AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #1 Skrevet 22. mai 2022 Skal det lite til å stryke på hjemmeeksamen? Jeg jobber 100%, har barn og mye som skjer privat, så ligger litt dårlig an med eksamenen 😅 Så lurte på om det skal lite til å få stryk. Dessverre ingen på jobben som tar dette utenom meg, så har ingen å evt. spørre om råd. Har lest noe av pensum og begynt på oppgaven, men på ingen måte lest nok pensum. 13 år siden jeg tok sykepleien 🙈 Anonymkode: 297b4...93a
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #2 Skrevet 22. mai 2022 Håper ikke. Jeg er i samme situasjon som deg, bare at jeg skal ta examen til høsten. Utfordringen her er at jeg gikk sykepleien for 30(!) år siden så bare det å få levert inn arbeidskrav på data er nervepirrende 🙊 Anonymkode: 6824d...045
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #3 Skrevet 22. mai 2022 Glemte å si at hvis du svarer på oppgaven, er mye gjort.. Lese oppgaveteksten nøye, et er mitt inntrykk så langt. Og så er det en fordel å lese pensum, selv om det ikke er enkelt i vår situasjon… Anonymkode: 6824d...045
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå