Gjest Lilleulv Skrevet 9. november 2005 #1 Skrevet 9. november 2005 Jeg er jo på leilighetjakt, og her om dagen så fant jeg en annonse som var veldig interessant. Var ganske stor leilighet som ikke var noe dyr, men det var ingen bilder som var tatt innenfra i annonsen, så jeg tok kontakt og bestilte prospekt. I dag fikk jeg prospektet, det var masse bilder, men alle var tatt utenfra. Synes nesten det virker litt useriøst? ser for meg at det ser helt jævlig ut inne jeg da... er det normalt å sende et prospekt på en leilighet med bare bilder som er tatt ute??
Shoegal Skrevet 9. november 2005 #2 Skrevet 9. november 2005 Da ser det antakeligvis ikke så bra ut inne, nei. Mest sannsynlig er det et oppussingsobjekt, men veldig rart om det ikke står noe om det i prospektet... Hva står det om standard og slikt? hvor i byen kikker dere?
Gjest Lilleulv Skrevet 9. november 2005 #3 Skrevet 9. november 2005 Da ser det antakeligvis ikke så bra ut inne, nei. Mest sannsynlig er det et oppussingsobjekt, men veldig rart om det ikke står noe om det i prospektet... Hva står det om standard og slikt? hvor i byen kikker dere? ← Det står generelt kjempelite om leiligheten bare nytt bad i 1996... tror jeg kaster denne vekk jeg Vi ser etter leilighet i Grimstad!
Gjest Dalwhinnie Skrevet 9. november 2005 #4 Skrevet 9. november 2005 Jeg hadde absolutt vært skeptisk. Hvordan er leiligheten beskrevet i prospektet? Ord som utidsmessig er ofte en fin måte å skrive at leiligheten er et oppussingsobjekt. Ring megleren og spør om innvendig standard og hvorfor det ikke er bilder av dette. Kanskje kommer dette senere?
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2005 #5 Skrevet 9. november 2005 Jeg hadde aldri tatt en megler som ikke viser bilder innenfra leiligheten seriøst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå