AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #141 Skrevet 24. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 23.5.2022 den 0.22): Det som er problemet er at jeg absolutt ikke jager de, på noen som helst måte. Men av en eller annen grunn er det alltid de jeg møter på, uansett hvor jeg går og befinner meg, i hvilken som helst situasjon. TS. Anonymkode: 346be...3c3 Er det norske eller utlendinger som sjekker deg opp? Anonymkode: 3c957...c60
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #142 Skrevet 24. mai 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Er det norske eller utlendinger som sjekker deg opp? Anonymkode: 3c957...c60 Nesten bare utenlandske. TS. Anonymkode: 346be...3c3
Trolltunge Skrevet 25. mai 2022 #143 Skrevet 25. mai 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det finnes ekstremt få kvinner som har problemer med å få så mye sex de ønsker. Hvem er det som selger sex til det motsatte kjønn - er det kvinner eller menns? Og hvorfor er det slik, tror du? Anonymkode: b8510...bb1 Hva legger du egentlig i å få så mye sex som de ønsker? For vi kvinner har ikke den opplevelsen. For oss er det mer som russisk rullet. Ja det er ofte et koldtbord av menn som ønsker å ha sex med oss, men blant dem finnes det menn som er villige til å gjøre oss vondt. Ikke kan vi se hvem heller. Alle smiler og smisker, men for hver vi velger snurres tønna, og det trekkes av. Hvor mange patroner det er i tønna vet vi ikke, og heller ikke om vi er heldige eller uheldige med valget, siden alle smiler og smisker til vi er i sårbar situasjon. Alene med dem. Naken. Fysisk svakere. Hvor mange hadde du våget å forsynt deg av på et tilsvarende koldtbord av kvinner, når det ble klikket av et skudd hver gang? Når din fysiske og psykiske helse sto i fare ved det hver gang? Alle smilte og smisket. Var så villige, men du kunne ikke vite sikkert at du kom helskinnet fra det? Jeg har, i likhet med mange kvinner, levd uten sex heller enn å ta sjansen. Jeg opplevde overgrep tidlig i mitt seksuelle liv. Det gjorde meg selvfølgelig ekstra redd og skeptisk, men også mine venninner ble redde og skeptiske på grunn av det jeg opplevde. Kvinner generelt er ofte redde og skeptiske, fordi det er ingen kvinner som ikke er klar over risikoen. Jeg har ikke hatt så mye sex jeg ønsker. Jeg kjenner faktisk ingen kvinner som har våget å forsyne seg veldig mye, og fritt. Koldtbordet er der ja, men for å skjønne hvorfor det ikke er det privilegium som menn hevder det er må man forstå at det er andre faktorer som spiller inn for kvinner. At du har rett i at vi kan ha så mye sex vi ønsker, men du tar likevel så veldig feil, fordi du ikke selv kjenner på kroppen hvilken risiko vi også tar ved å ha det. Det er ikke alltid tomt i kammeret. Det er ikke alltid det går bra. Det har jeg selv opplevd. Det er det for mange kvinner som opplever til at vi kan ha så mye sex vi ønsker. Vi kan, men våger ikke, og det er ganske så forståelig også. Kan vi da egentlig det du påstår? Jeg tror du ville minimert risikoen selv dersom du kunne forsynt deg av et koldtbord av kvinner, men det var russiske rullet. For hvert valg du tok kunne det bli slutt på flaksen, og du kunne bli alvorlig skadet psykisk og/eller fysisk. Hvor mange hadde du da våget? Hvor tankeløst og fritt hadde du forsynt deg? 4 1 1
Anonym11223344 Skrevet 25. mai 2022 #144 Skrevet 25. mai 2022 Jeg tror at du er et troll. Ei pen, artikulert og frisk dame vil alltid finne en partner i løpet av kort tid, dvs, du må selvsagt la ham få knulle deg på den tredje deiten. 1 1
danbanan Skrevet 25. mai 2022 #145 Skrevet 25. mai 2022 Jeg kjenner meg absolutt ikke igjen, som mann, at så fort jeg får sex så fordufter jeg,....så lenge det ikke er noen skjulte "hemmeligheter" som kommer frem under akten. Det tar tid å ha god sex med en person, så hvis jeg har endt opp i senga med en dame så er jeg 90 prosent av tilfellene interessert nok til å møtes igjen. MEN jeg opplever heller det motsatte at, mange damer aldri er helt "fornøyde". Men jeg er jo en helt normal kar som verken er rik eller mega populær, som TS sikkert ikke hadde vært interessert i å date engang Så tror dessverre at den mest logiske forklaringen her er at TS går etter de aller kjekkeste/mest populære mannfolka. Men om hun(og mange andre kvinner her inne som klager på det samme) har selvinnsikten til å forstå dette er jeg litt mer usikker på derimot. 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #146 Skrevet 25. mai 2022 Cylon skrev (På 22.5.2022 den 22.39): Du bør endre strategier. En alldeles god start på problemstillingen er å slette Tinder. Herrefred så store sjansene er for å møte på en som tenker med galhodet. Derifra handler det om å etablere sosiale relasjoner med menn, uten at det dates eller på andre måter er tiltenkt en seksuell utgang av det. Den gode gammeldagse metoden gjennom sakte oppbygning. For øvrig er det ingenting galt med deg. Skyld på verden. Samfunnet. Du er nok nærmere sannheten da. Nymotens teknologier har skapt en slags best-men-arena, der de aller flotteste, men mest useriøse menn, vasser i damer og har null interesse av å forpliktelse seg fordi dem nettopp vasser i damer. En slags potetsekkmentalitet der respekt, folkeskikk og høflighet har utgått. Kanskje du burde se ned litt på "rangstigen", uten at du forresten føler at du "tar til takke med" noen. Det må du unngå. Utover det må du bare fortsette med å presisere at du er ute etter noe seriøst. Og får du en dårlig magefølelse, så stopp tidlig i prosessene. Kom deg ut av det, før du nok engang ender slik som dette. Du skriver bra ting også men er jo litt uenig i noe. I mitt hode fins det ikke noen rangstige, og jeg er opptatt av å finne noen som heller ikke tenker sånn. Dessuten vil man jo heller ikke ha noen som ikke hadde valgt deg hvis de hadde flere alternativer. Derfor synes jeg det er helt fint å se bort fra å velge noen basert på en persons popularitet hos andre, noe som kanskje er det du mener med rangstige men jeg synes det er helt fint å ignorere sånt (enten det handler om å finne noen som er populære eller litt mindre populære blant folk). Jeg synes også at menn som ikke vil forplikte seg er "flottere" enn andre. Anonymkode: a9d3e...18f
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #147 Skrevet 26. mai 2022 danbanan skrev (22 timer siden): Jeg kjenner meg absolutt ikke igjen, som mann, at så fort jeg får sex så fordufter jeg,....så lenge det ikke er noen skjulte "hemmeligheter" som kommer frem under akten. Det tar tid å ha god sex med en person, så hvis jeg har endt opp i senga med en dame så er jeg 90 prosent av tilfellene interessert nok til å møtes igjen. MEN jeg opplever heller det motsatte at, mange damer aldri er helt "fornøyde". Men jeg er jo en helt normal kar som verken er rik eller mega populær, som TS sikkert ikke hadde vært interessert i å date engang Så tror dessverre at den mest logiske forklaringen her er at TS går etter de aller kjekkeste/mest populære mannfolka. Men om hun(og mange andre kvinner her inne som klager på det samme) har selvinnsikten til å forstå dette er jeg litt mer usikker på derimot. TS her. Vedkommende jeg prater om som "forduftet" etter at vi for første gang hadde sex med hverandre etter 2-3 måneder, kom tilbake etter 1 ukes "forsvinning" (etter sex). Det var da jeg satte streken og avsluttet det med han, men han ville ikke og ba meg om å gi han en sjangse. Det gjorde jeg, etter mye mas fra han. Så gikk ting bare nedover. Vi hadde kontakt, men jeg merket at han var mye mindre engasjert enn hva han var i starten. Så endte det vel opp med at ting naturligvis gikk nedover, og kontakten ble bare borte til slutt. Han har kommet tilbake de siste ukene og mast på meg om at vi skal ha sex sammen, noe jeg har sagt nei til. Han maste så mye til slutt at jeg måtte faktisk være veldig brå og streng med han, som nå har ført til at han har sluttet å spørre om det. Han gikk fra å være den ydmyke og snille, aldri nevnte noe som helst om sex, til å nå den dag i dag plutselig endre seg totalt med å spørre om sex direkte og være "kjepphøy". Her viser det jo bare at han var ute etter sex hele den tiden.. Angående det du sier med at jeg går etter de mest populære/kjekkeste mannfolka: At de er de mest populære stemmer ikke. Det er flere jeg har holdt på med som absolutt ikke er populære. Men når det gjelder utseende - så har flesteparten av de jeg har holdt på med hatt et godt utseende - ikke alle, men de fleste av dem. Så her må jeg virkelig passe på å ikke gå så alt for mye etter utseende. Anonymkode: 346be...3c3 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #148 Skrevet 26. mai 2022 Jeg tror dette handler litt det samme som med bil.... Altså høres rart ut. Men feks du har aldri tenkt så mye over nissan cherry. Du tenker at det må nok være en uvanlig bil, siden jeg ikke har lagt merke til den så mye. Også kjøper du deg en Nissan cherry, også blir du skikkelig overasket over hvor mange nissan cherry det egentlig er, de er overalt faktisk. Så du må bytte mann, finne ut andre interesser i mannen du ønsket. Og da mener jeg ikke en lang liste med krav. Ofte er feks vennen til fuck boyen ganske kul og lojal fyr. Han tåler mye av en ikke så egentlig god kompis. Så hvis du feks begynner å se etter vennen til fuck boyen. Så ser du andre ting. Du må bare bytte din type mann, litt på samme måte som å bytte til ny type bil, som dekker andre behov enn den forrige. Regner med du ønsker lojalitet, og da er det ikke den som roper høyest du egentlig ser etter. Men han spm sitter tolmodig ved siden av. 😉 Anonymkode: ee110...1dc
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #149 Skrevet 26. mai 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): TS her. Vedkommende jeg prater om som "forduftet" etter at vi for første gang hadde sex med hverandre etter 2-3 måneder, kom tilbake etter 1 ukes "forsvinning" (etter sex). Det var da jeg satte streken og avsluttet det med han, men han ville ikke og ba meg om å gi han en sjangse. Det gjorde jeg, etter mye mas fra han. Så gikk ting bare nedover. Vi hadde kontakt, men jeg merket at han var mye mindre engasjert enn hva han var i starten. Så endte det vel opp med at ting naturligvis gikk nedover, og kontakten ble bare borte til slutt. Han har kommet tilbake de siste ukene og mast på meg om at vi skal ha sex sammen, noe jeg har sagt nei til. Han maste så mye til slutt at jeg måtte faktisk være veldig brå og streng med han, som nå har ført til at han har sluttet å spørre om det. Han gikk fra å være den ydmyke og snille, aldri nevnte noe som helst om sex, til å nå den dag i dag plutselig endre seg totalt med å spørre om sex direkte og være "kjepphøy". Her viser det jo bare at han var ute etter sex hele den tiden.. Angående det du sier med at jeg går etter de mest populære/kjekkeste mannfolka: At de er de mest populære stemmer ikke. Det er flere jeg har holdt på med som absolutt ikke er populære. Men når det gjelder utseende - så har flesteparten av de jeg har holdt på med hatt et godt utseende - ikke alle, men de fleste av dem. Så her må jeg virkelig passe på å ikke gå så alt for mye etter utseende. Anonymkode: 346be...3c3 Utseende har lite å gjøre iht om de er trofaste eller ikke. Møtte en super hyggelig fyr, med god kjemi. Han var definitivt ikke noen skjønnhet. Men makan til mer utro fyr, skal man vel lete lenge etter. Ikke bare hadde flere kjærester rundt om i landet. Men jammen meg brukte ha alle pengne på horer i tillegg. Så klarte i betale regningene sine. Selv om han tjente godt. Han kjekkasen jeg er gift med, har det bare ikke i seg å være utro. Og det vet jeg iht hvordan han var mot tidligere kjæreste. Han har også veldig få partnere totalt i livet sitt han har hoppet til køys med. Og det har ikke manglet på tilbud hverken før eller etter vi ble gift. Så forskjellen her er vel i utgangspunktet få eller mange partnere. Så kjekk eller stygg har lite å si. Holdningen sier alt egentlig Anonymkode: ee110...1dc 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #150 Skrevet 26. mai 2022 Trolltunge skrev (På 25.5.2022 den 2.02): Hva legger du egentlig i å få så mye sex som de ønsker? For vi kvinner har ikke den opplevelsen. For oss er det mer som russisk rullet. Ja det er ofte et koldtbord av menn som ønsker å ha sex med oss, men blant dem finnes det menn som er villige til å gjøre oss vondt. Ikke kan vi se hvem heller. Alle smiler og smisker, men for hver vi velger snurres tønna, og det trekkes av. Hvor mange patroner det er i tønna vet vi ikke, og heller ikke om vi er heldige eller uheldige med valget, siden alle smiler og smisker til vi er i sårbar situasjon. Alene med dem. Naken. Fysisk svakere. Hvor mange hadde du våget å forsynt deg av på et tilsvarende koldtbord av kvinner, når det ble klikket av et skudd hver gang? Når din fysiske og psykiske helse sto i fare ved det hver gang? Alle smilte og smisket. Var så villige, men du kunne ikke vite sikkert at du kom helskinnet fra det? Jeg har, i likhet med mange kvinner, levd uten sex heller enn å ta sjansen. Jeg opplevde overgrep tidlig i mitt seksuelle liv. Det gjorde meg selvfølgelig ekstra redd og skeptisk, men også mine venninner ble redde og skeptiske på grunn av det jeg opplevde. Kvinner generelt er ofte redde og skeptiske, fordi det er ingen kvinner som ikke er klar over risikoen. Jeg har ikke hatt så mye sex jeg ønsker. Jeg kjenner faktisk ingen kvinner som har våget å forsyne seg veldig mye, og fritt. Koldtbordet er der ja, men for å skjønne hvorfor det ikke er det privilegium som menn hevder det er må man forstå at det er andre faktorer som spiller inn for kvinner. At du har rett i at vi kan ha så mye sex vi ønsker, men du tar likevel så veldig feil, fordi du ikke selv kjenner på kroppen hvilken risiko vi også tar ved å ha det. Det er ikke alltid tomt i kammeret. Det er ikke alltid det går bra. Det har jeg selv opplevd. Det er det for mange kvinner som opplever til at vi kan ha så mye sex vi ønsker. Vi kan, men våger ikke, og det er ganske så forståelig også. Kan vi da egentlig det du påstår? Jeg tror du ville minimert risikoen selv dersom du kunne forsynt deg av et koldtbord av kvinner, men det var russiske rullet. For hvert valg du tok kunne det bli slutt på flaksen, og du kunne bli alvorlig skadet psykisk og/eller fysisk. Hvor mange hadde du da våget? Hvor tankeløst og fritt hadde du forsynt deg? Støtter denne. Siden vi snakker koldtbord. Så vil vil man helst unngå å plukke den råtne maten på bordet. Om du visste at alt så likt ut, men at maten kunne være fordervet. Da ville man ikke ha lesset opp tallerkenen. De råtne mennene, setter også ut mye rykter om kvinner, dersom kvinnen tar han for å være en drittsekk. Både med eller uten sex. Har opplevd det et par ganger fra menn jeg har vært på date med, og oppdaget at de var råtten mat under daten og avvist videre forhold. At de har satt ut de utroligste rykter etterpå. Fordi de ikke tålte å bli avvist. Så da gadd jeg ikke bare å date noe mer. Når maten var mer råtten enn fersk. Anonymkode: ee110...1dc 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #151 Skrevet 26. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tror dette handler litt det samme som med bil.... Altså høres rart ut. Men feks du har aldri tenkt så mye over nissan cherry. Du tenker at det må nok være en uvanlig bil, siden jeg ikke har lagt merke til den så mye. Også kjøper du deg en Nissan cherry, også blir du skikkelig overasket over hvor mange nissan cherry det egentlig er, de er overalt faktisk. Så du må bytte mann, finne ut andre interesser i mannen du ønsket. Og da mener jeg ikke en lang liste med krav. Ofte er feks vennen til fuck boyen ganske kul og lojal fyr. Han tåler mye av en ikke så egentlig god kompis. Så hvis du feks begynner å se etter vennen til fuck boyen. Så ser du andre ting. Du må bare bytte din type mann, litt på samme måte som å bytte til ny type bil, som dekker andre behov enn den forrige. Regner med du ønsker lojalitet, og da er det ikke den som roper høyest du egentlig ser etter. Men han spm sitter tolmodig ved siden av. 😉 Anonymkode: ee110...1dc Fuckboien hadde aldri klart seg uten den tålmodige kompisen? 🤔 Anonymkode: 24475...1ab 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #152 Skrevet 26. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ofte er feks vennen til fuck boyen ganske kul og lojal fyr. Han tåler mye av en ikke så egentlig god kompis. Så hvis du feks begynner å se etter vennen til fuck boyen. Så ser du andre ting. Nå lo jeg inni meg. Jeg er mann, og har observert slike "venner". De hovrer rundt pikenes Jens, i håp om at det drypper litt kuse på dem også. Han er det store forbildet, og kunne de oppgradert til fuckboy, så hadde de gjort det på dagen. Anonymkode: 70349...ca0 3
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #153 Skrevet 26. mai 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Nå lo jeg inni meg. Jeg er mann, og har observert slike "venner". De hovrer rundt pikenes Jens, i håp om at det drypper litt kuse på dem også. Han er det store forbildet, og kunne de oppgradert til fuckboy, så hadde de gjort det på dagen. Anonymkode: 70349...ca0 🙈 Anonymkode: 24475...1ab
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #154 Skrevet 26. mai 2022 Når middelaldrende kvinner og menn på 40+ bruker uttrykk som «fuckboy» og «hore» om hverandre, er det et eller annet med samfunnsutviklingen som er gått aldeles skeis. Anonymkode: cc313...3dd 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #155 Skrevet 26. mai 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Når middelaldrende kvinner og menn på 40+ bruker uttrykk som «fuckboy» og «hore» om hverandre, er det et eller annet med samfunnsutviklingen som er gått aldeles skeis. Anonymkode: cc313...3dd Husker da jeg var liten at rumpesleiker var seriøst det styggeste man kunne si… Og nå er det jo vanlig å sleike hverandre i ræva… æsj. Ingen standard lenger. Anonymkode: 24475...1ab 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #156 Skrevet 26. mai 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Husker da jeg var liten at rumpesleiker var seriøst det styggeste man kunne si… Og nå er det jo vanlig å sleike hverandre i ræva… æsj. Ingen standard lenger. Anonymkode: 24475...1ab He, he. Det jeg reagerer på er ikke den seksuelle frigjøringen, men infantiliseringen av voksenlivet og voksenspråket; en slags Peter Pan-aktig virkelighetsflukt, som ser ut til å ha rammet veldig mange middeladrende voksne. Anonymkode: cc313...3dd 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #157 Skrevet 26. mai 2022 On 5/23/2022 at 6:45 AM, AnonymBruker said: Var det han siste gjorde, han smigret meg innmari mye i starten. Vi kjente ikke hverandre noe godt en gang, og han startet med å kalle meg «lojal, smart» og at han skulle «gifte seg med meg». Senere husker jeg at han sa i farten «dere jenter blir gale når dere får et kompliment». Så, her gjennomskuet han seg selv 😉 TS. Anonymkode: 346be...3c3 TS, jeg leser dette og jeg ønsker å påpeke hvor røde disse flaggene er. Ved å luke ut menn som har slike kommentarer fra tidlig av, vil du gjøre store fremskritt! De tingene du beskriver er jo "textbook fuckboi behaviour". Anonymkode: 4ce54...354
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå