Broken_1988 Skrevet 22. mai 2022 #1 Skrevet 22. mai 2022 Hei, Jeg skal egentlig inn til gyno å sette inn hormonspiral denne uken. Men nå er jeg i tvil på om det er riktig tid på året å gjøre dette? Rett før sommerferien, med bikini og bading i mange uker.. Har aldri hatt spiral før, men gått på annen prevensjon. Spørsmålet mitt er ikke om jeg skal gjøre det, men når? Er det mange av dere som opplever blødninger lenge etter spiralen er satt inn? Skjønner dette er veldig individuelt, men ønsker å høre folks erfaringer. Tenker på å utsette timen til etter badesesongen.
Tough cookie Skrevet 22. mai 2022 #2 Skrevet 22. mai 2022 Jeg hadde ikke mange dager blødning med Kyleena spiral.
Broken_1988 Skrevet 22. mai 2022 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2022 Tough cookie skrev (5 minutter siden): Jeg hadde ikke mange dager blødning med Kyleena spiral. Ok! Så du fikk regelmessig menstrasjon rett etter du satt den inn?
Tough cookie Skrevet 23. mai 2022 #4 Skrevet 23. mai 2022 Ikke med en gang men etter ca halvannen måned. Tror også dette er indivuelt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå