Gå til innhold

Har du tatt kontakt med elsker/elskerinne eller som elskerinne/elsker blitt tatt kontakt med av partner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Står i en veldig ting situasjon hvor livet raser greit. Håper noen vil svare slik at jeg kanskje kan få noen gode råd.

Anonymkode: 3ca1d...e7f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Var litt kjapp. Ønsker å høre hvordan det hele forespeilte seg og hva som eventuelt kom ut av det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Litt lite info å gå på. Hvilken rolle har du i det hele? Og hva håper du skal skje?

Anonymkode: 6c63a...e69

Skrevet

Lurer du på om du skal ta kontakt med elskerinnen/elskeren til din mann/kone?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok kontakt med den som min ekskone var utro med. Han var ikke veldig smart, og jeg fikk lyst til å kverke ham. 

Det er ikke vits å ta kontakt med sånne folk. 

Anonymkode: 1a3a2...5e1

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Står i en veldig ting situasjon hvor livet raser greit. Håper noen vil svare slik at jeg kanskje kan få noen gode råd.

Hvis det er du som er elskerinne / elsker må du spørre deg selv hvilken intensjon du har ved å gjøre det. Er du den bedratte parten,  stiller situasjonen seg i et helt annet lys .. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok kontakt med dama som min eksmann lå med mens vi var sammen. Skjelte henne ut, kalte henne en hore og et rævva menneske med lav moral. Gratulerte henne med å ha vært med på å splitte opp familien til barna mine og sa at nå var han dritten hennes.

Hun tok gladelig imot. De var ikke sammen så veldig lenge før han sto på døra mi igjen. Men der slapp han ikke inn. 

Anonymkode: 06040...bb1

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg tok kontakt med dama som min eksmann lå med mens vi var sammen. Skjelte henne ut, kalte henne en hore og et rævva menneske med lav moral. Gratulerte henne med å ha vært med på å splitte opp familien til barna mine og sa at nå var han dritten hennes.

Hun tok gladelig imot. De var ikke sammen så veldig lenge før han sto på døra mi igjen. Men der slapp han ikke inn. 

Anonymkode: 06040...bb1

Håper du skjelte ut mannen og. Det er han som styrer kuken sin. Ikke de andre damene. 

Anonymkode: 8a9e7...9b1

• Liker 17
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Jeg er den bedratte part.

Skulle stå tung situasjon i første post, ikke «ting»

Jeg har på ingen måte bestemt meg for noe, alt er tanker og kaos enn så lenge. Derimot mistenker jeg at min samboer forteller dama han «holder på med» at han har gått fra meg og at vi kun lever sammen platonisk til det praktiske er på plass.

Til meg fremstiller han det som at han ønsker å bli i forholdet og reparere det. Han har sex med meg og påstår hardnakket at de ikke er en greie. Til tross for at det er veldig mange faktorer som peker i retningen om at dette faktisk pågår uten at jeg ønsker å gå videre inn på det av personlige grunner. 

Det er barn involvert (våre barn) og utrolig mye investering i bildet. Så til de som mener man bare skal gå, så enkelt er det ikke dessverre. 

Dersom jeg hadde valgt å ta kontakt med vedkommende det gjelder, hadde jeg absolutt ikke kjeftet. Hadde vel heller bare spurte om hun var villig til å høre min side av saken, og gjort det helt klart at jeg ikke holder henne ansvarlig for det min samboer driver med. Det som gjør det litt ekstra vanskelig er at de er kollegaer. Jeg føler allikevel at hun muligens føres bak lyset i falske løfter og kanskje til og med får versjonen «vi bare lever platonisk sammen, men det er over og sånn må det bli til vi har funnet oss nye steder og bo osv)

Jeg har som sagt ikke bestemt meg for noe, overhodet, derfor jeg gjerne ville forhøre meg litt her inne.

• Hjerte 15
AnonymBruker
Skrevet

Hvis han er utro med en kollega får han vel finne seg en ny jobb? 

Anonymkode: 151f7...499

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Ts her. Jeg er den bedratte part.

Skulle stå tung situasjon i første post, ikke «ting»

Jeg har på ingen måte bestemt meg for noe, alt er tanker og kaos enn så lenge. Derimot mistenker jeg at min samboer forteller dama han «holder på med» at han har gått fra meg og at vi kun lever sammen platonisk til det praktiske er på plass.

Til meg fremstiller han det som at han ønsker å bli i forholdet og reparere det. Han har sex med meg og påstår hardnakket at de ikke er en greie. Til tross for at det er veldig mange faktorer som peker i retningen om at dette faktisk pågår uten at jeg ønsker å gå videre inn på det av personlige grunner. 

Det er barn involvert (våre barn) og utrolig mye investering i bildet. Så til de som mener man bare skal gå, så enkelt er det ikke dessverre. 

Dersom jeg hadde valgt å ta kontakt med vedkommende det gjelder, hadde jeg absolutt ikke kjeftet. Hadde vel heller bare spurte om hun var villig til å høre min side av saken, og gjort det helt klart at jeg ikke holder henne ansvarlig for det min samboer driver med. Det som gjør det litt ekstra vanskelig er at de er kollegaer. Jeg føler allikevel at hun muligens føres bak lyset i falske løfter og kanskje til og med får versjonen «vi bare lever platonisk sammen, men det er over og sånn må det bli til vi har funnet oss nye steder og bo osv)

Jeg har som sagt ikke bestemt meg for noe, overhodet, derfor jeg gjerne ville forhøre meg litt her inne.

Hei, jeg tenker at det dere burde gjøre er å gå til en eller annen form for samlivsterapi. Der vil det bli vanskelig for ham å holde noe tilbake. Husk at selv om det er umoralsk av "den andre" så er det mannen din som har gjort noe galt. Selv om det nok er fristende å konfrontere henne så er jeg usikker på om det vil komme noe godt ut av det.

Anonymkode: e883f...fc4

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hei, jeg tenker at det dere burde gjøre er å gå til en eller annen form for samlivsterapi. Der vil det bli vanskelig for ham å holde noe tilbake. Husk at selv om det er umoralsk av "den andre" så er det mannen din som har gjort noe galt. Selv om det nok er fristende å konfrontere henne så er jeg usikker på om det vil komme noe godt ut av det.

Anonymkode: e883f...fc4

En ting er å konfrontere henne  som i at hun(elskerinnen) har ansvar. Noe annet er å få en samtale der fakta kommer på bordet. Svært få utro menn, sier sannheten til kona. 

Anonymkode: b6d9a...734

• Liker 5
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Hun tok kontakt med meg. Ikke mitt problem at han var utro. Var uansett bare sex. 

Anonymkode: 8d874...5a9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hun tok kontakt med meg. Ikke mitt problem at han var utro. Var uansett bare sex. 

Men svarte du henne ærlig da?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men svarte du henne ærlig da?

Ja, sa det som det var og sa også at dette fikk hun ta opp med mannen sin og ikke meg, det er han som har vært utro. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja, sa det som det var og sa også at dette fikk hun ta opp med mannen sin og ikke meg, det er han som har vært utro. 

TS her. Jeg er veldig klar over hvor ansvaret ligger, derimot mistenker jeg ikke sex, men emosjonelt utroskap i form av at han fører oss begge bak lyset. Jeg hadde ikke kontaktet henne for å være fæl mot henne - overhodet. Jeg hadde gjort det for å sjekke/se om hun blir fortalt sannheten her.

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

TS her. Jeg er veldig klar over hvor ansvaret ligger, derimot mistenker jeg ikke sex, men emosjonelt utroskap i form av at han fører oss begge bak lyset. Jeg hadde ikke kontaktet henne for å være fæl mot henne - overhodet. Jeg hadde gjort det for å sjekke/se om hun blir fortalt sannheten her.

Men hva er poenget med det? Hva får du ut av det? Vil du virkelig ha mannen din etter utroskap uansett? Husk at hun er forelsket i mannen din, hun er på hans side uansett. Hun kjenner ikke deg, men han. 
Mitt råd er; ikke ta kontakt! Gå heller fra mannen din, forholdet deres er allerede ødelagt. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Men hva er poenget med det? Hva får du ut av det? Vil du virkelig ha mannen din etter utroskap uansett? Husk at hun er forelsket i mannen din, hun er på hans side uansett. Hun kjenner ikke deg, men han. 
Mitt råd er; ikke ta kontakt! Gå heller fra mannen din, forholdet deres er allerede ødelagt. 

Er det virkelig alltid så sorthvitt? Mitt liv er i alle fall ikke det. Jeg har hørt historier hvor elskerinnen da faktisk er ærlig og sier det slik det er. I noen tilfeller, ender man opp med at begge kvinnene velger å frastøter seg mannen, da det har vært så mange løgner begge veier.

Min samboer har ikke vært fysisk utro, Så ja jeg er villig til å prøve alt vi kan for å ta vare på familien vår. Et par måneder med forelskelse, kan ikke få ødelegge flere år dersom det er mulighet å redde det vi har.

For at jeg skal kunne gjøre det, for at det i det hele tatt skal ha en sjans, hadde det vært veldig fint å vite deler av det fra hennes side.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg ble bedratt av ekskona og fant kjapt ut hvem fyren var. 

Å prate med daværende kone var håpløst, det var forklaringer på forklaringer og førte ingen vei. 

Enkelt og greit tok jeg steget og kontaktet elskeren. Spurte han rett ut ''Jeg og kona har to barn, og hvis du vil være med på det tullet kona mi driver med her, så be my guest, men da er det greit for din del å kanskje vise litt karakter. Om du skal komme bryte inn i forholdet her, så får du en rolle over deg som stefar og da er det vel greit at jeg og du er på talefot?''.
Så fortsatte jeg videre. ''jeg er ikke sur på deg, på noen som helst måte, men tenker det er greit å avklare noe på forhånd da jeg bryr meg om barna mine''..... Det ble stilt i den andre enden også fikk jeg høre etter hvert: ''vil ikke ha noe med barna å gjøre....''. 

Gikk inn og snakket med kona igjen: ''Han vil ikke ha noe med barna å gjøre..., btw, du kan begynne å pakke sammen tingene dine i dag''.... 

Føltes jævla godt å få sagt sitt...

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Vil bare si at jeg synes det virker som at du har et sunt syn på saken TS, selv om det selvsagt er uforståelig vondt for alle oss andre som ikke er i dine sko. Men bare det å ikke ønske å skjelle ut henne synes jeg vitner om at du er stabil og trygg i deg selv, og det er faktisk noe du skal fokusere på! For det er det ikke mange som har, meg selv inkludert. Tror jeg hadde mistet hodet ganske greit i en slik situasjon. Ville bare si det, selv om det ikke hjelper på noe vis.

Anonymkode: 99350...61a

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...