Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Leser at babyer gråter mest de første 6-8 ukene, hvordan stemmer dette for dere?

Anonymkode: f9e8f...105

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det husker jeg faktisk ikke. Tror det var ganske jevnt de første mnd. Og var vel alltids en årsak til gråten selv om det av og til ikke var lett å finne ut hva som forårsaket det. Men ofte var ert sult, ubehag, behov for bleieskift, luft i magen. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg husker ikke med første, men hun gråt lite hele babyperioden. Med nr. to stemmer det.

Anonymkode: 5e9fc...734

AnonymBruker
Skrevet

Nja jeg vil heller si 5/6-12 uker for begge mine. Den første tiden har de omtrent vært i koma og bare sovet og spist. Så blir det mer kaos en stund før de vokser litt til.

Anonymkode: 134cd...258

AnonymBruker
Skrevet

Min hadde en gråteperiode ved 9-12 uker. Han ble operert og fikk syn, og ble veldig sliten og overveldet av å plutselig kunne se. Den verdenen han hadde begynt å bli kjent med var plutselig en helt annen. Utenom dette har han vært en veldig rolig baby.

Anonymkode: a0126...d6c

AnonymBruker
Skrevet

Begge mine var rolige spedbarn som grt veldig lite de første månedene, men de gråt relativt mye rundt 5-6 mnd da de ikke fikk til alt de ønsket på gulvet og hadde dårlige søvnperioder. Samt begynte å mislike å bli båret på magen fordi de så lite, og begynte å mislike vognbagen av samme årsak 😂 kan huske at de andre babyene i barselgruppa feks ikke gråt like mye som mine på det tidspunktet, men heller hadde grått en del som nyfødte.

Anonymkode: 9d27b...3d6

AnonymBruker
Skrevet

7 mnd, aner ikke hva som skjer med den mnd på mine unger, men de hyler og skriker når de skal legge seg, og det tar en evighet før de sovner. Husker jeg/mannen min måtte ligge hos dem i flere timer, med første så kjørte vi rundt for å få han til å sove.

Anonymkode: d5bc1...e00

AnonymBruker
Skrevet

Stemmer her

Anonymkode: 28991...97b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Min hadde en gråteperiode ved 9-12 uker. Han ble operert og fikk syn, og ble veldig sliten og overveldet av å plutselig kunne se. Den verdenen han hadde begynt å bli kjent med var plutselig en helt annen. Utenom dette har han vært en veldig rolig baby.

Anonymkode: a0126...d6c

Oi, så fantastisk at han fikk syn ved operasjon! Håper alt gikk bra.

Anonymkode: b8d61...b04

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Min første hadde kolikk, og det var verst i uke 8,5. Helt grusomt. De andre barna har også vært ekstra urolige rundt uke 8. 

Etter det går det opp og ned, men synes ingenting slår skrikingen i starten.

Anonymkode: 5d2bb...e7f

• Hjerte 1
Skrevet

Begge mine hadde topper av gråting ved 6-7 uker, nesten akkurat etter boka, hehe. Heldigvis så blir det bedre i løpet av et par uker/måneder. 

AnonymBruker
Skrevet

Stemmer ikke her. Føler ikke hun gjorde annet enn å sove den første tiden. Gråt hun var det bare fordi hun var sulten. Nå har hun bikket 11 uker og kan gråte mer av andre årsaker, men fremdeles lite gråt selv om det er mer enn i starten.

Anonymkode: dc813...6a0

AnonymBruker
Skrevet

Begynte å gråte for alvor rundt 3 uker og ble litt bedre rundt 3 måneders alder. 

Anonymkode: 66711...ca1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...