AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #1 Skrevet 22. mai 2022 Han mener jeg fortjener noen bedre og han er usikker på hva han vil, om vi kan være sammen noe mer. Vi har vært sammen i 7 år, det har vært en del tull i forholdet vårt men vi har alltid kommet oss over det og han har hele tiden sagt at det er oss to uansett. Jeg har den siste tiden begynt å tenke på barn, noe han har villet hatt en stund. Planlegger sommerferie, flytting til nytt hus osv, har gledet meg så innmari til alt dette. Men nå er han altså usikker på forholdet vårt og jeg er helt knust. Klarer ikke finne på noe å gjøre, får ikke sove og klarer ikke å tenke eller å snakke ordentlig med han fordi jeg bare gråter. Får nesten en slags panikk hvis jeg tenker på at det ikke er oss to noe mer. Vil jo ikke skremme han enda lenger bort og sutre meg til at vi skal fortsette å være sammen, jeg er bare så innmari lei meg. Noen som har noen tips til meg, hvordan jeg skal klare å roe meg ned og gi han rom og tid til å bestemme seg? Anonymkode: b3512...4ef 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #2 Skrevet 22. mai 2022 Wow…7 år?? Og han er usikker. Uff, føler meg deg. Så utrolig vondt. Aner ikke hvilke råd jeg kan komme med, annet enn at jeg håper du har venninner som du kan støtte deg på og prate med om dette. Anonymkode: 8b5c6...b94 2
Juststop Skrevet 22. mai 2022 #3 Skrevet 22. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han mener jeg fortjener noen bedre og han er usikker på hva han vil, om vi kan være sammen noe mer. Vi har vært sammen i 7 år, det har vært en del tull i forholdet vårt men vi har alltid kommet oss over det og han har hele tiden sagt at det er oss to uansett. Jeg har den siste tiden begynt å tenke på barn, noe han har villet hatt en stund. Planlegger sommerferie, flytting til nytt hus osv, har gledet meg så innmari til alt dette. Men nå er han altså usikker på forholdet vårt og jeg er helt knust. Klarer ikke finne på noe å gjøre, får ikke sove og klarer ikke å tenke eller å snakke ordentlig med han fordi jeg bare gråter. Får nesten en slags panikk hvis jeg tenker på at det ikke er oss to noe mer. Vil jo ikke skremme han enda lenger bort og sutre meg til at vi skal fortsette å være sammen, jeg er bare så innmari lei meg. Noen som har noen tips til meg, hvordan jeg skal klare å roe meg ned og gi han rom og tid til å bestemme seg? Anonymkode: b3512...4ef Et sitat: Du vet han elsker deg, om du setter han fri og han kommer tilbake av egen fri vilje. Jeg ville ha satt meg ned og fortalt hvor mye han betyr for meg, hva jeg ser i fremtiden og hvor godt vi ville fått det. Slik at han vet hvor jeg står. Men så ville jeg sagt at han kan gå om det er det han ønsker. Dermed er det han som måtte ha tatt det vanskelige valget. Ville ikke sagt at jeg tar han tilbake, men svart at jeg ikke kan love noe. Godt mulig han trenger litt luft under vingene før han binder seg totalt. 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #4 Skrevet 22. mai 2022 Fra erfaring: Ikke gråt foran han, eller "tving" han til å være sammen, si at du ikke klarer deg uten han osv, for da gjør det mest sannsynlig at han vil dra enda mer. Han har vel begynt å tenke eller få en slags krise nå som dere er "der" i livet, får vel panikk for at livet hans er ferdig så fort han slår seg til ro. Gresset er ikke grønnere på andre siden som han tror, så om dere er MEANT TO BE så kommer han faktisk tilbake. Jeg skjønner så jævlig godt at det gjør vondt og at du vil være med han, men tro meg, å være med en som ikke er sikker på deg gjør bare vondt verre, for du kommer til å klandre deg selv. Jeg var sammen med en i 4 år som plutselig ville ut og "oppleve livet" møte nye jenter, jeg var dum og gråt som bare rakkern og tok kontakt hele tiden fordi jeg ikke ville gi slipp, det gjorde at han trakk seg lenger unna. når de først er i denne tankegangen kommer de ikke ut med en gang, det er mest sannsynlig noe som har pågått over lengre tid som de har drevet å tenkt på, kanskje de ha rmøtt noen nye eller har kompiser som f.eks har planta noen tanker i hodet på dem.Kan være så mye forskjellig, men ingenting av det du sier eller gjør kan endre hva han vil og føler, dessverre. Jeg maste og gråt i sikkert 1,5 måned før jeg slutta og ble tilbaketrukken, da kom han søren meg tilbake fordi han fant ut at han savna meg. Noen ganger savner de å bare være dem, ikke ha noe ansvar og ha full frihet. Trekk deg litt tilbake etter dere har tatt en prat sammen. Om han har sagt at han ikke vet hva han vil, om dere burde være sammen etc, så håper jeg da at han har forlatt deg, at han ikke går rundt å er sammen med deg mens du må gå å føle på dette?? Da drar han det. I tillegg så fortjener du faktisk bedre, når han til og med sier det selv - han vet hvorfor. Anonymkode: be141...f9e 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #5 Skrevet 23. mai 2022 Det er nok vondt, men du vil i ettertiden være glad for at dere ikke fikk barn sammen. Han tror ikke dere har en fremtid sammen. Kanskje du skal prøve å finne noen som gjør det? Anonymkode: 7de48...9d8 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #6 Skrevet 23. mai 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Fra erfaring: Ikke gråt foran han, eller "tving" han til å være sammen, si at du ikke klarer deg uten han osv, for da gjør det mest sannsynlig at han vil dra enda mer. Han har vel begynt å tenke eller få en slags krise nå som dere er "der" i livet, får vel panikk for at livet hans er ferdig så fort han slår seg til ro. Gresset er ikke grønnere på andre siden som han tror, så om dere er MEANT TO BE så kommer han faktisk tilbake. Jeg skjønner så jævlig godt at det gjør vondt og at du vil være med han, men tro meg, å være med en som ikke er sikker på deg gjør bare vondt verre, for du kommer til å klandre deg selv. Jeg var sammen med en i 4 år som plutselig ville ut og "oppleve livet" møte nye jenter, jeg var dum og gråt som bare rakkern og tok kontakt hele tiden fordi jeg ikke ville gi slipp, det gjorde at han trakk seg lenger unna. når de først er i denne tankegangen kommer de ikke ut med en gang, det er mest sannsynlig noe som har pågått over lengre tid som de har drevet å tenkt på, kanskje de ha rmøtt noen nye eller har kompiser som f.eks har planta noen tanker i hodet på dem.Kan være så mye forskjellig, men ingenting av det du sier eller gjør kan endre hva han vil og føler, dessverre. Jeg maste og gråt i sikkert 1,5 måned før jeg slutta og ble tilbaketrukken, da kom han søren meg tilbake fordi han fant ut at han savna meg. Noen ganger savner de å bare være dem, ikke ha noe ansvar og ha full frihet. Trekk deg litt tilbake etter dere har tatt en prat sammen. Om han har sagt at han ikke vet hva han vil, om dere burde være sammen etc, så håper jeg da at han har forlatt deg, at han ikke går rundt å er sammen med deg mens du må gå å føle på dette?? Da drar han det. I tillegg så fortjener du faktisk bedre, når han til og med sier det selv - han vet hvorfor. Anonymkode: be141...f9e Han er her og bor her som vanlig, og det gjør meg enda mer gærn.. men han har ingen steder å dra til så klarer ikke å be han om å stikke heller Anonymkode: b3512...4ef
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #7 Skrevet 23. mai 2022 Dette forholdet er over. 7 år sammen og han er usikker? Han har nok vert usikker noen år. For guds skyld, aldri finn på å få barn med han. La han gå, han vil ikke mere. Anonymkode: 73b37...a59
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå