AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #1 Skrevet 22. mai 2022 Jeg liker damer å er singel for første gang på 14 år , men hvilke dating sider er bra? Anonymkode: 5e5b1...895
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #3 Skrevet 22. mai 2022 Hannah80 skrev (7 minutter siden): Aner ikke. Men si ifra hvis du finner det ut😎🤭 Jeg har prøvd nå appen som heter skeiv å en app som heter zoe men jeg jeg får ingen napp, mulig jeg er for gammel eller ikke attraktiv nok🙈 men ingen åpner engang meldingene jeg skriver 😂 Anonymkode: 5e5b1...895
Hannah80 Skrevet 22. mai 2022 #4 Skrevet 22. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har prøvd nå appen som heter skeiv å en app som heter zoe men jeg jeg får ingen napp, mulig jeg er for gammel eller ikke attraktiv nok🙈 men ingen åpner engang meldingene jeg skriver 😂 Anonymkode: 5e5b1...895 Huff da. Å ikke åpne meldingene engang, virker jo bare merkelig. Klart du ikke er for gammel eller ikke attraktiv nok😎 Selv så har jeg kun vært på Gaysir. Men det er mange år siden det var okay å være der inne.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #5 Skrevet 22. mai 2022 Hannah80 skrev (2 minutter siden): Huff da. Å ikke åpne meldingene engang, virker jo bare merkelig. Klart du ikke er for gammel eller ikke attraktiv nok😎 Selv så har jeg kun vært på Gaysir. Men det er mange år siden det var okay å være der inne. Skal sjekke ut gaysir da, jeg er 36 år å har vel et alminnelig utseende men jeg blir usikker🙈😂 Anonymkode: 5e5b1...895
Hannah80 Skrevet 22. mai 2022 #6 Skrevet 22. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skal sjekke ut gaysir da, jeg er 36 år å har vel et alminnelig utseende men jeg blir usikker🙈😂 Anonymkode: 5e5b1...895 Du er jo bare ungdommen jo 😁
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #7 Skrevet 22. mai 2022 Mye bedre å dra på London pub i Oslo i stedet for disse datingsidene og appene. Masse fine flatbankere på London. Og de er alltid klar for jentekos Anonymkode: 239e1...660
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #8 Skrevet 22. mai 2022 Hannah80 skrev (1 minutt siden): Du er jo bare ungdommen jo 😁 Jo takk, men føler meg gammel, å jeg har aldri daten før da jeg bare ble sammen med eksen så uten noe dating greier😂 jeg ser at her i byen driver de å har sån kvelder for skeive men jeg tør ikke helt å dra på slikt alene, har du vært på noe sånt? Anonymkode: 5e5b1...895
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #9 Skrevet 22. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mye bedre å dra på London pub i Oslo i stedet for disse datingsidene og appene. Masse fine flatbankere på London. Og de er alltid klar for jentekos Anonymkode: 239e1...660 Jeg bor dessverre på et lite sted så det blir vanskelig, å jeg er ikke ute etter ons. Anonymkode: 5e5b1...895
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #10 Skrevet 22. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Mye bedre å dra på London pub i Oslo i stedet for disse datingsidene og appene. Masse fine flatbankere på London. Og de er alltid klar for jentekos Anonymkode: 239e1...660 Tosk Anonymkode: 06411...d6e
Hannah80 Skrevet 22. mai 2022 #11 Skrevet 22. mai 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jo takk, men føler meg gammel, å jeg har aldri daten før da jeg bare ble sammen med eksen så uten noe dating greier😂 jeg ser at her i byen driver de å har sån kvelder for skeive men jeg tør ikke helt å dra på slikt alene, har du vært på noe sånt? Anonymkode: 5e5b1...895 Nei, men har ei venninne som heller ikke turte å møte opp på slike treff. Så hun meldte seg inn i en av (de mange) Facebook-gruppene for lesbiske. Så ble hun kjent med et par stykker der, som hun gikk sammen med. Nå er hun på hvert eneste treff 😁
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #12 Skrevet 22. mai 2022 Hannah80 skrev (1 time siden): Nei, men har ei venninne som heller ikke turte å møte opp på slike treff. Så hun meldte seg inn i en av (de mange) Facebook-gruppene for lesbiske. Så ble hun kjent med et par stykker der, som hun gikk sammen med. Nå er hun på hvert eneste treff 😁 Huff ja, kanskje jeg skulle gjort det. Jeg er så sjenert, men jeg kommer jo aldri til å treffe noen av å være det, så jeg må vel hoppe i det. Anonymkode: 5e5b1...895
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå