Gå til innhold

Jeg er dritt lei fuckboys nå, hvordan forhindre dette neste gang?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Okei, nå er jeg faktisk så innmari lei av å møte på useriøse drittunger. Jeg ga meg selv en skikkelig stopp fra alt som har med dating å gjøre og var virkelig ferdig med å møte på slike menn. Det kom til et punkt hvor jeg nå hadde alt av erfaring til at jeg kunne merke en fuckboy på lang vei. 

Men neida. Enda en som jeg trudde var en ydmyk, kjærlig og seriøs fyr endte opp nå med å vise seg å være akkurat som alle andre useriøse menn jeg har møtt på tidligere i mitt liv. Jeg sa klart i fra til han at jeg ikke vil åpne meg opp enda og fortalte han det jeg har vært gjennom. Han sverget og sa gang på gang at han ikke er slik. Og nå kjenner jeg at jeg begynner å bli helt ufattelig lei, som fører til at jeg nå er på kanten til å eksplodere og aldri vil ha noe med menn å gjøre igjen. 

Så: 

Hvorfor er jeg så uheldig med alle jeg møter på? Jeg har jo aldri møtt på en ordentlig seriøs fyr i mitt hele liv. 

Er det noe jeg selv gjør galt? Ja, greit nok at jeg får oppmerksomhet for utseende mitt, og det er kanskje det som gjør at disse useriøse blir tiltrukket. Men jeg undrer stadig på om det er noe jeg selv gjør galt? Noen menn her som kan forklare også? 

Bør jeg neste gang presisere at jeg er på utkikk etter noe seriøst og ikke aksepterer noe dritt? 
Hvor er det man i så fall finner de ordentlige og seriøse mennene med respekt? 

Hilsen en skikkelig irritert og lei kvinne! 

Anonymkode: 346be...3c3

• Liker 4
  • Hjerte 7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har dessverre ingen gode råd å komme med da jeg opplever stadig det samme som deg. 

Nå for tiden tilbringer jeg mye tid sammen med en mann som jeg tror jeg holder på å bli veldig glad i, men dessverre sitter disse kjipe erfaringene så godt igjen i meg at jeg nesten ikke tror at det kan være sant at han blir. 

Sender deg ❤️❤️

Anonymkode: f048a...b04

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Okei, nå er jeg faktisk så innmari lei av å møte på useriøse drittunger. Jeg ga meg selv en skikkelig stopp fra alt som har med dating å gjøre og var virkelig ferdig med å møte på slike menn. Det kom til et punkt hvor jeg nå hadde alt av erfaring til at jeg kunne merke en fuckboy på lang vei. 

Men neida. Enda en som jeg trudde var en ydmyk, kjærlig og seriøs fyr endte opp nå med å vise seg å være akkurat som alle andre useriøse menn jeg har møtt på tidligere i mitt liv. Jeg sa klart i fra til han at jeg ikke vil åpne meg opp enda og fortalte han det jeg har vært gjennom. Han sverget og sa gang på gang at han ikke er slik. Og nå kjenner jeg at jeg begynner å bli helt ufattelig lei, som fører til at jeg nå er på kanten til å eksplodere og aldri vil ha noe med menn å gjøre igjen. 

Så: 

Hvorfor er jeg så uheldig med alle jeg møter på? Jeg har jo aldri møtt på en ordentlig seriøs fyr i mitt hele liv. 

Er det noe jeg selv gjør galt? Ja, greit nok at jeg får oppmerksomhet for utseende mitt, og det er kanskje det som gjør at disse useriøse blir tiltrukket. Men jeg undrer stadig på om det er noe jeg selv gjør galt? Noen menn her som kan forklare også? 

Bør jeg neste gang presisere at jeg er på utkikk etter noe seriøst og ikke aksepterer noe dritt? 
Hvor er det man i så fall finner de ordentlige og seriøse mennene med respekt? 

Hilsen en skikkelig irritert og lei kvinne! 

Når ville han pule etter dere møttes første gang?

Anonymkode: 31b5e...4f0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke hvor du har truffet disse, men hold deg i hvert fall borte fra dating-apper.

Anonymkode: d13af...9ea

• Liker 3
  • Nyttig 3
Gjest Hippokrates
Skrevet

Du bør endre strategier. En alldeles god start på problemstillingen er å slette Tinder. Herrefred så store sjansene er for å møte på en som tenker med galhodet. Derifra handler det om å etablere sosiale relasjoner med menn, uten at det dates eller på andre måter er tiltenkt en seksuell utgang av det. Den gode gammeldagse metoden gjennom sakte oppbygning. 

For øvrig er det ingenting galt med deg. Skyld på verden. Samfunnet. Du er nok nærmere sannheten da. Nymotens teknologier har skapt en slags best-men-arena, der de aller flotteste, men mest useriøse menn, vasser i damer og har null interesse av å forpliktelse seg fordi dem nettopp vasser i damer. En slags potetsekkmentalitet der respekt, folkeskikk og høflighet har utgått. Kanskje du burde se ned litt på "rangstigen", uten at du forresten føler at du "tar til takke med" noen. Det må du unngå. 

Utover det må du bare fortsette med å presisere at du er ute etter noe seriøst. Og får du en dårlig magefølelse, så stopp tidlig i prosessene. Kom deg ut av det, før du nok engang ender slik som dette.

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å slutte å ligge med alle som går forbi?

Anonymkode: aebc8...55b

• Liker 4
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner deg godt!

Etter alt jeg leser her inne, begynner jeg å bli veldig irritert selv av menn som ødelegger for oss andre ved å få damene til å gi opp datinga helt fordi de tror at det ikke finnes hederlige menn.

Jeg har ingen adre råd enn at du må bli tydeligere på hva du ser etter og ønsker. 

Du kan nok også med fordel (enda en gang) evaluere hva slags menn du tar kontakt med. Hva er de opptatt av? Hva slags interesser og verdier har de? Hva slags forhold har de til familie og venner?

Mulig dette er fånyttes, men har ellers ingen gode forslag.

Anonymkode: 6ceb0...587

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

:klem:❤️

Åh, jeg skjønner det ikke jeg heller 😕 Know your worth, i hvert fall..

Anonymkode: ae898...23b

• Hjerte 2
Gjest Dustete
Skrevet

Easy. Be om å få se snappen hans. Boom. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Når ville han pule etter dere møttes første gang?

De fleste har villet det med en gang. Men han siste nevnte aldri noe om sex og ga heller aldri noe som helst tegn på at han var ute etter sex. 

Det var først når vi hadde sex, 2 måneder etter, at han plutselig ghostet meg 🙃 

TS. 

• Liker 3
  • Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan var sexen da ? Funka dere bra sammen, bare tenker om jeg fatet noen og når en låg sammen første gang og det var bare blæ så er det fort å ikke ville bruke mer tid på forholdet.

Anonymkode: f8cfc...47c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva med å slutte å ligge med alle som går forbi?

Anonymkode: aebc8...55b

…. Hva med å slutte å dømme før du vet historien? 

Jeg har ikke ligget med disse. Ikke disse som jeg har sett et potensiale med. Er jo de som har vist seg å være useriøse. De klarte ikke holde på masken til slutt og viste sitt sanne jeg da de ikke fikk det som de ville - nettopp sex. 

TS. 

• Liker 8
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

På hvilken måte er de useriøse? 

Anonymkode: 7bf86...381

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

…. Hva med å slutte å dømme før du vet historien? 

Jeg har ikke ligget med disse. Ikke disse som jeg har sett et potensiale med. Er jo de som har vist seg å være useriøse. De klarte ikke holde på masken til slutt og viste sitt sanne jeg da de ikke fikk det som de ville - nettopp sex. 

TS. 

Mener du at du kjører kg tipset å knipe igjen selv om du selv har lyst i x antall mnd ? Det å date i flere mnd uten å ligge sammen krever en god del av annen kvalitet på datene om en skal føle at forholdet beveger seg framover.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis dere har så dårlig dømmekraft, for dere holde dere borte fra menn. 

Anonymkode: e9139...60b

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

På hvilken måte er de useriøse? 

Anonymkode: 7bf86...381

Sjarmerer meg i starten, gjør handlinger og sier at de er på utkikk etter noe seriøst. Kan ha noen små red flags her og der, som er lett å overse i starten. 

Går det over 1 måned uten at de får sex, orker de ikke mer og bare slutter å kontakte meg. Jeg spør hva som har skjedd og de gir vage, korte svar, bryr seg rett og slett ikke. 

Når jeg er fullstendig over de, kommer de tilbake og spør rett ut om vi skal ha sex. Boom - der viser de sitt sanne jeg. 

TS. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

De fleste har villet det med en gang. Men han siste nevnte aldri noe om sex og ga heller aldri noe som helst tegn på at han var ute etter sex. 

Det var først når vi hadde sex, 2 måneder etter, at han plutselig ghostet meg 🙃 

TS. 

Altså når dere først hadde knullet. Bare en gang, så bare stakk han og farvel for godt?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Altså når dere først hadde knullet. Bare en gang, så bare stakk han og farvel for godt?

Han gikk fullstendig i «dvale» modus. Ingen kontakt, ingenting. Ble plutselig helt stille. Spurte han flere ganger hva som var galt, og fikk «ingenting» til svar. 

Kommer tilbake etter 2 uker som om ingenting har skjedd. Jeg avsluttet det og sa klart i fra at jeg ikke aksepterer å bli behandlet slik. Han ville ikke og ba meg om å ikke avslutte. Men jeg nektet. 

Nå spør han om vi skal ha sex igjen, rett ut, noe han aldri gjorde før. Eier ikke skam etter det vi har vært gjennom og hva han gjorde mot meg. 

Så her viser han at han bare var ute etter sex i all den tiden vi «holdte på». 

TS. 

• Liker 6
  • Hjerte 3
Skrevet

Vent med sex til ekteskapet.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Tvillingsjel skrev (3 minutter siden):

Vent med sex til ekteskapet.

Greit å vite om man funker sammen i senga. Noen er helt ubrukelig kjedelige. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...