Loonie Skrevet 17. oktober 2002 #1 Skrevet 17. oktober 2002 Hei! Forloveden min og jeg vil helst gifte oss utendørs, men mangler ideer om hvor vi kan gjøre dette. Er det noen som kan gi oss en dytt i riktig retning? Nede ved sjøen hadde vært fint, men Oslofjorden har en lei tendenes å være forurenset... Noen ideer? Loonie
Gjest Anonymous Skrevet 17. oktober 2002 #2 Skrevet 17. oktober 2002 Ruinene på Hovedøya eller i Maridalen har vært brukt til vielser, og begge steder er det jo nydelig! Ellers vet jeg om noen som ble viet på en plass med en fontene på Grünerløkka, men det er kanskje litt vel urbant? Kommer jo litt an på om dere skal ha kirkelig eller borgerlig vielse også.
diddi Skrevet 18. oktober 2002 #4 Skrevet 18. oktober 2002 Vi var på Kleivstua, med flott utsikt over Tyrifjorden. Ligger ca 45 min fra Oslo. Der er det fin steinterasse der man kan ha vielsen, eller på tunet. Eller rett og slett et steinkast unna, på rampa de bruker til å hoppe ut i hangglider (Der mannen min fridde til meg). http://www.detvirkeliggodeliv.no/kleivstua/
Loonie Skrevet 18. oktober 2002 Forfatter #5 Skrevet 18. oktober 2002 Hei! Tusen takk for fine ideer! :D Har faktisk tenkt litt på Middelalderparken... må vel ta kontakt med bydelen eller kommunen da tenker jeg. Kom gjerne med flere ideer hvis det skulle dukke opp noe! Klem Loonie
Gjest Anonymous Skrevet 21. oktober 2002 #6 Skrevet 21. oktober 2002 Vi tenker også på å gifte oss ute, men hva gjør dere hvis det regner og blåser?
Loonie Skrevet 21. oktober 2002 Forfatter #7 Skrevet 21. oktober 2002 Blir våte regner jeg med.. Nei, jeg vet ikke riktig ennå... Hva har dere tenkt til å gjøre? :D Loonie
Gjest Anonymous Skrevet 22. oktober 2002 #8 Skrevet 22. oktober 2002 Jeg vet sannelig ikke helt hva vi skal gjøre. Først tenkte jeg at vi kunne ha ett lite "telt" el. akkurat over der vi skal stå (hvis det regner) og at gjestene får bruke paraply, men hvis været er skikkelig surt er det kanskje ikke så hyggelig for noen... Jeg vet virkelig ikke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå