AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #1 Del Skrevet 22. mai 2022 Dere som slanker dere, tygger dere tyggis? Evt hvordan forhindrer dere dårlig ånde gjennom dagen? Jeg pusser tenner morgen og kveld, men av og til føler jeg st jeg må ha noe oppfriskende i munnen. Problemet er jo at jeg blir holsulten etter en stund. Anonymkode: 924d0...1bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #2 Del Skrevet 22. mai 2022 Hvordan mener du vektnedgang og dårlig ånde henger sammen? Du får ikke dårlig ånde av å være sulten. Og er du sulten? Spis noe. Ta deg en mandarin. Legg inn 3 måltider og 2-3 snack, ellers går du bare på en smell. Hust at om slanking skal være vellykka så må du nå etablere et kosthold du kan holde de neste 60-100 årene av ditt liv. Og det er lenge. Anonymkode: 3b7de...4b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #3 Del Skrevet 22. mai 2022 Puss tungen også om dette er et problem. Anonymkode: 05c09...0e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #4 Del Skrevet 22. mai 2022 Tenkte mer på at hvis jeg skal tygge tyggis så blir jeg unormalt sulten og dette trigger til overspising. Er det noen som erfarer det samme? Anonymkode: 924d0...1bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #5 Del Skrevet 22. mai 2022 Sb12 munnspray Anonymkode: 3963e...90e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvist Skrevet 22. mai 2022 #6 Del Skrevet 22. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Tenkte mer på at hvis jeg skal tygge tyggis så blir jeg unormalt sulten og dette trigger til overspising. Er det noen som erfarer det samme? Anonymkode: 924d0...1bd Er vanlig å bli sulten av å tygge ja. Hva med fishermans friend's eller lignende? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #7 Del Skrevet 22. mai 2022 Får vondt i hodet og føler meg uggen av tyggis. I tillegg inneholder de fleste tyggiser hormonforstyrrende stoffer. Skal man ned i vekt er det viktig med hormonene i sjakk. Anonymkode: b1ac4...4d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #8 Del Skrevet 23. mai 2022 Tror egentlig du kun er blitt litt avhengig av tyggis-smaken. Også forbinder du den mint-smaken med god ånde. Jeg tygger aldri tyggis, men har ikke dårlig ånde. Fravær av mynt-lukt/smak betyr ikke dårlig ånde. Bare dropp det, men vær nøye med tannpuss morgen og kveld, samt tanntråd og tungepuss. Anonymkode: 05c09...0e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå