Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi reiser til varmere strøk nå i juli. Vi bor 8 timer unna Gardemoen. Planen var og kjøre. Men vi ser at med bensin-prisene, bom-penger og parkering så vil det faktisk bli billigere å ta fly. Men det innebærer hele 9 timer med venting på Gardemoen før flyet går videre.. 

Er det noe i nærheten som kan passe for en familie på 4? Lekeland eller noe? Barna er forøvrig 4 og 6 år… 

Anonymkode: c657d...3f8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi reiser til varmere strøk nå i juli. Vi bor 8 timer unna Gardemoen. Planen var og kjøre. Men vi ser at med bensin-prisene, bom-penger og parkering så vil det faktisk bli billigere å ta fly. Men det innebærer hele 9 timer med venting på Gardemoen før flyet går videre.. 

Er det noe i nærheten som kan passe for en familie på 4? Lekeland eller noe? Barna er forøvrig 4 og 6 år… 

Megafun Lørenskog blir nærmeste ;) 

https://www.megafun.no/mega-play/

Anonymkode: 142f9...a37

AnonymBruker
Skrevet

Jessheim har bowling (og svømmehall, men det blir kanskje litt mye med håndklær og badetøy osv).

Anonymkode: 7562c...5bd

AnonymBruker
Skrevet

Oslo er jo også i nærheten...

Anonymkode: 8cda9...78d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ta flytoget til Lillestrøm (ca 12 min). Der kan dere slå ihjel litt tid på en lekepark utenfor togstasjon, spise litt mat og kanskje titte litt innom senteret. Kanskje dra på kino?:)

Anonymkode: 65b0c...64b

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Lillestrøm er ca 12 min unna og Oslo er ca 22 min unna med tog.

Hadde også gått på lounge på flyplassen enten SAS/Star Allince eller OSL sin egen, koster ca 350 (begge barna kommer inn gratis på begge steder) der kan dere spise og drikke så mye dere vil. De har også lekerom (vet ikke helt hvor bra de er da jeg ikke har brukt dem)

Anonymkode: 89888...082

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Lillestrøm er ca 12 min unna og Oslo er ca 22 min unna med tog.

Hadde også gått på lounge på flyplassen enten SAS/Star Allince eller OSL sin egen, koster ca 350 (begge barna kommer inn gratis på begge steder) der kan dere spise og drikke så mye dere vil. De har også lekerom (vet ikke helt hvor bra de er da jeg ikke har brukt dem)

Alternativt så kan dere booke 1 rom på hotell på flyplassen og slappe av der 

AnonymBruker
Skrevet

Som noen nevnte, bowlingen på Jessheim, deretter lunsj på storsenteret og kanskje litt leking i den nye lekeparken ved coop obs. Buss til og fra. 

Anonymkode: cd157...55b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...