Gå til innhold

Spenner meg i nedre rygg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror jeg driver og spenner meg nederst i ryggen, hele tiden. Og jeg er ikke sikker på hva det er jeg strammer heller, så jeg vet ikke hvordan jeg skal slutte med det. Kan hende det bare er at jeg har vondt også kanskje, men det kjennes ut som at jeg spenner meg på en måte. Har hatt det sånn i mange måneder nå, og blir skikkelig sliten av det.

Noen som har noen tips og råd?😊 Takk på forhånd.

Anonymkode: c3d20...f18

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dytt

Anonymkode: 9326a...5ab

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som stress/angst. Kjører du mye bil eller sitter i ro foran en skjerm?

Viktig å slappe av i kroppen mens du sitter. Ikke sitte med ryggen anspent, men mer med rumpa om du skjønner mens du senker skuldrene og puster med hele kroppen.

Anonymkode: 8a606...4e7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Høres ut som stress/angst. Kjører du mye bil eller sitter i ro foran en skjerm?

Viktig å slappe av i kroppen mens du sitter. Ikke sitte med ryggen anspent, men mer med rumpa om du skjønner mens du senker skuldrene og puster med hele kroppen.

Anonymkode: 8a606...4e7

Kan godt hende at det er angst eller noe ja. Får det ofte når jeg står også, og jeg aner ikke hvordan jeg står feil. Men jeg skal i hvert fall prøve å slappe mer av når jeg sitter

Anonymkode: c3d20...f18

Skrevet

Vet det er dyrt, men anbefaler deg å gå til en kiropraktor. En gang er bedre enn ingenting. Du får så innmari god utbytte av det. Jeg har vært hos en kiropraktor 3 ganger nå, og bare det at vedkommende har knekt deg opp, har hjulpet så innmari mye på meg. Eller så kan du vurdere å gå til en fysioterapeut og prøve ut laserbehandling. 

AnonymBruker
Skrevet

Har det på samme måte. Tror jeg. Tøye/avspenning/styrkeøvelser for hofteleddsbøyere /psoas muskel kan hjelpe!

Anonymkode: 619d5...40a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...