AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #41 Del Skrevet 23. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ts her Jeg kunne ha passet den 2 dager men det er jo ikke et alternativt. Dama mener hadde vært noe annet om det var snakk om 1 dag men at 1-2 uker blir veldig mye med en energetisk liten hund, og at hun vil slappe av på strand osv uten å må ta hensyn til hunden eller at vi må dra tilbake til meg så fort som mulig pga hunden må ut på tur og ikke kan være lenge alene. At det vil bare ødelegge ferien fordi hun ønsker å henge med meg uten at vi må tenke å planlegge rundt hunden og at venninnen vår kan heller plassere hunden på kennel eller spør andre. jeg snakket med venninnen vår og hun virket litt stresset at ingen andre har sakt ja enda, jeg sa det dama sa at hva med kennel? Da mente hun at det var litt dyrt men jeg sa at jeg hadde planer med dama da begynte hun og spørre om det var store planer og jeg sa ja og nå venter jeg på svar.. Anonymkode: 9a15f...261 Frekk hundeeier. De har INGENTING med hvorfor andre ikke kan passe dyret de valgte å ta til seg. Som om man må kunne komme med en unnskyldning til å ikke passe dyret. Anonymkode: fcef0...77a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå