AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #1 Skrevet 22. mai 2022 Naboene har begynt å slenge søppelet sitt i min kasse. Det er et problem siden den da blir overfull, det blir ikke plass til mitt eget søppel og vi har rotter ute - kort sagt. Jeg vet ikke hvem av dem som gjør det, så jeg må henge på en lås. Noen som vet hvor man kan få tak i noe sånt og hvordan man gjør det? Anonymkode: f213d...86f
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #2 Skrevet 22. mai 2022 Du kontakter dem som står for renovasjon der du bor. Jeg f.eks bor i Bergen, og bestilte låsebøyle hos BIR. Anonymkode: ff56d...e0a 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #4 Skrevet 22. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Du kontakter dem som står for renovasjon der du bor. Jeg f.eks bor i Bergen, og bestilte låsebøyle hos BIR. Anonymkode: ff56d...e0a kan søppel-tømmerne åpne søppel-kassene dine da? eller blir du nødt til å holde øye med hva slags dager de skal komme for å tømme søppel, og så huske på å åpne låsen rett før søppel-tømmerne kommer dit? Anonymkode: c14e5...19c 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #5 Skrevet 22. mai 2022 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): kan søppel-tømmerne åpne søppel-kassene dine da? eller blir du nødt til å holde øye med hva slags dager de skal komme for å tømme søppel, og så huske på å åpne låsen rett før søppel-tømmerne kommer dit? Anonymkode: c14e5...19c Mange steder er det der helt normalt. Vi må huske å sette ut søppelkassene på tømmedagene Anonymkode: 12571...187 2 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #6 Skrevet 22. mai 2022 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): kan søppel-tømmerne åpne søppel-kassene dine da? eller blir du nødt til å holde øye med hva slags dager de skal komme for å tømme søppel, og så huske på å åpne låsen rett før søppel-tømmerne kommer dit? Anonymkode: c14e5...19c Det finnes tyngdekraftslås, som åpner seg når den står oppned i søppelbilen. Anonymkode: c77b0...895 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #7 Skrevet 22. mai 2022 Evt sett en lapp på søppelkassa om at folk ikke skal kaste søppel i din søppelkasse. Se om det hjelper i første omgang. Anonymkode: a2b08...b32
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #8 Skrevet 22. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Evt sett en lapp på søppelkassa om at folk ikke skal kaste søppel i din søppelkasse. Se om det hjelper i første omgang. Anonymkode: a2b08...b32 Den er allerede merket med adresse, så det hjelper nok ikke. Anonymkode: f213d...86f 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #9 Skrevet 23. mai 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Evt sett en lapp på søppelkassa om at folk ikke skal kaste søppel i din søppelkasse. Se om det hjelper i første omgang. Anonymkode: a2b08...b32 dersom folk hadde vært høflige nok til å la være å dumpe søppel i noen andre sine kasser etter sånne beskjeder, så ville de mest sannsynlig vært høflige nok til å aldri legge fra seg søppel i noen andre sine dunker til å begynne med. Anonymkode: c14e5...19c 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #10 Skrevet 23. mai 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): kan søppel-tømmerne åpne søppel-kassene dine da? eller blir du nødt til å holde øye med hva slags dager de skal komme for å tømme søppel, og så huske på å åpne låsen rett før søppel-tømmerne kommer dit? Anonymkode: c14e5...19c I trondheim kan man få lås til søppelkassene som søppeltømmerene kan åpne. Dette ble tilgjengelig fordi mange i sentrum låste søppelkassene med egne låser, fordi andre fylte dem med søppel, eller verre, tente på dem. Anonymkode: 3650d...ab3
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #11 Skrevet 23. mai 2022 Er det noen som er så frekke og får seg til å gjøre det?🙎♀️ De får kjøpe og BETALE for en større dunk da Anonymkode: 1b12e...e01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå