AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #1 Skrevet 22. mai 2022 Har en liten en på 6 mnd som ikke liker å ligge på gulvet. Hun kan rulle, men gjør det bare innimellom. Kanskje hver tredje dag. Har rullet siden 4,5 mnd, men tidvis med store opphold mellom hver gang. Hun kan leke på ryggen opptil 15 min, men klager mye og det ender alltid med hylskrik. På magen ligger hun kanskje 3 minutter av gangen før hun gråter. Prøver da hele tidn å løfte rompa, mens hodet ikke løftes så mye med mindre jeg dingler noe veldig spennende foran henne. Har jeg henne på fanget prøver hun å åle seg opp/ned/bort og synes åpenbart det er kjedelig. Sitter hun i vippestol eller i bilstol prøver hun å sette seg opp og gråter fordi hun ikke får det til/blir sliten. Liker best å bli båret rundt for å se på ting, gjerne på ryggen min i bæresele. De andre i barselgruppa åler seg fremover og dytter seg opp på strake armer.. Er min veldig treg? Jeg skjlnner at hun må få øve for å bli sterkere, men jeg blir helt gal av å høre på at hun klager og hyler etter bare et minutt på gulvet.. Så vi gjør det, men ingen av oss trives med det egentlig. Kan det plutselig skje en endring sånn at hun får til mer? Anonymkode: b45b7...be1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå