Gå til innhold

Deilige opplevelser med svigermor.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har svigers på besøk i et par uker, svigermor er eldre (63? År), men sykt fin som en mer moden utgave av sin datter. Har de siste dagene gått naken / kun med ett like håndkle rundt meg fra dusj og soverom, da hun har sett meg fra underetasjen. Tenner sykt på dette, i dag hadde jeg halvveis ereksjon når jeg gikk fra badet, og hun så meg i flere sekunder. Fikk et hyggelig smil med «god morgen» når jeg kom ned etterpå. 

Hva ville dere gjort videre? Liker å vise meg frem på denne måten men vil egentlig ikke noe mer…

Anonymkode: 172fe...34f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gud så kleint.

Anonymkode: 0a94e...c70

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Kle på deg og ta deg sammen…. Herregud så klein oppførsel.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor lage sånne innlegg når det åpenlyst er tull? Er søndagen din så utrolig lite spennende. Du svarer jo på andre tråder som dame. Hvorfor i all verden later du som du er mann i dette innlegget. Herregud for ett tragisk liv du har. God bedring. 

Anonymkode: 790dd...35e

• Nyttig 1
Skrevet

Fortsett å vise deg frem og ellers så oppfører du deg som normalt så går det no greit. Hun tar neppe første steg så lenge du bare viser deg og ikke noe mer. Gå naken neste gang da! Her er det bare å se hva svigers sier, kan jo være at hun kommenterer det, sier du gjør henne kåt, ber deg om å ikke gå rundt og vise den stive deilige kuken din slik for da må hun gnikke hakket hele tiden og da vil hun trenge hjelp...!

Neida, kos deg med å vise deg, kanskje hun liker det og så blir det med dette, et par smil og litt tanker😉

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Har svigers på besøk i et par uker, svigermor er eldre (63? År), men sykt fin som en mer moden utgave av sin datter. Har de siste dagene gått naken / kun med ett like håndkle rundt meg fra dusj og soverom, da hun har sett meg fra underetasjen. Tenner sykt på dette, i dag hadde jeg halvveis ereksjon når jeg gikk fra badet, og hun så meg i flere sekunder. Fikk et hyggelig smil med «god morgen» når jeg kom ned etterpå. 

Hva ville dere gjort videre? Liker å vise meg frem på denne måten men vil egentlig ikke noe mer…

Anonymkode: 172fe...34f

I motsetning til deg som bare toller og fantaserer fryktelig dårlig skal jeg fortelle deg noe som er sant. 

En gang svigermor og jeg var alene i huset deres ville hun ta seg et bad. Spurte for tull om jeg kunne bli med. Hvorfor ikke sa hun. Det skjedde ingenting, men vi satt i samme badekar. Så vi har sett hverandre naken på ordentlig. 

Anonymkode: 81a1c...8bc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De kan være faen så deilige i den alderen. Selv har jeg pult min brors svigermor, litt alkohol hjelper å løse opp stemningen  😁

Anonymkode: b8349...712

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...