Gå til innhold

Exen har blitt sammen med ei som er veldig ulik seg selv

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Exen min er litt feminin av seg, veldig opptatt av klær og hvordan han ser ut før han går ut døra. Han trener også mye. Og en kar som er ganske frempå. Han har nå nylig blitt sammen med ei jente som er veldig søt og sjenert. (Gått på skole med henne) hun kjører fortsatt samme hårsveis langt hår og en veldig vanlig kjedelig brunfarge(aldri farget håret ser det ut som) hun er slank, men har bollekinn. Bruker nesten ikke sminke. Er jo noe som heter at motsetninger tiltrekker hverandre? 

Anonymkode: ba473...9f3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde exen min fått seg dame,hadde jeg blitt glad.

Han har ikke klart å få seg noe siden jeg gikk ifra han for 13 år siden.

Anonymkode: c5ecf...023

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Godt mulig han ser på henne som helt fantastisk nydelig, selv om du har noe å utsette på henne.

Anonymkode: 95c52...1e6

• Liker 10
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet

Flaks han fikk seg en, da. Om du og han er like, og like dømmende ovenfor andre mennesker som du er, ville jeg styrt unna fort som fy.

Anonymkode: d6201...228

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hun høres da søt ut:) ofte sånn at motsetninger tiltrekker hverandre ja.

Anonymkode: 24e4e...9a1

• Liker 6
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Du mistet meg allerede i første setning. Er han feminin fordi han bryr seg om utseendet sitt?

Du høres skikkelig overfladisk ut. Kanskje han har funnet et mer fornuftig menneske denne gangen 

Anonymkode: dba41...2d3

• Liker 13
  • Nyttig 1
Gjest Natterangler
Skrevet

Har du noe med det da? 

AnonymBruker
Skrevet

Ja? 

Anonymkode: 9a114...cbb

Skrevet

Oki, og så da? Hyggelig at de har funnet hverandre vel?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Javel. Takk for informasjonen. Sikkert fint for han. 

Anonymkode: 69ecd...7bd

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner jenta :)  gått på skole med henne i nesten 13 år, vi er 19 nå. Alle venninnene mine har samme inntrykk av henne. Får litt lyst å le av det hele. Jo hun er søt da, ser mye yngre ut enn hun er i ansiktet:) 

Skrevet

Voldsomt mye energi du legger i hvordan eksen din sine nye flørter ser ut, TS. Hadde dere hatt barn sammen hadde det vært litt mer forståelig, men fortsatt litt rart.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du mistet meg allerede i første setning. Er han feminin fordi han bryr seg om utseendet sitt?

Du høres skikkelig overfladisk ut. Kanskje han har funnet et mer fornuftig menneske denne gangen 

Anonymkode: dba41...2d3

Du dømmer meg etter et innlegg på KG? Du høres lite fornuftig ut!:)  Hun er jenta som var så sjenert at ingen trodde hun kom seg frem i livet, ser fortsatt hun er sjenert og ekstremt usikker på seg selv, han er rake motsetninga😂😂 haha

AnonymBruker
Skrevet

Forstår ikke helt poenget med denne posten? Er det et forsøk på å få leserne til å slenge seg på å snakke nedsettende om den nye dama hans? Jeg synes hun høres søt ut. Legg det fra deg og kom deg videre

Anonymkode: 350b7...916

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg kjenner jenta :)  gått på skole med henne i nesten 13 år, vi er 19 nå. Alle venninnene mine har samme inntrykk av henne. Får litt lyst å le av det hele. Jo hun er søt da, ser mye yngre ut enn hun er i ansiktet:) 

Men du kjenner hun ikke slik han kjenner hun.

Regner med du er motsatt, jålete og litt (mye) oppmerksomhetssyk?

De fleste menn har sex med slike som single, men vil ha en tryggere kjæreste.

Anonymkode: d8556...910

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men du kjenner hun ikke slik han kjenner hun.

Regner med du er motsatt, jålete og litt (mye) oppmerksomhetssyk?

De fleste menn har sex med slike som single, men vil ha en tryggere kjæreste.

Anonymkode: d8556...910

Hun virker å være veldig high maintenance. Huff.

Anonymkode: 99a7d...33b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du dømmer meg etter et innlegg på KG? Du høres lite fornuftig ut!:)  Hun er jenta som var så sjenert at ingen trodde hun kom seg frem i livet, ser fortsatt hun er sjenert og ekstremt usikker på seg selv, han er rake motsetninga😂😂 haha

Hva så? Han trives kanskje bedre sammen med en som er veldig annerledes enn deg. Dere var tydeligvis ingen match. 

Kanskje ikke så rart om du ikke er kommet under huden på denne jenta, du virker ikke til å være en person som er grei mot henne. Kanskje han kjenner henne på en annen måte enn deg, og at hun kan være seg selv rundt han. 

Du høres sjalu ut. Det gjør det mindre attraktiv...

Anonymkode: 16f2a...ac5

• Liker 3
Skrevet (endret)
8 hours ago, AnonymBruker said:

Exen min er litt feminin av seg, veldig opptatt av klær og hvordan han ser ut før han går ut døra. Han trener også mye. Og en kar som er ganske frempå. Han har nå nylig blitt sammen med ei jente som er veldig søt og sjenert. (Gått på skole med henne) hun kjører fortsatt samme hårsveis langt hår og en veldig vanlig kjedelig brunfarge(aldri farget håret ser det ut som) hun er slank, men har bollekinn. Bruker nesten ikke sminke. Er jo noe som heter at motsetninger tiltrekker hverandre? 

Ok. Hvorfor er dette et tema? :) Koselig for dem da, som fant hverandre! :)❤️ 

Edit: Jeg er for såvidt litt enig med den over. Du høres litt sjalu ut :) 

Endret av Blått
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du høres bitter ut.

Anonymkode: 901b5...c73

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...