AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #1 Skrevet 22. mai 2022 Da er det ca 7 dager siden forrige runde og da leser jeg selvsagt at spermen er dårligere.. er det noen solskinnshistorier her om at dere har blitt gravide etter én runde på dagen for EL og i tillegg avstått fra sex hele uka før EL? Anonymkode: 88ceb...4b2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #2 Skrevet 22. mai 2022 Lurer jeg også på, da vi hadde sex på EL-dagen, og har lest at det kan være for sent. Håper det ikke stemmer. 🤞 Anonymkode: eb75c...b43
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #3 Skrevet 22. mai 2022 Jepp, ble gravid denne mnd med kun sex én gang og det på EL-dagen Anonymkode: c1f17...883 1
s0la Skrevet 22. mai 2022 #4 Skrevet 22. mai 2022 Bare dagen før EL her. Vi hadde bare sex en gang og det var dagen før EL (altså dagen jeg fikk peak). Hadde ikke sex hele uken før eller i dagene etter. 😊
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #5 Skrevet 23. mai 2022 s0la skrev (5 timer siden): Bare dagen før EL her. Vi hadde bare sex en gang og det var dagen før EL (altså dagen jeg fikk peak). Hadde ikke sex hele uken før eller i dagene etter. 😊 Du avsporer jo tråden helt her, svarer ikke på ts sitt spørsmål overhodet. Anonymkode: eb75c...b43
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #6 Skrevet 23. mai 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Du avsporer jo tråden helt her, svarer ikke på ts sitt spørsmål overhodet. Anonymkode: eb75c...b43 Synes det var hjelpsomt det også, jeg Anonymkode: 88ceb...4b2 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #7 Skrevet 23. mai 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Du avsporer jo tråden helt her, svarer ikke på ts sitt spørsmål overhodet. Anonymkode: eb75c...b43 Jo litt? HI er vel mest undrende på om sæden er for gammel etter å ikke hatt utløsning på 7 dager og dette svaret gir jo svar på det. Jeg har også blitt gravid ved kun å ha hatt sex en eneste gang på 14 dager, så tror kanskje den ikke blir så gammel likevel. Anonymkode: a1e92...abc
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #8 Skrevet 23. mai 2022 Vi ble gravide med kun 1 samleie hele mnd, og ifølge tidlig ultralyd måtte EL ha vært på akkurat den dagen. Ikke planlagt, men veldig velkomment ❤️ Anonymkode: dfc18...9bd
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #9 Skrevet 23. mai 2022 Her så hadde jeg sex første dag etter mensen, og ble gravid. Vet ikke hvor lenge spermen da levde i meg, før egget kom. Anonymkode: fab26...ae3
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #10 Skrevet 24. mai 2022 Mest sannsynlig. Hadde sex 4 dager før og på el-dagen. Vet ikke hvem av de som førte til at det klaffa, men syns 4 dager høres litt lenge ut, men er jo ikke usannsynlig forsåvidt. 🙈 Anonymkode: 4a248...bac
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #11 Skrevet 25. mai 2022 Med ene barnet ble jeg gravid på selve el-dagen. Føler el veldig godt så er helt sikker på dagen. Var forøvrig den eneste gangen vi hadde sex den måneden pga sykdom. Og i forhold til at sæden er gammel fordi forrige runde var for 7 dager siden… selv om det er 7 dager siden forrige runde så betyr ikke det at det er 7 dager siden mannen hadde utløsning, så sæden kan være ganske så ny og fin 😉 Anonymkode: 3dfd0...210 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #12 Skrevet 25. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Med ene barnet ble jeg gravid på selve el-dagen. Føler el veldig godt så er helt sikker på dagen. Var forøvrig den eneste gangen vi hadde sex den måneden pga sykdom. Og i forhold til at sæden er gammel fordi forrige runde var for 7 dager siden… selv om det er 7 dager siden forrige runde så betyr ikke det at det er 7 dager siden mannen hadde utløsning, så sæden kan være ganske så ny og fin 😉 Anonymkode: 3dfd0...210 Haha neida. Men jeg spurte om han hadde hatt utløsning siden sist og det hadde han ikke Men vi får nå bare se da. Ser mange her har fått det til med bare den ene gangen så Anonymkode: 88ceb...4b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå