Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har fått ekstremt mye cellulitter på rompe og lår og er veldig ubehagelig å gå i badetøy. Trener mye og er slank, så folk tenker at jeg ser mye bedre ut enn jeg egentlig gjør.  Har utrolig dårlig selvtillit på badetøyområdet. Ifjor var det ikke så ille og da sprada jeg rundt i bikini, men ikke sjanse for det i år ettersom jeg har fått ekstremt mye cellulitter siden ifjor. Ser ut som jeg er 90 år... 

Jada, vet at jeg skal gi faen osv men klarer ikke. Og er så ille nå at jeg ikke tør å bli med venninner med barn i svømmehallen f.eks.

Og snart skal vi en gjeng med venner og barn til badeland, og jeg stresser med hvordan jeg kan løse dette. Vil jo gjerne bade med ungene men vil ikke vise meg fram for de andre foreldrene. Har tenkt på en liten badeshorts som dekker øverste del av lårene, men det er jo ingen som bruker det? 

Og sarong funker vel ikke når man skal gå rundt i badeland utendørs? 

Noen som har forslag? Hater disse celulittene, skulle ønske det var en måte å få de bort på.. 

Anonymkode: 96900...0c0

Videoannonse
Annonse
Gjest Skogen4
Skrevet

Har du sett badetøyet fra careless? De har kommet med hipster badetruser nå, de kan kanskje dekke problemområdene dine?😊 

AnonymBruker
Skrevet

Skulle også foreslå Careless 😊

Anonymkode: 0c969...9cb

AnonymBruker
Skrevet
Skogen4 skrev (1 time siden):

Har du sett badetøyet fra careless? De har kommet med hipster badetruser nå, de kan kanskje dekke problemområdene dine?😊 

Der ser jeg bare sånne store bikinitruser med høyt liv og høy skjæring? Har ingen komplekser for magen min så kan gjerne ha lavt liv, det er nedover lårene som er problemet mitt. Ser ingen bikinitruser som dekker litt nedover lårene der? 

AnonymBruker
Skrevet

Barna mine bruker en kort, sort treningsshorts fra nike. Det er visst ganske in blant tenåringer her ihvertfall. Da kan vel voksne også bade med det? Sarong er også helt innafor. 

Anonymkode: 6c241...40a

AnonymBruker
Skrevet

Bruk et "bikiniskjørt" tror det heter SARONG. Det går jeg med for å slippe å vise rumpa og der hvor jeg har cellulitter, er bare 20 år jeg da. Men føles behagelig å gå med det. Ellers kan du jo gå i badeshorts. Tviler på at de andre bryr seg om dette, spesielt nå som man har fått barn.

Anonymkode: f5d64...df8

AnonymBruker
Skrevet

Har du prøvd ebay? Jeg søker faktisk på modest swimwear, og man kan få da shorts ned til knærne med t-skjorte til eller tunika som dekker rumpa. Den kan du jo bare bytte ut med bikinitopp feks.. 

Jeg bruker kortermet tunika og leggings når jeg skal bade. Jeg liker kroppen min, men er ikke komfortabel med å gå i tilnærmet undertøy. 

Anonymkode: f773f...fd5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Screenshot_20220523_010534_com.ebay.mobile.jpg

Anonymkode: f773f...fd5

• Hjerte 1
Gjest Skogen4
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Der ser jeg bare sånne store bikinitruser med høyt liv og høy skjæring? Har ingen komplekser for magen min så kan gjerne ha lavt liv, det er nedover lårene som er problemet mitt. Ser ingen bikinitruser som dekker litt nedover lårene der? 

De har denne typen 😊

Screenshot_20220523_052704_com.android.chrome.jpg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Bruk et "bikiniskjørt" tror det heter SARONG. Det går jeg med for å slippe å vise rumpa og der hvor jeg har cellulitter, er bare 20 år jeg da. Men føles behagelig å gå med det. Ellers kan du jo gå i badeshorts. Tviler på at de andre bryr seg om dette, spesielt nå som man har fått barn.

Anonymkode: f5d64...df8

Ja men det kan jeg jo ikke bade i. Er kanskje litt klønete å ha på seg det i badeland hvor du hele tida skal opp i sklier. 

AnonymBruker
Skrevet

Mange fine lange bikinier som dekker ser jeg, men er jo litt flaut å gå i noe sånt all den tid ingen andre gjør det. Man ser jo bare damer i bikinier overalt. Rart det ikke har kommet på moten med badeshorts til dame, når så mange damer føler seg ukomfortable i bikinitruser 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker fotballshorts jeg.

Anonymkode: 0c969...9cb

AnonymBruker
Skrevet

Det må være mange  som bruker bikinshorts og badeshorts for det selges mye av det 😅 tenker også sarong vil fungere når du skal sprade rundt på stranden, men og på badeland. Selvsagt ikke når du er i bassenget da. Det er litt vanskelig og finne et råd for og dekke rompe og lår, når du ikke vil dekke rompe og lår fordi du mener ingen andre gjør det. Det er riktig at moten er høyt liv og høy skjæring, men det er egentlig ikke mange voksne som kler eller følger denne moten. Hadde gått i en undertøysbutikk og prøvd litt bikinier med ben, evt badedrakter med ben og badeshortser, kanskje du opplever at det er kulere enn du ser for deg. 

Anonymkode: dc6f5...cb4

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en speedo badedrakt med litt bein. De er dritfine. 

Screenshot_20220523-192856_Samsung Internet.jpg

Anonymkode: 4e407...728

Skrevet

Jeg bruker badedrakt med skjørt.

AnonymBruker
Skrevet

Sarong når du ikke er i vannet

Anonymkode: 70ea4...405

Gjest Hottentått
Skrevet

Skriver under på den shortsen til careless. Tror det er det mest flatterende badetøyet som dekker ganske mye. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...