AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #101 Skrevet 23. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Skjønner ikke helt hva du lurer på. Anonymkode: 9ea3c...d35 Hva må en kvinne gjøre for å forhindre en manns rabiate reaksjon når han blir utsatt for avvisning? Anonymkode: 24475...1ab 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #102 Skrevet 23. mai 2022 Skjønner at de stikker hvis du kniper igjen i månedsvis 😂 Det du driver med er manipulasjon, du skal få han forelsket før han får en smakebit. Jeg driver ikke med spill; Ingen sex innen tredje date = ingen forpliktelse. Venner har jeg nok av 🥸 Anonymkode: ec5d8...54c 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #103 Skrevet 23. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva må en kvinne gjøre for å forhindre en manns rabiate reaksjon når han blir utsatt for avvisning? Anonymkode: 24475...1ab Vet ikke jeg, er ikke mann. Men skjønner godt at kvinner ghoster for å si det sånn, avviste menn kan være skremmende. Anonymkode: 9ea3c...d35 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #104 Skrevet 23. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Skjønner at de stikker hvis du kniper igjen i månedsvis 😂 Det du driver med er manipulasjon, du skal få han forelsket før han får en smakebit. Jeg driver ikke med spill; Ingen sex innen tredje date = ingen forpliktelse. Venner har jeg nok av 🥸 Anonymkode: ec5d8...54c Sa manipulatoren. Anonymkode: 24475...1ab 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #105 Skrevet 23. mai 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Skjønner at de stikker hvis du kniper igjen i månedsvis 😂 Det du driver med er manipulasjon, du skal få han forelsket før han får en smakebit. Jeg driver ikke med spill; Ingen sex innen tredje date = ingen forpliktelse. Venner har jeg nok av 🥸 Anonymkode: ec5d8...54c Er du helt hjernedød? Sex innen tredje date for at du skal bestemme deg for å dumpe, holde på gress eller inngå i et forpliktende forhold? Og hva får damer ut av det da😁? Anonymkode: d7ce9...912 3 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #106 Skrevet 23. mai 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Sa manipulatoren. Anonymkode: 24475...1ab Er du 6år eller? 😂 Anonymkode: ec5d8...54c
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #107 Skrevet 23. mai 2022 Just now, AnonymBruker said: Er du helt hjernedød? Sex innen tredje date for at du skal bestemme deg for å dumpe, holde på gress eller inngå i et forpliktende forhold? Og hva får damer ut av det da😁? Anonymkode: d7ce9...912 Hadde jeg vært hjernedød hadde jeg ikke kunne skrive noe som helst? Som sagt, det at damer holder igjen er en shittest, jeg driver ikke med spill. Anonymkode: ec5d8...54c
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #108 Skrevet 23. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er du 6år eller? 😂 Anonymkode: ec5d8...54c Det er jo sant. Live and let live sier nå bare jeg. ASSA. Anonymkode: 24475...1ab
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #109 Skrevet 23. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hadde jeg vært hjernedød hadde jeg ikke kunne skrive noe som helst? Som sagt, det at damer holder igjen er en shittest, jeg driver ikke med spill. Anonymkode: ec5d8...54c Hmm, da kunne man jo bare gått rundt og spurt alle man treffer på gaten om de vil gi deg det ene og det andre, fordi man driver jo ikke med spill, til slutt hadde alle mast hull i hodet på alle. Vil ha, vil ha, vil ha, vil ha, akkurat som måker. Med andre ord, du er en måkemann? Anonymkode: 24475...1ab 2 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #110 Skrevet 23. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hmm, da kunne man jo bare gått rundt og spurt alle man treffer på gaten om de vil gi deg det ene og det andre, fordi man driver jo ikke med spill, til slutt hadde alle mast hull i hodet på alle. Vil ha, vil ha, vil ha, vil ha, akkurat som måker. Med andre ord, du er en måkemann? Anonymkode: 24475...1ab Tror han må være en måkemann😁 Antar han mener "ærligheten" hans er sjarmerende😁 Anonymkode: d7ce9...912 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #111 Skrevet 23. mai 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Skjønner at de stikker hvis du kniper igjen i månedsvis 😂 Det du driver med er manipulasjon, du skal få han forelsket før han får en smakebit. Jeg driver ikke med spill; Ingen sex innen tredje date = ingen forpliktelse. Venner har jeg nok av 🥸 Anonymkode: ec5d8...54c Er da ikke spill å si at man ikke gir ved dørene? Man må stå opp for sine egne interesser. Anonymkode: d7ce9...912 1 1
TLR Skrevet 23. mai 2022 #112 Skrevet 23. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg tror til og med mange menn (meg selv inkludert) tar til takke med noe mer stabilt og gjerne lager middagen til kona når hun kommer hjem fra jobben. Anonymkode: 6ceb0...587 Det høres bra ut. Delt husarbeid er et pluss 1 1
Druid Skrevet 23. mai 2022 #113 Skrevet 23. mai 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): For meg er sex mye, men jeg kommer i perioder hvor jeg plutselig har veldig lyst på one night stand (og disse er selvfølgelig ikke en av de jeg irriterer meg over, da jeg rett og slett ikke har noe som helst forhold med de og kun vil ha sex). Bare rett og slett ons. Jeg er ikke redd for det og har heller ikke skam for det - men jeg holder det tilbake ovenfor de jeg ser et potensiale med, i den grunn at jeg vil vente å se hvordan relasjonen utvikler seg, og også for å se hvordan mannen takler det. Så ja, jeg tar det negativt, i og med at jeg selv ikke er en hyppig seksuell person av meg. Har heller ikke hatt mange sexpartnere. Er også lei av å bli kategorisert som sex-materiale for nesten alle menn, bare fordi de finner meg tiltrekkende. Føler ikke at noen vil bli kjent med meg på en genuin måte, og alt de ser er kun sex. Jeg sliter med strukturen i bakgrunnen din: På den ene siden har du ONS, men du har få sexpartnere. Og samtidig karakteriserer du deg som ikke en hyppig seksuell person. Jeg får et inntrykk at du nærmer deg aseksuell på et spekter: hva du ønsker og kommuniserer er at du ønsker en mann med lavt fokus på sex. Og selvfølgelig, da fisker du i et veldig lite vann, det er relativt få som deler denne situasjonen. Og en av de veldig problematiske mytene som er ser ute, er at sexy faktisk visualliserer seksuelle behov. Så du skremmer vekk menn som kansje er nærmere dine behov. Personlig, hvis vi er i begynnelsen og jeg får inntrykk at du holder tilbake sex, forsvinner all grunnlag for å ha noen genuin interesse. Det er det røde flagget over alle røde flagg som tilsier at du ikke er seriøs. Du er ikke på jakt etter en partner, men en livsdekor. 3
norw Skrevet 23. mai 2022 #114 Skrevet 23. mai 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Er ikke noe galt i det. Men viktig å si det, vet du. Være litt kul, liksom. 🙂 Anonymkode: 24475...1ab Virker som at du svarte på feil innlegg.
Antiviruset Skrevet 23. mai 2022 #115 Skrevet 23. mai 2022 (endret) AnonymBruker skrev (6 timer siden): Nei, Hore brukes om damer som ligger rundt Fuckboy om menn som ligger rundt Det er samme greia. At du mener fuckboy kan anses som et komplement, det sier vel mest om deg og din verden. Anonymkode: cb662...757 Akkurat og slik er det, du kan også bytte ut Fuckboy med "horkar" Det er akkurat det samme. Høy kølle og lav moral. Og nei det er ikke noe kompliment foruten i visse kretser som liker å velte seg i grisebingen og synes det er stor stas. Endret 23. mai 2022 av Antiviruset
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #116 Skrevet 23. mai 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Okei, nå er jeg faktisk så innmari lei av å møte på useriøse drittunger. Jeg ga meg selv en skikkelig stopp fra alt som har med dating å gjøre og var virkelig ferdig med å møte på slike menn. Det kom til et punkt hvor jeg nå hadde alt av erfaring til at jeg kunne merke en fuckboy på lang vei. Men neida. Enda en som jeg trudde var en ydmyk, kjærlig og seriøs fyr endte opp nå med å vise seg å være akkurat som alle andre useriøse menn jeg har møtt på tidligere i mitt liv. Jeg sa klart i fra til han at jeg ikke vil åpne meg opp enda og fortalte han det jeg har vært gjennom. Han sverget og sa gang på gang at han ikke er slik. Og nå kjenner jeg at jeg begynner å bli helt ufattelig lei, som fører til at jeg nå er på kanten til å eksplodere og aldri vil ha noe med menn å gjøre igjen. Så: Hvorfor er jeg så uheldig med alle jeg møter på? Jeg har jo aldri møtt på en ordentlig seriøs fyr i mitt hele liv. Er det noe jeg selv gjør galt? Ja, greit nok at jeg får oppmerksomhet for utseende mitt, og det er kanskje det som gjør at disse useriøse blir tiltrukket. Men jeg undrer stadig på om det er noe jeg selv gjør galt? Noen menn her som kan forklare også? Bør jeg neste gang presisere at jeg er på utkikk etter noe seriøst og ikke aksepterer noe dritt? Hvor er det man i så fall finner de ordentlige og seriøse mennene med respekt? Hilsen en skikkelig irritert og lei kvinne! Anonymkode: 346be...3c3 Slutte å gå for samme type menn. Jeg tipper de fuckboysa du møter har nogenlunde samme trekk. Anonymkode: 02c1b...7c7 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #117 Skrevet 23. mai 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Okei, nå er jeg faktisk så innmari lei av å møte på useriøse drittunger. Jeg ga meg selv en skikkelig stopp fra alt som har med dating å gjøre og var virkelig ferdig med å møte på slike menn. Det kom til et punkt hvor jeg nå hadde alt av erfaring til at jeg kunne merke en fuckboy på lang vei. Men neida. Enda en som jeg trudde var en ydmyk, kjærlig og seriøs fyr endte opp nå med å vise seg å være akkurat som alle andre useriøse menn jeg har møtt på tidligere i mitt liv. Jeg sa klart i fra til han at jeg ikke vil åpne meg opp enda og fortalte han det jeg har vært gjennom. Han sverget og sa gang på gang at han ikke er slik. Og nå kjenner jeg at jeg begynner å bli helt ufattelig lei, som fører til at jeg nå er på kanten til å eksplodere og aldri vil ha noe med menn å gjøre igjen. Så: Hvorfor er jeg så uheldig med alle jeg møter på? Jeg har jo aldri møtt på en ordentlig seriøs fyr i mitt hele liv. Er det noe jeg selv gjør galt? Ja, greit nok at jeg får oppmerksomhet for utseende mitt, og det er kanskje det som gjør at disse useriøse blir tiltrukket. Men jeg undrer stadig på om det er noe jeg selv gjør galt? Noen menn her som kan forklare også? Bør jeg neste gang presisere at jeg er på utkikk etter noe seriøst og ikke aksepterer noe dritt? Hvor er det man i så fall finner de ordentlige og seriøse mennene med respekt? Hilsen en skikkelig irritert og lei kvinne! Anonymkode: 346be...3c3 Fellesnevneren ved alle disse forholdene/datene er jo deg, så det er ganske høy sannsynlighet for at det på en aller annen måte har noe med deg å gjøre. Men du gir veldig lite info å bedømme etter her. Egentlig er det ganske lite info om disse mennene også, så det er ikke så lett å gi noe tips. At mennene bare skulle være ute etter sex virker jo litt rart mtp. at de dumper deg med en gang de får det. Burde de ikke komme tilbake for mer hvis det var slik? Noe får meg til å tenke at det finnes en annen side av saken her. Er det nå så sikkert at alle mennene rundt deg bare er drittsekker som kun tenker på sex? Kan det tenkes at du rett og slett ikke oppfattes av menn som kjærestemateriale? Det å kunne tenke seg å ha sex med en kvinne, spesielt en vakker kvinne, er noe helt annet enn å kunne tenke seg et seriøst og langvarig forhold med samme kvinne. Vi ser omtrent daglig her inne at kvinner sliter med dette at mannen som kunne tenke seg å ha sex med henne sjokkerende nok ikke var ute etter et forhold til henne. Det betyr faktisk ikke at denne mannen aldri vil ha forhold. Det betyr at han ikke vil ha forhold med deg. Møter man den rette kvinnen vil de fleste menn ønske seg et forhold. Og det er forskjellige ting vi ser etter i forhold til sex og i forhold til forhold. Har du de kvalitetene menn ser etter for forhold? Hvis du svarer ord som pen, tiltrekkende osv. har du ikke forstått det. Det har ingenting med å være kjærestemateriale å gjøre. Jeg lurer også på hvor mye interesse du viser og hvilken rolle du tar i denne datingen? Tar du kontakt eller må han alltid ta kontakt først? Du skrev at du ikke ville åpne deg, kan du oppfattes som avvisende? Og dette med å ikke ville ha sex på lang tid, samtidig som du kan ha ons. Er det et spill du driver med? Lite er så turnoff og rødt flagg i forhold til forhold som jenter som driver med spill og ikke er ekte. Hvis du vil vente i månedsvis med meg, men jeg får høre av en annen at du lå med ham første natten så vil jeg føle meg lurt. Hvis du er vant til mye oppmerksomhet pga utseende så skal du vite at det ikke er alt. Hvis du bare har utseendet men ikke en interessant personlighet eller særlig å tilby ellers så hjelper det ikke. Utseende er egentlig ganske oppskrytt. En 7-er med fin personlighet er mye bedre enn en 10-er uten. Det er ellers faktisk ikke slik at menn enten vil ha sex eller ha forhold. Nesten alle menn vil ha sex, inkludert de seriøse som vil ha forhold eller kone. Så hvis du bedømmer menn som useriøse for at de vil ha sex så kaster du jo ungen ut med badevannet. De fleste som er ute etter noe seriøst vil jo faktisk også ha sex i dette seriøse. Og hvis du bare vil vente med sex for å vente med sex, som en slags test, så kan det være mange som ikke gidder det. Ikke fordi de er fuckboys, men fordi i et forhold bør det helst være balanse i lysten. Hvis jeg hadde datet en kvinne som virket helt uinteressert i sex så hadde jeg nok dumpet henne. For et forhold hvor det blir for stor ubalanse i lysten vil ikke ha gode odds for å lykkes. Anonymkode: 9ae7e...12f 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #118 Skrevet 23. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fellesnevneren ved alle disse forholdene/datene er jo deg, så det er ganske høy sannsynlighet for at det på en aller annen måte har noe med deg å gjøre. Men du gir veldig lite info å bedømme etter her. Egentlig er det ganske lite info om disse mennene også, så det er ikke så lett å gi noe tips. At mennene bare skulle være ute etter sex virker jo litt rart mtp. at de dumper deg med en gang de får det. Burde de ikke komme tilbake for mer hvis det var slik? Noe får meg til å tenke at det finnes en annen side av saken her. Er det nå så sikkert at alle mennene rundt deg bare er drittsekker som kun tenker på sex? Kan det tenkes at du rett og slett ikke oppfattes av menn som kjærestemateriale? Det å kunne tenke seg å ha sex med en kvinne, spesielt en vakker kvinne, er noe helt annet enn å kunne tenke seg et seriøst og langvarig forhold med samme kvinne. Vi ser omtrent daglig her inne at kvinner sliter med dette at mannen som kunne tenke seg å ha sex med henne sjokkerende nok ikke var ute etter et forhold til henne. Det betyr faktisk ikke at denne mannen aldri vil ha forhold. Det betyr at han ikke vil ha forhold med deg. Møter man den rette kvinnen vil de fleste menn ønske seg et forhold. Og det er forskjellige ting vi ser etter i forhold til sex og i forhold til forhold. Har du de kvalitetene menn ser etter for forhold? Hvis du svarer ord som pen, tiltrekkende osv. har du ikke forstått det. Det har ingenting med å være kjærestemateriale å gjøre. Jeg lurer også på hvor mye interesse du viser og hvilken rolle du tar i denne datingen? Tar du kontakt eller må han alltid ta kontakt først? Du skrev at du ikke ville åpne deg, kan du oppfattes som avvisende? Og dette med å ikke ville ha sex på lang tid, samtidig som du kan ha ons. Er det et spill du driver med? Lite er så turnoff og rødt flagg i forhold til forhold som jenter som driver med spill og ikke er ekte. Hvis du vil vente i månedsvis med meg, men jeg får høre av en annen at du lå med ham første natten så vil jeg føle meg lurt. Hvis du er vant til mye oppmerksomhet pga utseende så skal du vite at det ikke er alt. Hvis du bare har utseendet men ikke en interessant personlighet eller særlig å tilby ellers så hjelper det ikke. Utseende er egentlig ganske oppskrytt. En 7-er med fin personlighet er mye bedre enn en 10-er uten. Det er ellers faktisk ikke slik at menn enten vil ha sex eller ha forhold. Nesten alle menn vil ha sex, inkludert de seriøse som vil ha forhold eller kone. Så hvis du bedømmer menn som useriøse for at de vil ha sex så kaster du jo ungen ut med badevannet. De fleste som er ute etter noe seriøst vil jo faktisk også ha sex i dette seriøse. Og hvis du bare vil vente med sex for å vente med sex, som en slags test, så kan det være mange som ikke gidder det. Ikke fordi de er fuckboys, men fordi i et forhold bør det helst være balanse i lysten. Hvis jeg hadde datet en kvinne som virket helt uinteressert i sex så hadde jeg nok dumpet henne. For et forhold hvor det blir for stor ubalanse i lysten vil ikke ha gode odds for å lykkes. Anonymkode: 9ae7e...12f Jeg vil nok si at jeg er ganske lukket som person når jeg dater ja, men jeg bruker å være helt annerledes med kompiser for eksempel. Da er jeg meg selv 100% og får ikke tanker som "hva, hvorfor, hvordan". Driver ikke å overtenker om noe som helst. Når det gjelder dating er jeg ganske flink til å overtenke og ta beslutninger ganske raskt, dessverre. Denne delen av meg jobber jeg fortsatt med, og vil si jeg er blitt flinkere på i det siste. Jeg tar for eksempel lite kontakt først, og forventer at mannen skal gjøre jobben. Dette kommer av tidligere opplevelser hvor jeg flere ganger har blitt kalt "desperat" da jeg har nådd ut til mannen. Det gjorde til at jeg senere begynte å lukke meg enda mer når jeg datet videre. Jeg hater følelsen av å være "på" og det er nok sikkert derfor jeg er ganske lukket, jeg vil rett og slett ikke bli antatt som desperat da jeg alltid har trodd at dette er noe menn ikke liker. Selvfølgelig går det an å holde en grense, men det er denne grensen jeg har slitt med å holde. Nå i det siste har jeg blitt litt flinkere til å ta kontakten først. Som sagt, så jobber jeg med meg selv på akkurat den fronten. Men jeg undrer jo stadig på hvorfor jeg ikke blir oppfattet som noe kjærestemateriale, da alt annet jeg gjør er ganske hyggelig. Jeg er alltid blid, snill, hjelpsom og sjeldent negativ. Når vedkommende er direkte respektløs mot meg så kan jeg selvfølgelig reagere, men ellers så er det ikke noe vil jeg nok si, bortsett fra at jeg er dårlig på å ta initiativ og åpne meg opp om for eksempel interesse for fyren eller følelser. Jeg er ikke uinteressert i sex, men jeg venter med det for å bli kjent med vedkommende først. Og som jeg har sagt før - så ja, jeg venter også med det for å sjekke ståa hos gutten. For jeg orker ikke åpne meg opp såppas mye for en gutt som ikke har intensjonen om forhold. Jeg gjør det rett og slett for å beskytte meg selv, men jeg har aldri sagt at jeg aldri kommer til å ha sex med en fyr jeg dater. Jeg lar det bare gi litt tid. TS. Anonymkode: 346be...3c3 2 1
Meltzer Skrevet 23. mai 2022 #119 Skrevet 23. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 22.5.2022 den 22.29): Okei, nå er jeg faktisk så innmari lei av å møte på useriøse drittunger. Jeg ga meg selv en skikkelig stopp fra alt som har med dating å gjøre og var virkelig ferdig med å møte på slike menn. Det kom til et punkt hvor jeg nå hadde alt av erfaring til at jeg kunne merke en fuckboy på lang vei. Men neida. Enda en som jeg trudde var en ydmyk, kjærlig og seriøs fyr endte opp nå med å vise seg å være akkurat som alle andre useriøse menn jeg har møtt på tidligere i mitt liv. Jeg sa klart i fra til han at jeg ikke vil åpne meg opp enda og fortalte han det jeg har vært gjennom. Han sverget og sa gang på gang at han ikke er slik. Og nå kjenner jeg at jeg begynner å bli helt ufattelig lei, som fører til at jeg nå er på kanten til å eksplodere og aldri vil ha noe med menn å gjøre igjen. Så: Hvorfor er jeg så uheldig med alle jeg møter på? Jeg har jo aldri møtt på en ordentlig seriøs fyr i mitt hele liv. Er det noe jeg selv gjør galt? Ja, greit nok at jeg får oppmerksomhet for utseende mitt, og det er kanskje det som gjør at disse useriøse blir tiltrukket. Men jeg undrer stadig på om det er noe jeg selv gjør galt? Noen menn her som kan forklare også? Bør jeg neste gang presisere at jeg er på utkikk etter noe seriøst og ikke aksepterer noe dritt? Hvor er det man i så fall finner de ordentlige og seriøse mennene med respekt? Hilsen en skikkelig irritert og lei kvinne! Anonymkode: 346be...3c3 Du har aldri møtt en seriøs fyr, sier du. Hva mener du med "seriøs"? Mener du seriøs, i den forstand at han aldri aviser deg på noen som helst måte? At han aksepterer deg uansett hva du kommer med? Er det "seriøs"? Hvis så, så må jeg skuffe deg — verden inneholder en mengde avvisninger. Du er heldig når du finner noen du liker som også liker deg. Verden er ikke harmløs.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #120 Skrevet 23. mai 2022 Meltzer skrev (11 minutter siden): Du har aldri møtt en seriøs fyr, sier du. Hva mener du med "seriøs"? Mener du seriøs, i den forstand at han aldri aviser deg på noen som helst måte? At han aksepterer deg uansett hva du kommer med? Er det "seriøs"? Hvis så, så må jeg skuffe deg — verden inneholder en mengde avvisninger. Du er heldig når du finner noen du liker som også liker deg. Verden er ikke harmløs. Hva hvis man aldri finner noen som vil ha deg da? Jeg er 40 år og har aldri opplevd at en mann har likt meg. Har alltid vært hatet av menn. Vurderer å dra til Thailand, men usikker på om de vil ha meg.. tror egentlig ikke det. Jeg kunne ikke fått en uteligger en gang. Dere menn vil jo bare ha perfekte insta-babes så.. Anonymkode: e51f0...2fc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå