AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #1 Skrevet 22. mai 2022 Hei. Dere som har hatt hormonspiral, har dere opplevd bivirkninger? Ikke en mnd engang jeg har fått satt inn spiral. Føler meg deprimer og kjenner litt angst siste to uker, begynte å tenke i dag om det kan være spiralen som gjør det. Dette her er så plagsomt, begynner å gråte plutselig uten grunn, føler meg trist veldig ofte. Anonymkode: ea049...018
Hedda-78 Skrevet 22. mai 2022 #2 Skrevet 22. mai 2022 Denne tråden bør vel flyttes til helse-forumet. Jeg fikk ingen bivirkninger av hormonspiral (bortsett fra manglende mens), men det er det jo mange som gjør. Men det du opplever, trenger jo ikke å ha noe som helst med spiralen å gjøre heller. Søk opp pakningsvedlegget og les om bivirkninger.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #3 Skrevet 23. mai 2022 Jeg ble ganske deppa. Tørket helt inn, mistet all sexlyst. Fungerer på den måten som et godt prevensjonsmiddel, men man setter jo gjerne i spiralen fordi man har planer om jevnlig sex... Anonymkode: 8a5b4...262
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå