Gå til innhold

Hvor finne hipster gutter?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor er det disse mennene befinner seg? Nå snakker jeg om de som har et mer åpent syn til verden, andre mennesker, spiritualitet osv. Føler jeg bare er omringet av sossete gutter i polo-skjorter som drar til treningssenteret 2 ganger om dagen og snakker kun om seg selv. De har ikke lyst på meg, og den følelsen er gjensidig. 

Har hørt at Grunerløkka er et fint sted for hipstere, men hvor sant er dette? Er det noen som bor der som kan eventuelt  bekrefte denne påstanden? Hvor er det de kjekke, høye hipsterne som maler på fritiden er i dette landet?

Anonymkode: 50512...3da

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvor er det disse mennene befinner seg? Nå snakker jeg om de som har et mer åpent syn til verden, andre mennesker, spiritualitet osv. Føler jeg bare er omringet av sossete gutter i polo-skjorter som drar til treningssenteret 2 ganger om dagen og snakker kun om seg selv. De har ikke lyst på meg, og den følelsen er gjensidig. 

Har hørt at Grunerløkka er et fint sted for hipstere, men hvor sant er dette? Er det noen som bor der som kan eventuelt  bekrefte denne påstanden? Hvor er det de kjekke, høye hipsterne som maler på fritiden er i dette landet?

Jeg tror du må tilbake til 2000-2010 for å finne hipstere! Nå har hipsterne gått over i en ny fase. 

Anonymkode: 54086...658

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror aldri spiritualitet har vært en hipster greie 🤣

Anonymkode: b403f...81a

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Har hørt at Grunerløkka er et fint sted for hipstere,

For noen år siden stemte nok dette. Nå er løkka en smeltedigel med alt fra partysvensker til finansfolk.

Løkka er gentrifisert og grusomt. Mistet all sin sjarm. 

Mulig du finner noen av den typen folk nede ved Hausmania området der… 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg tror du må tilbake til 2000-2010 for å finne hipstere! Nå har hipsterne gått over i en ny fase. 

Anonymkode: 54086...658

Hipstere har eksistert siden 1900 eller noe. Er dokumentarer om det..

Anonymkode: 63e89...76e

AnonymBruker
Skrevet

Er redd for at de kjekke, høye hipsterne som maler på fritiden som du etterlyser nå har fått kulturstøtte til kunsten sin, og i fritiden er travelt opptatt med bleieskift av familiens tredje barn.

Hvis du derimot er lei av mennesker med en overfladisk innstilling og etterlyser noen som har et åpent syn på livet, er kanskje mer alternative steder de rette å lete, og i mellomtiden kan kanskje dette innlegget muntre deg litt opp ...?

Anonymkode: d7cb0...a6c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er i Oslo, så ja, Grunerløkka, Hausmania/Torggata, litt nedover Grønland og på Tøyen Torg også.

Gå på mikrobryggerier og hippe burgersteder. 

Brewgata, Crowbar, Brygg, Siste sang..

Anonymkode: 67b36...407

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hvis du er i Oslo, så ja, Grunerløkka, Hausmania/Torggata, litt nedover Grønland og på Tøyen Torg også.

Gå på mikrobryggerier og hippe burgersteder. 

Brewgata, Crowbar, Brygg, Siste sang..

Disse områdene er nå for dyre. Hipstergutter drar på bohemplasser i disse områdene. Ja. Men de har lite penger og bor i utkanten av byen. Evt på promperommet til mor og far. 

Anonymkode: f7f8b...5c5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Disse områdene er nå for dyre. Hipstergutter drar på bohemplasser i disse områdene. Ja. Men de har lite penger og bor i utkanten av byen. Evt på promperommet til mor og far. 

Anonymkode: f7f8b...5c5

Ja, jeg mente jo selvsagt ikke at de bor i en bar, men at de går der for å nyte en IPA.

Det er jo også lettere å sjekke opp personer på en bar enn det er å gå rundt og banke på døren til folk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...