AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #1 Skrevet 22. mai 2022 Tok en Babyplan på fredag, en Clear Blue i går og en Babyplan i dag. Synes de fra Babyplan er så svake i forhold til Clear Blue. Noen med samme erfaring? Anonymkode: ebd9d...442
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #2 Skrevet 22. mai 2022 Ja! Jeg blir helt nervevrak av dette.. fikk gravid 1-2 med cb digital på Torsdag, men babyplan testene (vanlige, ikke tidlig) er super svake fortsatt. Mulig jeg kan se en svak stigning med litt godvilje… men Aff.. venter bare på neste uke så jeg kan teste med cb digital og se om jeg får gravid 2-3 snart 😓 Anonymkode: b580c...685
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #3 Skrevet 22. mai 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ja! Jeg blir helt nervevrak av dette.. fikk gravid 1-2 med cb digital på Torsdag, men babyplan testene (vanlige, ikke tidlig) er super svake fortsatt. Mulig jeg kan se en svak stigning med litt godvilje… men Aff.. venter bare på neste uke så jeg kan teste med cb digital og se om jeg får gravid 2-3 snart 😓 Anonymkode: b580c...685 Dette er også de vanlige. Ja, blir litt stresset. Mistet i fjor høst og redd det skjer igjen. Har derfor ikke sagt det til noen ennå. Husker jeg hadde noen jeg hadde kjøpt på eBay da jeg var gravid for noen år siden, og de var også sånn. Men trodde jo Babyplan var mer seriøse🤔 De var veldig svake, men var gravid. Den fra CB er jo helt tydelig. Må nok kjøpe meg en digital over helga. Anonymkode: ebd9d...442
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #4 Skrevet 22. mai 2022 Syns alltid strimmeltester er mye svakere enn andre tester jeg. Anonymkode: fa7e4...f72 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #5 Skrevet 22. mai 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Syns alltid strimmeltester er mye svakere enn andre tester jeg. Anonymkode: fa7e4...f72 Du har nok gjerne et poeng der🧐 Anonymkode: ebd9d...442
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå