Gå til innhold

Til dere kvinner med mann og barn over 40år, som er bekymret over utro mann.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Husk at menn over 40 med kone/samboer og barn, har minimal sjans å finne noen å være utro med. Disse mennene er de mest uattraktive på markedet. 

Anonymkode: dd54d...4ba

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det finst alltid et kvinnfolk som er villig til å være den andre - uavhengig av alder.

Anonymkode: 1c512...7b5

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Husk at menn over 40 med kone/samboer og barn, har minimal sjans å finne noen å være utro med. Disse mennene er de mest uattraktive på markedet. 

Og hvor gammel er du? Kjenner mange flotte 40+ med hele pakka som jeg finner superdigge 😍

Anonymkode: d1943...466

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette er jo helt feil 😅 Stemmer sikkert om det er snakk om stygge og dvaske menn, men det finnes kjekke veltrente og høystatus menn i 40-årene som jenter helt ned i 18-års alderen gjerne knuller for morro skyld. 

Anonymkode: 5714b...e1d

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Og hvor gammel er du? Kjenner mange flotte 40+ med hele pakka som jeg finner superdigge 😍

Anonymkode: d1943...466

Jeg er 45. Ser mange smekre 40+ menn jeg også. Sår ikke på utseende. Men på situasjonen deres, gift med barn.

AnonymBruker
Skrevet

Det er klart helt uattraktivt med en mann i 40 åra som er kjekk, veltrent, har økonomien og livet på stell. Som er sjarmerende og morsom… ingen vil jo ha en slik en mann😅 

Ikke at jeg er bekymret, men hadde mannen min blitt ledig på markedet hadde han ikke behøvd å være singel særlig lenge om han ikke ville det selv. 

Anonymkode: c528d...e28

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er klart helt uattraktivt med en mann i 40 åra som er kjekk, veltrent, har økonomien og livet på stell. Som er sjarmerende og morsom… ingen vil jo ha en slik en mann😅 

Ikke at jeg er bekymret, men hadde mannen min blitt ledig på markedet hadde han ikke behøvd å være singel særlig lenge om han ikke ville det selv. 

Anonymkode: c528d...e28

Sexy og singel er noe helt annet enn, sexy og gift. Mange opptatte menn på sjekker’n.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Hallo!? Menn i den alderen har karakter, selvtillit og vet å ta seg av jentene(bør kunne.....) Men disse mennene kan få så mye damer de orker for det følger ikke med noe pes. Og skulle han være verdt å satse på og han er lei dama så er han en utfordring! Du tar skammelig feil!!

AnonymBruker
Skrevet
John McClane skrev (22 minutter siden):

Hallo!? Menn i den alderen har karakter, selvtillit og vet å ta seg av jentene(bør kunne.....) Men disse mennene kan få så mye damer de orker for det følger ikke med noe pes. Og skulle han være verdt å satse på og han er lei dama så er han en utfordring! Du tar skammelig feil!!

Ikke noe pes? De er opptatte! Hvor mange opptatte menn med barn forlater sin kone? De er lykkelige bare de får duppet kuken i noen andre.

Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Det er noen kvinner der ute som prøver seg på gifte menn. De fleste gjør ikke det. 

De få tilfellene noen har prøvd seg på meg er kvinner som har kjent meg i lang tid. Det er ikke et marked hvor man egentlig konkurrerer med andre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Med barn som er over 40 år gamle? Syntaks, dude .. 😅

Jeg har en affære med en gift mann på 53.

De beste er ofte opptatt.

Anonymkode: c5416...71d

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Ikke noe pes? De er opptatte! Hvor mange opptatte menn med barn forlater sin kone? De er lykkelige bare de får duppet kuken i noen andre.

Jada sant det, de fleste som roter seg bort i ei dame angrer og kryper tilbake til kjerringen som nå har kraftig balletak på han og lar han ikke gå elene et sted! 

Men det er de som går fra kone og barn, jeg gjorde faktisk det. En sønn på 6 mnd og gift ble til separasjon og helgepappa men fordi jeg fant drømmedama. det er snart 20 år siden og har ikke angret en eneste dag! Glad jeg gjorde det og sønnen vår har klart seg han, selv om jeg har dårlig samvittighet. Barn bør ha foreldrene sine sammen og i et harmonisk forhold, men det gikk ikke for jeg ble behandlet som dritt etter en livskrise som ikke ble bedre, den er fortsatt ikke bedre og jeg er altså super happy med mitt valg!

Endret av John McClane
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Word!👍

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Isambard skrev (19 minutter siden):

Det er noen kvinner der ute som prøver seg på gifte menn. De fleste gjør ikke det. 

De få tilfellene noen har prøvd seg på meg er kvinner som har kjent meg i lang tid. Det er ikke et marked hvor man egentlig konkurrerer med andre.

Det er vel heller mennene som søker etter kvinner. Mange på tinder feks. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Venter du på at denne 53 åringen skal bli singel?

• Liker 1
Skrevet

Det er vel heller mennene som søker etter kvinner. Mange på tinder feks. 

Mulig. Jeg skriver kun etter egen erfaring. Jeg er altså gift og dermed ikke på Tinder.

AnonymBruker
Skrevet
Isambard skrev (2 minutter siden):

Mulig. Jeg skriver kun etter egen erfaring. Jeg er altså gift og dermed ikke på Tinder.

Hadde du takket nei om du hadde fått tilbud av en sexy kvinne?

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Statistikker er uenige med deg, menns verdi er på sitt høyeste etter fyllte 35 når de har opparbeidet seg status og verdier. Prøv igjen ;) Hadde du skiftet ut menn med kvinner så er tallene enig med deg.

Anonymkode: 4d5e2...1e3

• Liker 1
Skrevet

Statistikker er uenige med deg, menns verdi er på sitt høyeste etter fyllte 35 når de har opparbeidet seg status og verdier. Prøv igjen ;) Hadde du skiftet ut menn med kvinner så er tallene enig med deg.

Anonymkode: 4d5e2...1e3

Akkurat som jeg skulle sagt det selv. Jeg gjentar det du skrev her!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Venter du på at denne 53 åringen skal bli singel?

Det var ikke planen i utgagnspunktet, men nå tenker jeg at om han hadde skilt seg, så kunne jeg blitt sammen med han.

Kvinner over 40 år med mann og barn bør ikke ta det for gitt at de har låst ned mannen for livet etter de fikk en ring på fingeren.. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...