AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #1 Skrevet 22. mai 2022 Har ganske tykke bryn naturlig, men kunne tenkt meg at de er mer rette og ikke har denne kanten. Hvordan gjør jeg i såfall dette? Og i tilfelle jeg skulle bli misfornøyd, er det mulig å gjøre det slik at det ikke blir permanent? Anonymkode: f6675...3c1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #2 Skrevet 22. mai 2022 Du kan dra til f.eks Brow Rehab og få de formet. Jeg gjorde det og er knallfornøyd, har gjort det i fire år nå og tror brynene skal vokse leeeenge får å få de like tykke som de var (typ monobryn). Det er ikke permanent og hårene mine vokser, men "grunnformen" er langt bedre enn det har vært tidligere. Anonymkode: c9710...bfd
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #3 Skrevet 22. mai 2022 Brynskniv er et godt verktøy om du ønsker å forsøke uten at det er permanent eller tar altfor lang tid å gro tilbake. Anonymkode: 9b156...08f 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #4 Skrevet 22. mai 2022 Talk for svarene. Jeg vil ha de like fyldige, men ta vekk kanten, denne kanten ytterst på som går ned. Dere forstår? Slik at jeg heller får bryn som går rett.. Anonymkode: f6675...3c1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #5 Skrevet 24. mai 2022 Er det halen du mener? Jeg har en hår-trimmer med et veldig lite munnstykke, barberer bort den siste lille biten på halen, så sminker jeg bryna slik at de blir mer rette. Føler det kler meg veldig! Vil jeg ha mine vanlige bryn igjen tar det ikke så lang tid før de vokser ut igjen. Anonymkode: 9fd49...eef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå