AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #1 Del Skrevet 22. mai 2022 Jeg er bedt i bryllup til ei kusine (ikke veldig nær), jeg har ikke mulighet til å dra dit. Er det vanlig å gi gave allikevel? Anonymkode: 68181...a80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #2 Del Skrevet 22. mai 2022 Begge deler er like vanlig. Anonymkode: 5245a...da5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 22. mai 2022 #3 Del Skrevet 22. mai 2022 Det er ganske vanlig å gi gave, men det kommer kanskje litt an på hvor nære man er. Jeg tenker slik at gaven er en oppmerksomhet til de nygifte og kjærligheten, ikke en betaling for å få lov å komme i selskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #4 Del Skrevet 24. mai 2022 I bryllup jeg har vært invitert i men ikke hatt mulighet å delta i har jeg spleiset på en gave med noen som skulle i bryllupet og kunne ta det med Hvis det er en kusine har du jo sikkert en søster, forelder, søskenbarn ol som også er invitert som du kan spørre om å være med på gaven til? Trenger jo ikke være noe stort. Ellers kan du bare sende et kort Anonymkode: a5d22...cd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
girlie93993 Skrevet 25. mai 2022 #5 Del Skrevet 25. mai 2022 Du kan sende blomster, og et gratulasjonskort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #6 Del Skrevet 25. mai 2022 girlie93993 skrev (4 timer siden): Du kan sende blomster, og et gratulasjonskort. Ville ikke sendt blomster da mange drar på bryllupsreise rett etter bryllupet. Sjekk det evt ut først 😉 Anonymkode: 4b27f...326 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå