AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #1 Skrevet 22. mai 2022 Hei, Jeg har noen sporsmaal rundt AFP. Jeg vurderer aa soke om dette, fyller 63 neste aar og merker at jeg bare er sliten. Blir dog minste pensjonist saa ikke store summene aa skryte av, men klarer meg. Lurer paa om noen her inne har sokt om dette og har erfaringer ift beregning? En av grunnene til at jeg onsker aa soke om dette er fordi jeg har vaert mye syk og helsen er ikke helt med. Synes det er slitsomt med AAP/sykepenger og alt av aktivitetsplaner og en arbeidsgiver som aldri har vaert stottende. Har skjont det slik at de ser paa de siste tre aarene og at de er begrensninger paa hvor mye man kan ha vaert syk. Eksempel; Hvilket aar vil de se paa om jeg soker naa? Blir det 2019,2020 og 2021/ eller 2020/21/22? Har gaatt paa AAP i ca 11 mnd I 2019- hvordan vil dette paavirke? (var sykemeldt i ca ett aar for). Jeg vet ikke om jeg stiller de riktige sporsmaalene, er veldig sliten og foler ikke at jeg kommer noen vei. Jeg skal ta en telefon fora a hore til uken, men hadde uansett vaert greit med erfaringer om noen. Takk for hjelp! Anonymkode: 45b90...e42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå