Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da er det ca 7 dager siden forrige runde og da leser jeg selvsagt at spermen er dårligere.. er det noen solskinnshistorier her om at dere har blitt gravide etter én runde på dagen for EL og i tillegg avstått fra sex hele uka før EL? :)

Anonymkode: 88ceb...4b2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lurer jeg også på, da vi hadde sex på EL-dagen, og har lest at det kan være for sent. Håper det ikke stemmer. 🤞

Anonymkode: eb75c...b43

AnonymBruker
Skrevet

Jepp, ble gravid denne mnd med kun sex én gang og det på EL-dagen

Anonymkode: c1f17...883

• Nyttig 1
Skrevet

Bare dagen før EL her. 

Vi hadde bare sex en gang og det var dagen før EL (altså dagen jeg fikk peak). Hadde ikke sex hele uken før eller i dagene etter. 😊

AnonymBruker
Skrevet
s0la skrev (5 timer siden):

Bare dagen før EL her. 

Vi hadde bare sex en gang og det var dagen før EL (altså dagen jeg fikk peak). Hadde ikke sex hele uken før eller i dagene etter. 😊

Du avsporer jo tråden helt her, svarer ikke på ts sitt spørsmål overhodet.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Synes det var hjelpsomt det også, jeg :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jo litt? HI er vel mest undrende på om sæden er for gammel etter å ikke hatt utløsning på 7 dager og dette svaret gir jo svar på det. Jeg har også blitt gravid ved kun å ha hatt sex en eneste gang på 14 dager, så tror kanskje den ikke blir så gammel likevel. 

Anonymkode: a1e92...abc

AnonymBruker
Skrevet

Vi ble gravide med kun 1 samleie hele mnd, og ifølge tidlig ultralyd måtte EL ha vært på akkurat den dagen. Ikke planlagt, men veldig velkomment ❤️

Anonymkode: dfc18...9bd

AnonymBruker
Skrevet

Her så hadde jeg sex første dag etter mensen, og ble gravid. Vet ikke hvor lenge spermen da levde i meg, før egget kom.

Anonymkode: fab26...ae3

AnonymBruker
Skrevet

Mest sannsynlig. Hadde sex 4 dager før og på el-dagen. Vet ikke hvem av de som førte til at det klaffa, men syns 4 dager høres litt lenge ut, men er jo ikke usannsynlig forsåvidt. 🙈

Anonymkode: 4a248...bac

AnonymBruker
Skrevet

Med ene barnet ble jeg gravid på selve el-dagen. Føler el veldig godt så er helt sikker på dagen. Var forøvrig den eneste gangen vi hadde sex den måneden pga sykdom. 
Og i forhold til at sæden er gammel fordi forrige runde var for 7 dager siden… selv om det er 7 dager siden forrige runde så betyr ikke det at det er 7 dager siden mannen hadde utløsning, så sæden kan være ganske så ny og fin 😉

Anonymkode: 3dfd0...210

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Med ene barnet ble jeg gravid på selve el-dagen. Føler el veldig godt så er helt sikker på dagen. Var forøvrig den eneste gangen vi hadde sex den måneden pga sykdom. 
Og i forhold til at sæden er gammel fordi forrige runde var for 7 dager siden… selv om det er 7 dager siden forrige runde så betyr ikke det at det er 7 dager siden mannen hadde utløsning, så sæden kan være ganske så ny og fin 😉

Anonymkode: 3dfd0...210

Haha neida. Men jeg spurte om han hadde hatt utløsning siden sist og det hadde han ikke :ler: Men vi får nå bare se da. Ser mange her har fått det til med bare den ene gangen så 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...