Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har rotet meg borti en mann. Han er 44 nå, jeg 37. Ingen barn. Dessverre må jeg si, så har han en stor familie. De møtes hele tiden til sammenkomster. Hans mor er gammel, men ser ut som en ungdom og det gjør meg usikker. Jeg sliter med rosacea og diverse i ansiktet og har fått veldig grått hår. Så jeg føler meg utiplass i sosiale settinger. Og så har han en bror som er gift med ei som har en veldig stor familie ( 5 søsken ) kjenner jeg får panikk av tanken. Men det er jo ikke bare en mann, det er jo også en hel svigerfamilie. 

Forrige mannen jeg var sammen med ble jeg så glad i foreldrene . De var så hyggelge. Og det var virkelig trist når forholdet tok slutt. Det kostet meg så mye å innvolvere meg i dem.

vi er heller ikke enig om bosted eller barn. Han sier han er for gammel til det nå. 

alikevel så kjenner jeg meg trist , fordi jeg har føleleser for han men så er det alt det praktiske .  :( Men jeg har jo hatt noen forhold så jeg vet jo at kjærlighetssorg er mulig å komme over. 

Men jeg blir nok veldig ensom for jeg har ingen andre. trist å tenke på at jeg aldri skal bli mamma. 

Anonymkode: a77c0...f4c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

trist å tenke på at jeg aldri skal bli mamma. 

Er jo bare å knulle noen så gjør du det slutt og får barnebidrag? 

Anonymkode: f1ad8...c5d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...