal" pris for  vite om et tilbud faktisk er godt, eller bare store bokstaver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...