AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #1 Skrevet 22. mai 2022 Oooook, kan noen hjelpe meg? Jeg har ALDRI snudd meg etter en mann, men jeg ser heite damer overalt. Jeg elsker pupper men jeg elsker også penis, er en av de damene som faktisk tenner på selve penisen. Jeg blir som regel behandlet som en av gutta når jeg er med kompiser og har alltid hatt flest guttevenner. Noen kompiser har forelsket seg i meg, så kanskje det bare er noe jeg tror? Ingen damer har forelsket seg i meg som jeg vet om. Jeg elsker damers utseende. Virkelig! Håret, eller ikke hår. Lange negler, korte negler. Tynne, normalvektige. Med sminke, uten sminke. Jeg kan sitte i timesvis på lesbian Tiktok... Jeg foretrekker derimot større mannfolk, såkalt fit dadbod. Men, jeg har hatt sex med en dame og lukten hennes (den var mild altså) da hun ble våtere og våtere fikk jeg faktisk brekninger av. Det samme har jeg fått av utløsningen til en mann, er ikke noe fan av for mye gugge. Jeg ser at mange lesber ikke bryr seg om dama har mensen, men det hadde vært uaktuelt for meg å slikke en som har mensen. Jeg er veldig god på å suge penis, men tror ikke jeg hadde visst hvordan jeg slikket en kvinne? Jeg er underdanig, veldig underdanig. Hvordan blir det med en kvinne? Man må vel være mer dominant for at sexen skal fungere og begge få noe ut av det? Jeg er veldig delaktig når jeg har sex med en mann selv om jeg er underdanig, f.eks. holder jeg i sengetøyet og jokker mot mannen når han støter ig jeg masserer ballen hans med den ene hånda. Med en dame måtte jeg vel vært like mye den som støter? F.eks. med strap-on? Jeg liker veldig godt å ha sex med menn, men jeg tenner bare på kvinner. Hjelp? Jeg er dritforvirret! Ser for meg at det beste for meg ville vært en transperson som ble født gutt og ikke startet på veksthemmende hormoner slik at penisen var fullt utvokst? Men jeg tenner altså mer på de som er født kvinner. What to do? Er forlovet med en mann, men hodet mitt tenker mer og mer på om det mest riktige for meg ville vært å bli sammen med en kvinne. Men så var det det praktiske ved det som jeg er redd for at ikke passer meg. Anonymkode: 69f40...790
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #2 Skrevet 22. mai 2022 Jeg lurer kanskje mest på om noen kan dele sine erfaringer? Enten om du var forvirret, er forvirret eller har funnet ut av ting? Anonymkode: 69f40...790
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #3 Skrevet 22. mai 2022 Høres ut som en akutt identitetskrise. Sikkert lurt å ta en prat med en fagperson, for å prøve å rydde opp i hva som ligger under dette. Anonymkode: 0edda...88a
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #4 Skrevet 22. mai 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Høres ut som en akutt identitetskrise. Sikkert lurt å ta en prat med en fagperson, for å prøve å rydde opp i hva som ligger under dette. Anonymkode: 0edda...88a Hvorfor mener du det? Akutt er den vel ikke, når ting har vært slik helt siden jeg ble seksuell av meg? Anonymkode: 69f40...790
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #5 Skrevet 22. mai 2022 Som mann er det kun damer som gjelder, for forhold og sex. Men å sitte å se på menn som runker kan jeg gjøre, og digger når de kommer med en solid ladning. Men å ha sex med menn? NOPE! Det bare tenner meg å se på klipp på nett Anonymkode: a955d...643
AllahBallah Skrevet 22. mai 2022 #6 Skrevet 22. mai 2022 Kanskje du skal prøve noe shemales? Reise til pattaya? 😀
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #7 Skrevet 22. mai 2022 Kanskje du har litt kalde føtter, og redd for å binde deg til èn person nå? Jeg hadde en periode hvor jeg data jenter og prøvde meg som lesbisk. Ja kvinner er pene, og de gjorde meg kåt, og jeg vokste mye på den tiden og lærte mye om både verden og meg selv. Nå om dagen tenker jeg mest på menn. Føler du at du er klar til å gifte deg da, siden du har disse tankene? Anonymkode: 01573...0e4
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #8 Skrevet 22. mai 2022 Kan også tenne veldig på kvinner, fantasere, særlig om bryster, men ikke ha sex med en. Hilsen kvinne Anonymkode: 73f5b...ce1
Katten.2.0 Skrevet 22. mai 2022 #9 Skrevet 22. mai 2022 Seksualitet er ikke nødvendigvis svart hvitt. Det er heller ikke nødvendigvis sånn at om du tenner på f.eks. menn, så tenner du på alt ved menn. På samme måte som at du kan tenne på kvinner, uten å like alt ved den kvinnelige seksualiteten. For mange er seksualitet mer flytende. Det finnes båser for alt mulig rart, nå for tiden, men det å sette seg i en bås betyr ikke at det er din seksualitet. En partner av meg er bifil, uten så veldig mye erfaring med kvinner. Om ikke smaken er 'rett' hos kvinnen, så sliter hun å være intim. For min del kan jeg synes andre peniser er utrolig tennende, men jeg liker intet mer ved menn. Tiltrekning og tenning kan være basert på et uendelig antall variabler. Lukt, utseendet, kroppsspråk, kjønn, seksualitet, personlighet etc. Mitt tips er å ikke tenke for mye på det, men heller utforske det du selv ønsker. Om du faktisk er bifil, så er det ikke slik at du må være med en kvinne for å være lykkelig heller - personen, og hvordan dere er i lag, er det viktige. 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #10 Skrevet 23. mai 2022 Hvem blir du forelsket i da, menn eller kvinner? Anonymkode: 76fca...0bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå