Gjest Fruktfat Skrevet 9. november 2005 #1 Skrevet 9. november 2005 svensk tv4 sender lost onsdager klokken ni, men i kveld står det ingenting om det; hjelp? det ER vel onsdag i dag?
Gjest Litjmæ Skrevet 9. november 2005 #2 Skrevet 9. november 2005 De har en ukes pause og viser konsert med Lena Philipsson i stedet
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2005 #3 Skrevet 9. november 2005 ja da kan man jo gå over til tv norge der det er tekstet på norsk..har fulgt med på svensk tv 4 fordi de til nå har vært en episode foran tv norge....
Gjest Litjmæ Skrevet 9. november 2005 #4 Skrevet 9. november 2005 Blir det likt med TVNorge og TV4 nå da? Ifølge "hållåan" på TV4 har de tre ukers pause i USA, mens TV4 bare tar en uke pause, derfor vil de ligge enda nærmere hverandre i tid nå...
MiniMjau Skrevet 9. november 2005 #5 Skrevet 9. november 2005 (endret) Da gjelder sikkert det samme for TVNORGE også da? at de må ta en pause? *sjekke*sjekke* Nei, de sender Lost ihvertfall de idag og 2 onsdager fremvoer... Kommer da tvnorge "likt" med Usa? eller 1 episode etter? Endret 9. november 2005 av MiniMjau
Trampe Skrevet 9. november 2005 #6 Skrevet 9. november 2005 Jeg har lest et sted at vi blir en episode etter. Usa har vissst hatt en pause allerede.
Gjest Fruktfat Skrevet 10. november 2005 #7 Skrevet 10. november 2005 blæh, ja jeg så det... da sendes det likt på tv4 og i norge, men sverige er en halvtime før (lena ph var hot da sambo var yngre, så han måtte se litt på det, jeg så bare på puppa hennes jeg; de var RARE! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå