AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #1 Skrevet 22. mai 2022 Kjære dere som er skilte eller ikke bor sammen med barnefar lenger. Dere som har 50/50 og kun ser barna deres halve året. Dere er kjempetøffe som klarer dette. Mine barn er snart myndig, og jeg er gift med deres far. Har vært sammen med de hele tiden i oppveksten deres. Nå skal eldste på hybel til høsten og jeg synes det er skikkelig rart/ vanskelig. Vanskelig å «slippe» og ikke være en del av hverdagen hans i ukedagene.. så tenker jeg på alle dere som har barna bare annen hver uke, som må slippe kontrollen og ikke være tilstede hele tiden. Dere er RÅ!!! Barna får jo det de trenger av både mamma og pappa, men forstår at mange av dere også synes det er vanskelig. Men det blir vel en vane? En blir jo vant til alt? En må jo bare gjøre det beste t av det Anonymkode: 3a501...5df 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #2 Skrevet 23. mai 2022 Det er vel en litt annen følelse fordi det er en såpass jevn rotasjon uke til uke. Når jeg har levert barna til mor, så vet jeg for det første at de har det bra der, og for det andre at de er tilbake hos meg igjen etterpå. De har jo ikke forsvunnet ut av livet mitt - slik de til en viss grad gjør når de blir voksne og forlater redet. Så joda, 50/50 var tøft helt i starten og jeg tenkte mye på alt med barna jeg gikk glipp av. Men så er det full rulle når de er her, jeg som fikser alt, og jeg er passe utslitt og klar for å levere dem når det er neste bytte. Anonymkode: aed4b...0f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå