Gå til innhold

Star Wars Episode 1-3, hvilken film er best?

Hvilken film liker du best?  

14 stemmer

1. 1. Hvilken film liker du best?

• Episode 1
      2
    • Episode 2
      5
    • Episode 3
      7

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Av episode 1-3, hvilke av de likte dere best? Jeg så nylig igjennom dem i forberedelse til tv serien og jeg merket at jeg ikke syntes at Episode 1 var så bra som jeg husket det, mens Episode 2 syntes jeg var veldig bra og klart den beste i prequel serien :) Episode 3 var bra men jeg synes den er så mørk og deprimerende 😕 

Endret av Cid
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker 2ern best

AnonymBruker
Skrevet
trøndermann38 skrev (1 minutt siden):

Liker 2ern best

Av de tre er jo det den kleineste... 

Anonymkode: 536ee...a38

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Smak og behag 

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hvilke av de liker du best da? Eventuelt misliker minst

AnonymBruker
Skrevet

Episode 3 er grusom! Så mye forferdelig som skjer. Mye urettferdighet, og den største skurken bare vinner og slipper unna! Grusomt å se Anakin lide og brenne og bli ødelagt for livet. Obi Wan er rimelig inhuman som bare står å ser på det mens han babler om Chosen One. Han var også en dritt som snek seg ombord på Padmes skip mot hennes viten og vilje.

Anonymkode: 388b0...6fb

AnonymBruker
Skrevet

Ræva alle 3..

Anonymkode: c70d6...80a

Gjest Muffin man
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Støtter denne 😅

I Don't Like Sand | Know Your Meme

Tviler på at George Lucas var noen naturlig romantiker...

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Ræva alle 3..

Anonymkode: c70d6...80a

Om ikke du liker de så kan du heller si hvilken du misliker minst da :)

Endret av Cid
Skrevet
Muffin man skrev (18 minutter siden):

Støtter denne 😅

I Don't Like Sand | Know Your Meme

Tviler på at George Lucas var noen naturlig romantiker...

Jeg så den nettopp og jeg syntes den var romantisk men alle har vel forskjellig syn :P 

Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Episode 3 er grusom! Så mye forferdelig som skjer. Mye urettferdighet, og den største skurken bare vinner og slipper unna! Grusomt å se Anakin lide og brenne og bli ødelagt for livet. Obi Wan er rimelig inhuman som bare står å ser på det mens han babler om Chosen One. Han var også en dritt som snek seg ombord på Padmes skip mot hennes viten og vilje.

Jeg synes at hele opplegget med at en Jedi må fortrenge følelser er noe dritt

Gjest Muffin man
Skrevet (endret)
Cid skrev (13 minutter siden):

Jeg så den nettopp og jeg syntes den var romantisk men alle har vel forskjellig syn :P 

Hehe :P Vi har nok det. 

Hvis jeg husker rett så ramset han opp alt han ikke likte med sand (!) for å statuere at Padme var det motsatte. Ville nok formulert meg litt annerledes om jeg var i det romantiske og poetiske hjørnet selv😅

Liker personlig 3'ern best selv om jeg ikke er noen prequel-fan. Den klarte å knyte de tre første filmene opp mot 4'ern. 

Endret av Muffin man
Skrevet
Muffin man skrev (6 minutter siden):

Hehe :P Vi har nok det. 

Hvis jeg husker rett så ramset han opp alt han ikke likte med sand (!) for å statuere at Padme var det motsatte. Ville nok formulert meg litt annerledes om jeg var i det romantiske og poetiske hjørnet selv😅

Liker personlig 3'ern best selv om jeg ikke er noen prequel-fan. Den klarte å knyte de tre første filmene opp mot 4'ern. 

Men gir mening da siden han hadde bodd rundt sand i halve barndommen 😅

Er spent på hvordan Obi Wan serien blir 

Gjest Muffin man
Skrevet (endret)
Cid skrev (9 minutter siden):

Men gir mening da siden han hadde bodd rundt sand i halve barndommen 😅

Er spent på hvordan Obi Wan serien blir 

Joda, men kom igjen.😅

" Sand er grovt, irriterende og kommer til overalt.. ikke som deg, du er myk og glatt ❤️"

Må ta en titt på scenen igjen for moro skyld. Litt underholdnene må jeg si den var :fnise: 

Endret av Muffin man
Skrevet
Muffin man skrev (11 minutter siden):

Joda, men kom igjen.😅

" Sand er grovt, irriterende og kommer til overalt.. ikke som deg, du er myk og glatt ❤️"

Må ta en titt på scenen igjen for moro skyld. Litt underholdnene må jeg si den var :fnise: 

Tror han bare var desperat etter å få henne interessert 😅

AnonymBruker
Skrevet
Cid skrev (54 minutter siden):

Jeg synes at hele opplegget med at en Jedi må fortrenge følelser er noe dritt

Ja synes de er ganske syke som er sånn, og så forlanger de respekt og bli sett opp til av den grunn. Kan umulig være sunt å drive sånn. Selv ikke for de fleste som kom dit som spedbarn og ble totalhjernevasket.

AnonymBruker
Skrevet

Lenge siden jeg har sett de (Og granted, jeg så filmene uten å vite noe om Star Wars i utgangspunktet). Så episode 1. Det var der det begynte for min del.

Anakin var min største helt(var omtrent på hans alder da😆) og råest til å kjøre de airspeeders eller hva de nå heter. Da andre film kom, hadde jeg fått interesse for gutter. Så Hayden Christensen var min store kjærlighet på den tiden 😅 (ikke så rart at the bars were low for datinglivet, når jeg tenker meg om). Men var jo bekymret for Anakin på det tidspunktet, så nådde ikke helt opp til første opplevelsen(på disse tre filmene vel og merke).

Anonymkode: 321dd...1a7

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Lenge siden jeg har sett de (Og granted, jeg så filmene uten å vite noe om Star Wars i utgangspunktet). Så episode 1. Det var der det begynte for min del.

Anakin var min største helt(var omtrent på hans alder da😆) og råest til å kjøre de airspeeders eller hva de nå heter. Da andre film kom, hadde jeg fått interesse for gutter. Så Hayden Christensen var min store kjærlighet på den tiden 😅 (ikke så rart at the bars were low for datinglivet, når jeg tenker meg om). Men var jo bekymret for Anakin på det tidspunktet, så nådde ikke helt opp til første opplevelsen(på disse tre filmene vel og merke).

Anonymkode: 321dd...1a7

Synd at han som spilte unge Anakin ble mobbet på skolen på grunn av rollen sin

Gjest lurven
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.5.2022 den 2.53):

Ja synes de er ganske syke som er sånn, og så forlanger de respekt og bli sett opp til av den grunn. Kan umulig være sunt å drive sånn. Selv ikke for de fleste som kom dit som spedbarn og ble totalhjernevasket.

Tror det er meningen med filmen, jediene blir fremstilt som de gode, men de er ikke det hvis man dykker litt dypere ned i materien 

Skrevet

Definitivt 3, selv om jeg egentlig ikke liker noen av dem. Jar Jar Binks er grufull, og episode 2 har det ekstremt kleine starten på kjærlighetshistorien mellom Anakin og Padme. Generelt er skuespillerprestasjonene helt i dass på grunn av den ekstreme bruken av bluescreens/green screens hva det enn nå var. Er det filmer jeg kunne tenkt meg remake av, så er det faktisk de der. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...