AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #1 Skrevet 22. mai 2022 Veldig nysgjerrig. 🫣 Anonymkode: 75ea6...f9b
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #2 Skrevet 22. mai 2022 De er ikke her. Virkelig ikke. De kjekke, sosial intelligente, trente, velutdannede med god inntekt. De er ikke på KG. Anonymkode: 4b592...5c7 16 5
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #3 Skrevet 23. mai 2022 7 hours ago, AnonymBruker said: De er ikke her. Virkelig ikke. De kjekke, sosial intelligente, trente, velutdannede med god inntekt. De er ikke på KG. Anonymkode: 4b592...5c7 Joda, vi er her. Jeg foretrekker litt høye damer med et noenlunde oppegående liv, som tar vare på seg selv. Alle hundedamer går rett venstre. Anonymkode: 55ead...027 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #4 Skrevet 23. mai 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Joda, vi er her. Jeg foretrekker litt høye damer med et noenlunde oppegående liv, som tar vare på seg selv. Alle hundedamer går rett venstre. Anonymkode: 55ead...027 Hvorfor liker du ikke hunde-damer? 🙈 Anonymkode: 75ea6...f9b 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #5 Skrevet 23. mai 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hvorfor liker du ikke hunde-damer? 🙈 Anonymkode: 75ea6...f9b Damer med hund har jo ikke like mye tid å bruke på han som damer uten hund. Da blir han snurt og sjalu på hunden. Kanskje han ender opp med å slå hunden, så blir han bitt, og dama skjønner at han er psycho. Damer med hund har jo kontroll på et dyr, og har man kontroll på en hund, kanskje til og med en stor og sterk hund, så blir han redd for at hun ikke er en som finner seg i bullshit fra han. Det er vanskelig for endel menn å se hvordan kvinner har kontroll på hunder. Damer med hund er oftest mer glad i hunden sin enn kjæresten sin. Anonymkode: 7a5bc...1e5 2 1 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #6 Skrevet 23. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Damer med hund har jo ikke like mye tid å bruke på han som damer uten hund. Da blir han snurt og sjalu på hunden. Kanskje han ender opp med å slå hunden, så blir han bitt, og dama skjønner at han er psycho. Damer med hund har jo kontroll på et dyr, og har man kontroll på en hund, kanskje til og med en stor og sterk hund, så blir han redd for at hun ikke er en som finner seg i bullshit fra han. Det er vanskelig for endel menn å se hvordan kvinner har kontroll på hunder. Damer med hund er oftest mer glad i hunden sin enn kjæresten sin. Anonymkode: 7a5bc...1e5 Ko-ko? Anonymkode: 75ea6...f9b 5
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #7 Skrevet 23. mai 2022 Jeg skal ikke påberope meg å være populær blant alle damer, men er det blant et segment av damer. Smellvakre damer med et stort MEN. Det består stort sett alltid av at de har seriøse issues med seg. Det er min nisje, denne gruppen damer har alltid vært lett tilgjengelig for meg. Drømmedama derimot er ei uten issues og har jevnt godt humør uten for dype bølgedaler. Anonymkode: f8b15...2b0 1
Dumpa-mann Skrevet 23. mai 2022 #8 Skrevet 23. mai 2022 Vil ha en dame jeg tenner på, en som ikke har for mye issues + at hun har en normal jobb. Det er ikke så lett for oss heller selv med over 200 likes første døgnet og 160 neste, har jeg truffet 5 stykker på 3 uker hvor ingen ligner på bildene(1 kjente jeg ikke igjen i det hele tatt samt nesten alle hadde dårlige brudd og ikke snakket med ex`en osv.. I tilegg er det ikke spes sjarmerende om de flotte damene er for høye på seg selv å gir deg inntrykk at du er svært heldig som har fått sjans til å bli kjent med for mye shit tests 2 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #9 Skrevet 23. mai 2022 Dumpa-mann skrev (4 minutter siden): Vil ha en dame jeg tenner på, en som ikke har for mye issues + at hun har en normal jobb. Det er ikke så lett for oss heller selv med over 200 likes første døgnet og 160 neste, har jeg truffet 5 stykker på 3 uker hvor ingen ligner på bildene(1 kjente jeg ikke igjen i det hele tatt samt nesten alle hadde dårlige brudd og ikke snakket med ex`en osv.. I tilegg er det ikke spes sjarmerende om de flotte damene er for høye på seg selv å gir deg inntrykk at du er svært heldig som har fått sjans til å bli kjent med for mye shit tests OMG travel fyr Anonymkode: 90666...a1e
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #10 Skrevet 23. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ko-ko? Anonymkode: 75ea6...f9b Ja det er ko-ko å konsekvent styre unna "damer med hund". Med mindre man har hundeallergi eller ekstrem fobi mot hunder, noe som i seg selv er merkelig all den tid normale folk tar tak i fobiene sine slik at fobier ikke dikterer partnervalg. Anonymkode: 7a5bc...1e5
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #11 Skrevet 23. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja det er ko-ko å konsekvent styre unna "damer med hund". Med mindre man har hundeallergi eller ekstrem fobi mot hunder, noe som i seg selv er merkelig all den tid normale folk tar tak i fobiene sine slik at fobier ikke dikterer partnervalg. Anonymkode: 7a5bc...1e5 Jeg styrer unna folk med hunder selv. Det er noe rart med hundeeiere. Anonymkode: 75ea6...f9b 3
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #12 Skrevet 23. mai 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): De er ikke her. Virkelig ikke. De kjekke, sosial intelligente, trente, velutdannede med god inntekt. De er ikke på KG. Anonymkode: 4b592...5c7 Så sant så sant.. bare griser og troll her Anonymkode: a5d5e...1a4
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #13 Skrevet 23. mai 2022 Hva som tenner er jo ekstremt individuelt. Jeg liker damer som viser interesse for annet enn sosiale medier og passiv underholdning. Jeg liker at hun tar vare på kroppen sin. Og på det seksuelle området liker jeg damer som tør å vise sin kinky side. Som de forhåpentligvis har... Anonymkode: ee427...635 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #14 Skrevet 23. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er noe galt med folk som ikke liker dyr Anonymkode: 094f6...dbf Tror det handler mer om at hundeeiere vil ha alt 100 % på sine premisser. Anonymkode: 75ea6...f9b
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #15 Skrevet 23. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tror det handler mer om at hundeeiere vil ha alt 100 % på sine premisser. Anonymkode: 75ea6...f9b Har aldri møtt på folk som lever hverdagslivet sitt med daglig ansvar for andre, enten det er mennesker eller dyr, som krever at ting skal foregå 100% på deres premisser. Det vanlige er vel at folk med barn eller folk med hund må tilpasse seg barna og/eller hundens behov. Og folk uten ansvar for barn eller dyr har vansker med å sette seg inn i dette ansvaret, og skjønner f.eks. ikke hvorfor hundeeiere ikke kan sitte på kafè å høre på vennen klage over livet sitt i 3 timer etter jobb, fordi man har jo en hund hjemme som allerede har vært alene i 8 timer og trenger omsorg. Anonymkode: 7a5bc...1e5 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #16 Skrevet 23. mai 2022 Populære menn er ikke på Kvinneguiden, så her kan du ikke få svar på det. Anonymkode: 00f2e...cc9 4
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #17 Skrevet 23. mai 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hva som tenner er jo ekstremt individuelt. Jeg liker damer som viser interesse for annet enn sosiale medier og passiv underholdning. Jeg liker at hun tar vare på kroppen sin. Og på det seksuelle området liker jeg damer som tør å vise sin kinky side. Som de forhåpentligvis har... Anonymkode: ee427...635 Men det vet dere jo ikke på Tinder, det er ikke sånn at jeg skriver at jeg er kinky 😄 Anonymkode: 085b8...56e 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #18 Skrevet 23. mai 2022 Hva med hestedamer da?🐴😅 Anonymkode: 99a5b...72a
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #19 Skrevet 23. mai 2022 6 hours ago, AnonymBruker said: Hvorfor liker du ikke hunde-damer? 🙈 Anonymkode: 75ea6...f9b Altså, jeg liker både damer og hunder, gjerne også sammen - men damer som har profilbilde med hunden helt oppi trynet, og deretter seks andre bilder av hunden, er trolig overinteressert i hund og behandler den som et barn. En hund er ikke et barn, en hund skal ikke sove i senga mi, hundespytt er faktisk farlig etc. De spiser sin egen bæsj. Ville du klinet meg meg om jeg spiste min egen bæsj ? Anonymkode: 55ead...027 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #20 Skrevet 23. mai 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Hva med hestedamer da?🐴😅 Anonymkode: 99a5b...72a Hestedamer er innafor, så lenge ikke hesten er med i senga 😁. Klart hestedamer bruker mye tid på hesten, men det blir som en hobby/interesse. Funker for meg. Anonymkode: 55ead...027
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå