AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #1 Del Skrevet 22. mai 2022 Hva koster det sånn ca med boligforsikring? Jeg planlegger nytt hus, ca 110 kkv, verdi rundt 4200 000 når det er ferdig. Bor i tettbygd strøk, men ikke by. Hva betaler du? Jeg vet jeg kan sende inn slik at jeg kan estimere pris, men jeg har ikke lyst å ta kontakt med bank, eller legge inn personalia for å få hva det ca skal koste. Anonymkode: a836b...18a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #2 Del Skrevet 22. mai 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Hva koster det sånn ca med boligforsikring? Jeg planlegger nytt hus, ca 110 kkv, verdi rundt 4200 000 når det er ferdig. Bor i tettbygd strøk, men ikke by. Hva betaler du? Jeg vet jeg kan sende inn slik at jeg kan estimere pris, men jeg har ikke lyst å ta kontakt med bank, eller legge inn personalia for å få hva det ca skal koste. Anonymkode: a836b...18a Nei da får du la hver å vite hva det koster da... Anonymkode: a5830...ae1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #3 Del Skrevet 22. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei da får du la hver å vite hva det koster da... Anonymkode: a5830...ae1 Jeg finner det jo ut når jeg skal kjøpe det, men før da har jeg heller lyst å sjekke hva andre betaler. Hva har dere inkludert? Anonymkode: a836b...18a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akay Skrevet 23. mai 2022 #4 Del Skrevet 23. mai 2022 Jeg kan si det sånn at du betaler etter område og alder på hus etc. husforsikring på et nytt hus fikk jeg tilbud om ca 3500.- i året mens deg gamle huset fra 80 tallet varierte fra 7000.- i året for toppforsikring og opp til 20000.- hos et annet forsikringsselskap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 23. mai 2022 #5 Del Skrevet 23. mai 2022 Man får ofte store rabatter om man har medlemskap i fagforeninger og slikt, f.eks LO, Tekna, Nito osv. Tror jeg betaler rundt 6000-6500 i året for Gjensidige Hus Pluss. Praktisk forsikring med mange rare ting inkludert, som gratis Dr.Dropin, skjermreparasjon på mobil og andre ting. Men hvilken måleenhet er 110 kkv? Kirkelige kulturverksteder? m2 er vel den vanlige måleenheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 23. mai 2022 #6 Del Skrevet 23. mai 2022 509 kr mnd for hus fra 80-årene. LO-favør, Sparebank1/Fremtind. Har flere forsikringer samme sted, men aldri hatt behov for å bruke noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå