Gå til innhold

Får ikke opp kameraten min på Tinder

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En god venn av meg er på Tinder, men uansett hvor mye jeg sveiper så kommer han ikke opp. Skjønner ikke hvorfor for vi har ikke blokkert hverandre. Har han lav ELO-score, eller er det sånn at man rett og slett ikke får opp alle? Vi har søkekriterier som tilsier at han burde være i bunken min :) 

Anonymkode: 23d46...b0d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke sånn at en har mulighet å sperre for "bekjente" om en legger inn telefonnummeret deres ?

Anonymkode: 076ee...9ac

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er det ikke sånn at en har mulighet å sperre for "bekjente" om en legger inn telefonnummeret deres ?

Anonymkode: 076ee...9ac

Jo, det er det sikkert, men han har ikke gjort det. Han lurer like mye som meg på hvorfor han ikke synes i bunken min..derfor vi begynte å spekulere i om det kunne være noe med algoritmen eller noe sånt? :) 

Skrevet

Kjæresten min og jeg fant hverandre på Bumble, enda vi begge var mer aktive på Tinder. Vi fikk aldri hverandre opp på sistnevnte, og vi bodde i samme område til og med. Veldig rart. Takk og lov for Bumble! 🥰

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Chailatte skrev (1 minutt siden):

Kjæresten min og jeg fant hverandre på Bumble, enda vi begge var mer aktive på Tinder. Vi fikk aldri hverandre opp på sistnevnte, og vi bodde i samme område til og med. Veldig rart. Takk og lov for Bumble! 🥰

Litt av et forhold der begge er på alle sjekke-apper...

Anonymkode: e9461...c7d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tror det var før de var i et forhold...

Anonymkode: 85878...f69

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Næimen jøss, hva er det for en kommentar? Har du noe i mot at single folk er på datingapper? Vi sletta jo da det ble oss, og straks er vi samboere 🥳❤️ 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Litt av et liv du må ha, når du må komme med et slikt frekt svar

Anonymkode: 42c25...23e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jo, det er det sikkert, men han har ikke gjort det. Han lurer like mye som meg på hvorfor han ikke synes i bunken min..derfor vi begynte å spekulere i om det kunne være noe med algoritmen eller noe sånt? :) 

Ja, det er pga algoritmen. Ein skal svelteforast på alternativ så ein går for betalt løysing og dernest svelteforast så ein held seg på appen lengst mogelegt.

Anonymkode: bf5cd...b95

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

En god venn av meg er på Tinder, men uansett hvor mye jeg sveiper så kommer han ikke opp. Skjønner ikke hvorfor for vi har ikke blokkert hverandre. Har han lav ELO-score, eller er det sånn at man rett og slett ikke får opp alle? Vi har søkekriterier som tilsier at han burde være i bunken min :) 

Hvorfor må du swipe han på tinder hvis du allerede kjenner han?

Anonymkode: e3c62...dbe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Ja, hvorfor må du det? 🤔

Anonymkode: f5dc0...7ad

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Vet ikke om du er mann eller dame, men hvis du er dame, kanskje han søker etter andre menn? 🤔

Anonymkode: f5dc0...7ad

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Må ikke det. Er bare at jeg ikke har sett han der inne, og vi synes begge det var rart og lurte på hva grunnen kunne være 

AnonymBruker
Skrevet

Tipper at han har satt aldersgrense under din alder. 

Anonymkode: 43f05...86e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...