AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #1 Skrevet 22. mai 2022 Hvordan slutte med det? Jeg suger det til meg som en svamp. Han var sur i morges, glefset mot meg. Han gikk så ut og ordnet noe ute, kom inn og alt var liksom glemt. Men jeg var fortsatt i dårlig humør. Hvorfor smitter det så lett over? Anonymkode: 1752e...a1f
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #2 Skrevet 22. mai 2022 Dette er jo vanlig kost menn må tolerere i stortsett alle forhold. Du må bare tenke at det ikke er deg det er noe galt med. Anonymkode: f9591...971 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #3 Skrevet 22. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette er jo vanlig kost menn må tolerere i stortsett alle forhold. Du må bare tenke at det ikke er deg det er noe galt med. Anonymkode: f9591...971 Jeg vet ikke hva menn flest må tolerere og om det er verre enn det kvinner flest må tolerere. Samma det. Men her er det han som er sint og sur. Før pleide jeg å ta hensyn når jeg var i dårlig humør men jeg merker at det er lettere for meg å glefse tilbake nå, siden han er sånn. Hvorfor skal jeg anstrenge meg for å ikke la humøret mitt gå ut over han, når han ikke bryr seg? Anonymkode: 1752e...a1f
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #4 Skrevet 22. mai 2022 Hva er det han er sur for så jevnlig, da? Er det noe reellt? Altså, sliter han på jobb, blir han mobbet, er han alvorlig syk eller pårørende - eller velger han bare å være sur rutinemessig for helt bagatellmessige småting som at han er sulten, lei eller fotballkampen gikk skeis? I tilfelle det første så er jo svaret å fortelle deg selv at han trenger midlertidig støtte. I tilfelle det siste er jo svaret å sette ned foten og formidle at han er voksen og bare må ta seg sammen. Eller bli singel. Det er millioner av potensielle partnere der ute. Ikke ta til takke med røkla. Anonymkode: b6d57...c4a
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #5 Skrevet 22. mai 2022 Dårlig humør smitter lettere enn godt humør. Jeg smittes lett av det ustabile humøret til tenåringsdatteren min. Men lært meg å i størst mulig grad skjerme meg selv når hun er i dårlig humør. Det er nok vanskelig å slutte å ta til seg humøret til andre så lenge man utsettes for den. Det kalles emosjonell smitte, og er relativt vanlig. Anonymkode: f88f6...2af
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #6 Skrevet 22. mai 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Hva er det han er sur for så jevnlig, da? Er det noe reellt? Altså, sliter han på jobb, blir han mobbet, er han alvorlig syk eller pårørende - eller velger han bare å være sur rutinemessig for helt bagatellmessige småting som at han er sulten, lei eller fotballkampen gikk skeis? I tilfelle det første så er jo svaret å fortelle deg selv at han trenger midlertidig støtte. I tilfelle det siste er jo svaret å sette ned foten og formidle at han er voksen og bare må ta seg sammen. Eller bli singel. Det er millioner av potensielle partnere der ute. Ikke ta til takke med røkla. Anonymkode: b6d57...c4a I morges var han sur fordi han skulle lage noe mat men så var smårollingen og jeg på kjøkkenet og da var vi i veien så han ikke fikk tenkt ut hva han skulle lage. Så da stakk han ut. Våknet sikkert i dårlig humør i dag, ikke vet jeg. Litt stressa generelt for tiden kanskje, men lettantennelig er han stort sett alltid. Vi har det stort sett greit men enkelte dager frister det å bli singel. Har ikke sjans på noen ny mann tror jeg. AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Dårlig humør smitter lettere enn godt humør. Jeg smittes lett av det ustabile humøret til tenåringsdatteren min. Men lært meg å i størst mulig grad skjerme meg selv når hun er i dårlig humør. Det er nok vanskelig å slutte å ta til seg humøret til andre så lenge man utsettes for den. Det kalles emosjonell smitte, og er relativt vanlig. Anonymkode: f88f6...2af Det er sikkert vanlig ja... man er vel lettere mottagelig fra noen enn andre. Plagsomt 😕 kan ikke isolere meg heller, for vi har et barn og ikke så stort hus at man kan skygge banen helt. Anonymkode: 1752e...a1f 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #7 Skrevet 22. mai 2022 Vet ikke hvem som er teitest liksom: han som er gretten mot meg for tilsynelatende ingenting eller jeg som lar det ødelegge humøret mitt resten av dagen 🤦♀️ Ts Anonymkode: 1752e...a1f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå