AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #1 Skrevet 22. mai 2022 Er alenemor og jobber turnus. Sikkert på god vei til å bli utbrent. Skal ta lappen men klatrer ikke lese teorien, mangler motivasjon. Gruer meg til å begynne på skolen for å omskolere meg og skjønner ikke hvordan jeg skal få tid til å bestå. Føler at dagene går i en saus av jobb, husarbeid, henting og levering og pendling frem og tilbake til jobben. Rett etter at ungen har lagt seg svimer jeg nesten av på sengen, alt for ofte sovner jeg før jeg i det hele tatt har rukket å pusse tennene eller fjernet sminken. Er det sånn livet er? Få gleder og mye jobb? Anonymkode: 21c86...07d
Gjest supernova_87 Skrevet 22. mai 2022 #2 Skrevet 22. mai 2022 Det høres ut som du har en skikkelig tung periode for tiden! ❤️ Har du mulighet for å få noe avlastning? Det er ikke sånn livet skal være for alltid, men det er også naturlig at det er sånn i perioder, dessverre. Det kan høres ut som at du trenger å gi deg selv tid til å hvile, og hente deg inn. Og å legge teorien litt på hylla til du har mer overskudd. Når man prøver å tappe fra et tomt glass er sjansene store for å bli utbrent. Sender deg mange varme tanker. ❤️
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #3 Skrevet 22. mai 2022 Det høres ut som om du burde bestille legetime i morgen. den veggen kommer snart og den dundrer du i 100 km/t mot virker det som. mye er viktigere enn jobb, helse er pri 1!! Anonymkode: 90f3b...929 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå